Insignia 260 hv

Anonyymi

Onko kenelläkään kyseisen auto omistajalla ollut ongelmia auton etujarrujen kanssa? Ostimme ko. auton uutena käyttöömme syyskuussa 2017, jonka jälkeen ongelmat alkoivat noin reilun 20 000 tkm jälkeen. Todellisuudessa ongelma alkoi siitä, että jarruttaessa auto alkoi täristä, mitä kovemmassa jarrutuksessa oli kyse, niin sitä kovempi tärinä oli. No, asiaa alettiin hoitaa Vantaalaisessa merkkiliikkeessä, vaiehdettiin uudet jarrulevyt ja asia piti olla ns. ok. Kas kummaa ongelma uusiutui taas muistaakseni 10-20 tuhannen km jälkeen. (Huom! Autossa tehdastakuu voimassa). Tällä hetkellä ns. Tehdastakuu ei enää ole voimassa.Viimeisin jarrulevyjen ja pyöränapojen uusinta tehtiin noin kk sitten (saksasta saatujen ohjeiden mukaan) ja paska jatkuu. Huvittamimmat kysymykset olivat korjaamolta: Onka autolla ajettu rallia ? Onko autolla hinattu ylisuurta peräkärryssä olevaa rahtia? No rallia ei toden-näköisesti, ainakaa mun tiäteekseni ajettu ja se vetäminen on aika hankalaa iliman vetokoukkua. (tiätenkin vois auto olla satamahinaajana pelekillä köysillä)

3

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saksalaisautojen valmistajien, ja niiden maahantuojien kootut selitykset Oy. Koita vaan kestää, ja elää sen virheellisen valintasi kanssa!

    • Anonyymi

      Tärinä johtuu yleensä kun laikat ovat menneet kieroiksi. 20tkm välein se voi tapahtua helposti.

    • Anonyymi

      Itselläni oli vm. 2014 Mokassa sama tärinävaiva ostaessani auton 11/2017,jolla oli silloin mittarissa 45thkm. Välillä tärinää oli hiukan enemmän jarrutettaessa,välillä tosi vähän,liki olemattomasti. Seuraavana kesänä eli 2018,tärinä vaimeni itsestään pikkuhiljaa pois ja katosi sitten itsestään sille mitään tekemättä sen kummemmin sille vaivalle. Auton jarrut toimivat moitteettomasti koko käyttöni ajan ja jäivät kuntoon myös,kun vaihdoin Mokan toiseen autoon tämän vuoden helmikuussa! Autolla oli nyt ajettu pois vaihtohetkellä n.72thkm.
      Joten syytä en tiedä tuohon vaimeaan tärinään,mutta itselläni se ainakin katosi ajan saatossa pois. Saattaa olla,että kevyt jarruttelu jarruilla aikaan saa tuon tärinäilmiön. Joskus kunnon jarruttelu on parempi auton kannalta käyttää,että jarrut eivät kiilloitu niin paljoa käytössä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe