Miten tuosta Jukan vierailusta iltakoosteesta sai kuvan, että Jukan ainoa huono teko Levireissulla oli pieni ärsyyntyminen Krisuun??
Minulla ei ole 24/7, mutta joidenkin kirjoituksista saanut kuvan, että Jukan tekoja olisi enemmänkin. Eilisessä koosteessa ei Jukkakaan maininnut mitään. Oli kuin puhdas pulmunen ja Krisu ainoa pahis.
Koosteen valkopesu
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se kyllä olikin!
- Anonyymi
Jos tuo rike oli Jukan ainoa, niin miksi joutui häätöön??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No median mukaan Eevis oli rynnännyt Jukan hotellihuoneeseen het ensimmäisenä yönä. On siinä taas rynkytys käynyt En kyllä koostetta katsonut, kun ei tuota kieroilevaa teennäistä pummia vapaaehtoisesti viitsi katsoa. Luulee kyllä itseänsä vastustamattomaksi naistenmieheksi, vain kovassa puutteessa olevat haksahtaisivat moiseen teeskentelijään. Talossa nyt parempi yhteishenki, kun provosoiva Lokki on kaarrellut lakeuksille kalasteleen uusia uhreja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Vehviläistä myöten yritetään laittaa kaikki riitely Krisun piikkiin.
Kuinka Jukka kehtaa.
Miten muuten joku voi toivoa ulkomaalaiselle voittoa, eikä oman maan kansa ole lähempänä. Ja kaiken lisäksi oksettavalle pellelle.
Kas kun ei laita uutisten lukijaksi Keviniä, kuulisivat suomalaiset, miten kuvottava ääni on Kevinillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Vehviläistä myöten yritetään laittaa kaikki riitely Krisun piikkiin.
Kuinka Jukka kehtaa.
Miten muuten joku voi toivoa ulkomaalaiselle voittoa, eikä oman maan kansa ole lähempänä. Ja kaiken lisäksi oksettavalle pellelle.
Kas kun ei laita uutisten lukijaksi Keviniä, kuulisivat suomalaiset, miten kuvottava ääni on Kevinillä.Ihmettelen kyllä miten Jukka näki itsensä viattomana kaikkeen. Vehviläinen, joka on kärkäs sanomaan, niin ei puhunut mitään!
Olin kyllä raivoa täynnä, kun keskustelua katsoin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen kyllä miten Jukka näki itsensä viattomana kaikkeen. Vehviläinen, joka on kärkäs sanomaan, niin ei puhunut mitään!
Olin kyllä raivoa täynnä, kun keskustelua katsoin!Siis katsoit keviniä kun tunkkasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis katsoit keviniä kun tunkkasit?
Kyllä se vaan niin on, että Krisu oli se pahin meuhkaaja! Häntä ei raaskittu yksin rankaista, niin laitettiin Jukkalle sama rankku. Jukka on muuten pirun hyvän näköinen, sitä ei kukaan voi kiistää!Se, että sortui epäsiistiin ja typerästi virnottavaan naiseen talossa, laskee kyllä pinnoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on, että Krisu oli se pahin meuhkaaja! Häntä ei raaskittu yksin rankaista, niin laitettiin Jukkalle sama rankku. Jukka on muuten pirun hyvän näköinen, sitä ei kukaan voi kiistää!Se, että sortui epäsiistiin ja typerästi virnottavaan naiseen talossa, laskee kyllä pinnoja.
Kyllä se vaan niin on että valehtelet suut ja silmät täyteen.
En edes viitsi alkaa korjaamaan ja selittämään miten se meni, sillä aikaisemmista ketjuista voi käydä lukemassa sen mitä talossa oikeasti tapahtui.
Sinun krisuviha on kyllä tunnistettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen kyllä miten Jukka näki itsensä viattomana kaikkeen. Vehviläinen, joka on kärkäs sanomaan, niin ei puhunut mitään!
Olin kyllä raivoa täynnä, kun keskustelua katsoin!Minä en ihmettele tuota. Tuo on pohjanmaalaisten yleinen tapa hoitaa asioita. Itse olen ollut sieltä poissa kymmeniä, 50 v, vuosia ja vieläkin korviini kantautuu jotain aivan karmeaa soopaa, vaikka elän ja olen aina elänyt tuiki tavallista elämää.
- Anonyymi
Minunkin mielestäni Jukka ei kertonut kaikkea mitä itse teki, jotta tuo episodi tapahtui. Valehteli päin naamaa pää keikkuen oman versionsa tapahtuneesta. Laittoi kaiken Krisun syyksi. Riitaan tarvitaan aina 2.
- Anonyymi
Hyvin se Jukka siinä talkshowssa valehteli,kun Elina kysyi siitä kun Jukka ehdotti anulle suutelua niin jukka sanoi helmerille että sä olit ihan siinä vieressä. No ei ollu vaan Helmeri oli kauempana baaritiskillä.
- Anonyymi
No Jukka on sanonut oman näkemyksen. Sitten kun kaikki asukkaat on poistuneet talosta jokainen joka haluaa sen sanoa, niin muistaa varmaan miten se olikaan.
Ehkei sitä aina muista mitä on sanonut tai miten käyttäytynyt. No faktat jöytyy videoilta. Kyllä kansa tietää.- Anonyymi
Ei kyllä uskoisi pohjanmaalaiseksi. Yleensä pohjanmaalaisia kuvaillaan rehellisinä ja suoraselkäisiä ihmisinä. Ennemmin Krisukin sopii pohjanmaalaiseksi. Kehui Jukan maasta taivaaseen kun kiinnittivät kuvaa seinään. Mitähän ajattelee, kun näkee Jukan kieroilun talosta päästyään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070