Koosteen valkopesu

Anonyymi

Miten tuosta Jukan vierailusta iltakoosteesta sai kuvan, että Jukan ainoa huono teko Levireissulla oli pieni ärsyyntyminen Krisuun??
Minulla ei ole 24/7, mutta joidenkin kirjoituksista saanut kuvan, että Jukan tekoja olisi enemmänkin. Eilisessä koosteessa ei Jukkakaan maininnut mitään. Oli kuin puhdas pulmunen ja Krisu ainoa pahis.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näinhän se kyllä olikin!

      • Anonyymi

        Jos tuo rike oli Jukan ainoa, niin miksi joutui häätöön??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo rike oli Jukan ainoa, niin miksi joutui häätöön??

        No median mukaan Eevis oli rynnännyt Jukan hotellihuoneeseen het ensimmäisenä yönä. On siinä taas rynkytys käynyt En kyllä koostetta katsonut, kun ei tuota kieroilevaa teennäistä pummia vapaaehtoisesti viitsi katsoa. Luulee kyllä itseänsä vastustamattomaksi naistenmieheksi, vain kovassa puutteessa olevat haksahtaisivat moiseen teeskentelijään. Talossa nyt parempi yhteishenki, kun provosoiva Lokki on kaarrellut lakeuksille kalasteleen uusia uhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo rike oli Jukan ainoa, niin miksi joutui häätöön??

        Nyt Vehviläistä myöten yritetään laittaa kaikki riitely Krisun piikkiin.
        Kuinka Jukka kehtaa.
        Miten muuten joku voi toivoa ulkomaalaiselle voittoa, eikä oman maan kansa ole lähempänä. Ja kaiken lisäksi oksettavalle pellelle.
        Kas kun ei laita uutisten lukijaksi Keviniä, kuulisivat suomalaiset, miten kuvottava ääni on Kevinillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Vehviläistä myöten yritetään laittaa kaikki riitely Krisun piikkiin.
        Kuinka Jukka kehtaa.
        Miten muuten joku voi toivoa ulkomaalaiselle voittoa, eikä oman maan kansa ole lähempänä. Ja kaiken lisäksi oksettavalle pellelle.
        Kas kun ei laita uutisten lukijaksi Keviniä, kuulisivat suomalaiset, miten kuvottava ääni on Kevinillä.

        Ihmettelen kyllä miten Jukka näki itsensä viattomana kaikkeen. Vehviläinen, joka on kärkäs sanomaan, niin ei puhunut mitään!
        Olin kyllä raivoa täynnä, kun keskustelua katsoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kyllä miten Jukka näki itsensä viattomana kaikkeen. Vehviläinen, joka on kärkäs sanomaan, niin ei puhunut mitään!
        Olin kyllä raivoa täynnä, kun keskustelua katsoin!

        Siis katsoit keviniä kun tunkkasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis katsoit keviniä kun tunkkasit?

        Kyllä se vaan niin on, että Krisu oli se pahin meuhkaaja! Häntä ei raaskittu yksin rankaista, niin laitettiin Jukkalle sama rankku. Jukka on muuten pirun hyvän näköinen, sitä ei kukaan voi kiistää!Se, että sortui epäsiistiin ja typerästi virnottavaan naiseen talossa, laskee kyllä pinnoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on, että Krisu oli se pahin meuhkaaja! Häntä ei raaskittu yksin rankaista, niin laitettiin Jukkalle sama rankku. Jukka on muuten pirun hyvän näköinen, sitä ei kukaan voi kiistää!Se, että sortui epäsiistiin ja typerästi virnottavaan naiseen talossa, laskee kyllä pinnoja.

        Kyllä se vaan niin on että valehtelet suut ja silmät täyteen.

        En edes viitsi alkaa korjaamaan ja selittämään miten se meni, sillä aikaisemmista ketjuista voi käydä lukemassa sen mitä talossa oikeasti tapahtui.

        Sinun krisuviha on kyllä tunnistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen kyllä miten Jukka näki itsensä viattomana kaikkeen. Vehviläinen, joka on kärkäs sanomaan, niin ei puhunut mitään!
        Olin kyllä raivoa täynnä, kun keskustelua katsoin!

        Minä en ihmettele tuota. Tuo on pohjanmaalaisten yleinen tapa hoitaa asioita. Itse olen ollut sieltä poissa kymmeniä, 50 v, vuosia ja vieläkin korviini kantautuu jotain aivan karmeaa soopaa, vaikka elän ja olen aina elänyt tuiki tavallista elämää.


    • Anonyymi

      Minunkin mielestäni Jukka ei kertonut kaikkea mitä itse teki, jotta tuo episodi tapahtui. Valehteli päin naamaa pää keikkuen oman versionsa tapahtuneesta. Laittoi kaiken Krisun syyksi. Riitaan tarvitaan aina 2.

    • Anonyymi

      Hyvin se Jukka siinä talkshowssa valehteli,kun Elina kysyi siitä kun Jukka ehdotti anulle suutelua niin jukka sanoi helmerille että sä olit ihan siinä vieressä. No ei ollu vaan Helmeri oli kauempana baaritiskillä.

    • Anonyymi

      No Jukka on sanonut oman näkemyksen. Sitten kun kaikki asukkaat on poistuneet talosta jokainen joka haluaa sen sanoa, niin muistaa varmaan miten se olikaan.
      Ehkei sitä aina muista mitä on sanonut tai miten käyttäytynyt. No faktat jöytyy videoilta. Kyllä kansa tietää.

      • Anonyymi

        Ei kyllä uskoisi pohjanmaalaiseksi. Yleensä pohjanmaalaisia kuvaillaan rehellisinä ja suoraselkäisiä ihmisinä. Ennemmin Krisukin sopii pohjanmaalaiseksi. Kehui Jukan maasta taivaaseen kun kiinnittivät kuvaa seinään. Mitähän ajattelee, kun näkee Jukan kieroilun talosta päästyään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe