Olisikohan näin..

Anonyymi

Tullut tuosta Krisusta mieleen, että olisikohan loppujen lopuksi ujo ja epävarma ihminen? Peittää sen esittämällä kovista ja hakee rohkeutta kaljasta.
Selkeästi tullut sekin esiin, että Krisu osaa olla lempeä ja sydämmellinen ja hauska.
Minä tykkään Krisusta:)

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tykkään myös Krisusta, Krisu on älykäs nuori mies.
      Jotkut haluaa painaa Krisun maan rakoon.
      Nostavat tuotantoa myöten jalustalle ne jotka ei ryyppää.

      • Anonyymi

        Krisulla on yksi paha vika:
        hän provosoi ihmisiä vittuilullaan kun on humalassa.
        JA SE ON TOSI PAHA VIKA !!!
        SORRY!!!!


      • Anonyymi

        Harmillista, että Krisun sydämmellisyys jää muiden asioiden varjoon ihmisten silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisulla on yksi paha vika:
        hän provosoi ihmisiä vittuilullaan kun on humalassa.
        JA SE ON TOSI PAHA VIKA !!!
        SORRY!!!!

        No olen eläessäni ehtinyt näkemään montakin humalaista. Aika suurin osa käyttäytyy samoin. Jukka myös tuolla talossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisulla on yksi paha vika:
        hän provosoi ihmisiä vittuilullaan kun on humalassa.
        JA SE ON TOSI PAHA VIKA !!!
        SORRY!!!!

        Jos Krisu olisi harrastanut ja aikoisi harrastaa jatkossakin, kännissä tälläistä provosointia talon ulkopuolellakin.
        Suoranainen ihme, että Krisulla on vielä omat hampaat, ettei niitä ole kukaan iskenyt hajalle.
        Ihme sekin, ettei ole joutunut useampia kertoja, tuollaisen provosoinnin seurauksena, tappeluiden jälkeen sairaalan teholle.
        Talossahan on turvallista aukoa mielinmäärin kännissä päätään. Mutta ulkomaailmassa ei ole. Joten Krisu taitaa olla vain tuolla talossa tälläinen riidanhaastaja. Koska tietää, ettei siellä kukaan pääse häneen käsiksi. Ulkomaailmassa hän on varmasti varovaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen eläessäni ehtinyt näkemään montakin humalaista. Aika suurin osa käyttäytyy samoin. Jukka myös tuolla talossa.

        Ihan selvää on ollut alusta asti, että Krisu esittää "miesten miestä" ronskilla käyttäytymisellä ja kiroilemisella. Sisällä on kuitenkin epävarma, arka Krisu. Viinahan "antaa" voimia ja uhoa juuri tuollaiselle henkilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen eläessäni ehtinyt näkemään montakin humalaista. Aika suurin osa käyttäytyy samoin. Jukka myös tuolla talossa.

        Krisun kumppanin kirjeestä päätellen mies peittää epävarmuutensa kovuuteen, joka sitten humalassa ryöpsästää yli. Olen häntä kuunnellut ja hänellä on hurjasti yleistieoutta, lapsuudessa saatu sanavarasto täydentyy aina v-sanalla. Mieluummin minä häntä kuuntelen kuin Anun niinkutusta, Anukin kännissä hoki haista paskaa ihan syyttä.
        Hyvin harva ihminen paranee kännissä, mutta joillakin on paha tapa alkaa välivaltaiseksi ja Kevin taisi ihan pelätä että jotakin sattuu.
        Kimmo sopii juristiksi, ovat aika happoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan selvää on ollut alusta asti, että Krisu esittää "miesten miestä" ronskilla käyttäytymisellä ja kiroilemisella. Sisällä on kuitenkin epävarma, arka Krisu. Viinahan "antaa" voimia ja uhoa juuri tuollaiselle henkilölle.

        Totta - turvallinen paikka aukoa päätä!!

        Jospa Krisu taktikoi ja halusi Jukan lyövän häntä niin saa kerta laakista Jukan ulos. 🤔

        Mutta tutisi ne hänenkin housun puntit.
        Viittä vaille ettei itse joutunut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisun kumppanin kirjeestä päätellen mies peittää epävarmuutensa kovuuteen, joka sitten humalassa ryöpsästää yli. Olen häntä kuunnellut ja hänellä on hurjasti yleistieoutta, lapsuudessa saatu sanavarasto täydentyy aina v-sanalla. Mieluummin minä häntä kuuntelen kuin Anun niinkutusta, Anukin kännissä hoki haista paskaa ihan syyttä.
        Hyvin harva ihminen paranee kännissä, mutta joillakin on paha tapa alkaa välivaltaiseksi ja Kevin taisi ihan pelätä että jotakin sattuu.
        Kimmo sopii juristiksi, ovat aika happoja.

        Muistatko miten Krisu provosoi Jukkaa.
        En viitsi edes toistaa niitä lauseita.
        Ne ei kuulunut mitenkään asiaan.
        LOUKKAAVIA LAUSEITA.
        Olisin itse tirvassut Krisua ja tosin heittänyt autosta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisun kumppanin kirjeestä päätellen mies peittää epävarmuutensa kovuuteen, joka sitten humalassa ryöpsästää yli. Olen häntä kuunnellut ja hänellä on hurjasti yleistieoutta, lapsuudessa saatu sanavarasto täydentyy aina v-sanalla. Mieluummin minä häntä kuuntelen kuin Anun niinkutusta, Anukin kännissä hoki haista paskaa ihan syyttä.
        Hyvin harva ihminen paranee kännissä, mutta joillakin on paha tapa alkaa välivaltaiseksi ja Kevin taisi ihan pelätä että jotakin sattuu.
        Kimmo sopii juristiksi, ovat aika happoja.

        Minusta Jukka oli pelottava silloin, kun kännissä olisi väkisin pitänyt saada sisällä polttaa kessua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko miten Krisu provosoi Jukkaa.
        En viitsi edes toistaa niitä lauseita.
        Ne ei kuulunut mitenkään asiaan.
        LOUKKAAVIA LAUSEITA.
        Olisin itse tirvassut Krisua ja tosin heittänyt autosta ulos.

        Jukka oli useamman tunnin veetuillut Krisulle.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, aivan harmittaa kun moni ei nää tai halua nähdä että hän on tosi empaattinen ja lämmin sydän, se peittyy ronskilla huumorilla

      • Anonyymi

        Krisu on ollut yleisön suosikki. Villen fanit varsinkin haluavat painaa Krisun alas, ettei ole uskonmiehen voiton tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisu on ollut yleisön suosikki. Villen fanit varsinkin haluavat painaa Krisun alas, ettei ole uskonmiehen voiton tiellä.

        Krisun "ystävät" äänestävät häntä jatkoon, kun eivät halua tuota loista nurkkiinsa asuskelemaan. Saattaisi tuotantokin saada syytteen heitteillejätöstä jos tuon asunnottoman alkoholistin poistaisivat talosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisun "ystävät" äänestävät häntä jatkoon, kun eivät halua tuota loista nurkkiinsa asuskelemaan. Saattaisi tuotantokin saada syytteen heitteillejätöstä jos tuon asunnottoman alkoholistin poistaisivat talosta.

        Tyhmä kirjoitus.
        Jostain luin, että Krisulla tulot isommat kuin vaikkapa Villellä, joten kyllä töitä tekee.

        Sun kirjoitukses sai miettimään, että miten voi kohdistua yhteen asukkaaseen inhoa? Minä en tykkää kaikista asukkaista, mutta en ikinä voisi kirjoittaa kenestäkään noin rumasti.

        Jokainen siellä on elävä ja tunteva ihminen. Jokainen on jonkun lapsi, läheinen ja rakas.


    • Anonyymi

      Krisu on aivan huntalo, ei varmaan ikinä kasva aikuiseksi. Miten läheiset jaksaa sitä ulkomaailmassa, ei varmaan mitenkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe