Kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen on sairastunut pahaan infektiokierteeseen.
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/232935
Se on ikävää, toivon pikaista paranemista. Mutta jos näin äänioikeutettuna kansalaisena saan kysyä, niin kuinkas kauan rva kansanedustaja joutui jonottamaan lääkärille kun haki hoitoa vaivoihinsa?
Tiedättekö kuinka kauan me äänioikeutetut kansalaiset joudumme lääkäriin jonottamaan hoitoa saadaksemme? Minulla meni kolme viikkoa että pääsin mistään tietämättömän kandin vastaanotolle.
Toivottavasti kansanedustajalla on ollut parempi "tuuri".
Kansanedustaja sairastaa...
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä oo huolta julkisista terveyspalveluista kun ite pääsee ilmaselle eduskunnan huippulääkärille silloin kun haluaa.
- Anonyymi
Mulla oli lenssu ja ripuli viime talvena.
- Anonyymi
Olen atooppinen
- Anonyymi
Ummetukseni riivaa ja siitä seuranneet veriset pukamat.
- Anonyymi
Korvatulehus oli aikonaan mulla.
- Anonyymi
Ahaa, että et sitten osaa klikata aloituksessa olevaa ...lue lisää- linkkiä että pääsisit lukemaan koko jutun? Käsitit väärin että täällä listataan sairauksia, mutta kuulunee kaiketi sairauteesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, että et sitten osaa klikata aloituksessa olevaa ...lue lisää- linkkiä että pääsisit lukemaan koko jutun? Käsitit väärin että täällä listataan sairauksia, mutta kuulunee kaiketi sairauteesi...
Mulla oli rokko lapsena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ollu joskus nuha ja ripuli sammaan aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli rokko lapsena.
Mahan väänteitä oli kesällä. Nyt on näppy pakarassa. Vasemmassa.
- Anonyymi
Mitä te viitsitte itkeä lääkäriin pääsystä. Kaikkihan työssäkäyvät pääsevät lääkäriin samalle päivälle kun varaavat työterveyshuollon kautta. Eläkkeelläkin löytyi entiselle työterveyslääkärille halvalla aika jo tunnin päähän. On varmaan kokenut jäävänsä Seppo Eskelisen varjoon ja kokee ahdistusta. Demareilla on omat sisäiset kujeensa ja Rinteen kirjassakin oli voimakkain kritiikki tunnettuja demaripolitikkoja kohtaan. Mäkisalo-Ropponen oli kyllä rehti, kun piti mielipiteensä, että avioliitto on miehen ja naisen välinen juttu.
- Anonyymi
Tekeekö ahdasmielinen ja rajoittunut maailmankatsomus ihmisestä rehdin?
- Anonyymi
Mäkisalo voisi lehtiin itkemisen sijaan tehdä välillä työtänsä eduskunnassa ja avata jopa suunsa istunnoilla. Taitaa mennä työpäivät lomaillessa ulkomailla. Jos työnteko ei kiinnosta voit luovuttaa paikkasi esimerkiksi huomattavasti paremmalle vaihtoehdolle Timo Suhoselle, joka toimii jo varakansanedustajana.
- Anonyymi
Edustaja Mäkisalo reppana sairastaa, kyllä moni muukin sairastaa ja tulee sairastumaan myös tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Toisen sairastuminen näyttää antavan elinvoimaa sairaimmille
yksilöille !
Yksi narsisti esimiehenä pystyy sairastuttamaan koko työyhteisön.
Samaa voi sanoa yhteiskunnasta.
Pidän todennäköisenä että Joensuussa sellaisena demarina oleminen,
jolla on sydän paikallaan ei ole helppoa, sillä demareitten arvojärjestys
näyttää menevän kokojärjestyksessä, ensin kysytään kaupunginjohta-
jalta mitä mieltä me olemme, ja sitten me olemme sitä mieltä.
Demokratian irvikuvana voinee pitää että ex kaupunginjohtajan
on vielä roikuttava poliittisena päättäjänä, tämä kai sanellee sen
mitä mieltä ME kulloinkin saamme olla. - Anonyymi
Tsemppiä vain Merjalle ! Olet esimerkkinä siitä että demareissakin
on vielä älyllistä ja inhimillistä toivonkipinää.- Anonyymi
Demarit eivät nyt koskaan ole muuta kuin sotkeneet suomalaisten elämää ja asioita.
Anonyymi kirjoitti:
Demarit eivät nyt koskaan ole muuta kuin sotkeneet suomalaisten elämää ja asioita.
Kuka oli ensimmäinen demari? Kolumbus. Hän ei tiennyt missä oli eikä minne oli menossa, mutta käytti surutta valtion varoja
- Anonyymi
Asiassa pysyäksemme kuitenkin se mitä ehdimme pitää
hyvinvointivaltiona oli punamullalla rakennettu, siis silloin
hommassa olivat demarit, skdl, maalaisliitto.
Tosin Koivisto päästi pullosta pahan hengen, kokoomuksen
valtaan josta tapahtumasta lähtien sitä hyvinvointia on kiihtyvään
tahtiin romutettu.- Anonyymi
Olisikohan tänään tätäkään vähää jakovaraa jos vasemmisto olisi tauotta saanut harjoittaa tuhlailupolitiikkaansa; Ensin puoluetuet, hyvävelivirat, ammattiliitot, kaikki muu sitten sen jälkeen jos rahaa jää...
- Anonyymi
Kaikki kunnioitus ihmistä kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen kohtaan, mutta mikä pointti on tämän sairauden tiedottamisessa. Lähipiirissäni moni myös on sairastunut mm eri syöpälajeihin, mutta ilman tiedottamisia ja moni jo menehtynytkin.
Stressi on monen ihmisen ikävä kaveri.
m.l
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835