Mä olen kylläkin jo 26v, mutta en löytänyt tälle keskustelulle parempaakaan paikkaa, niin laitetaanpa sitten tänne.
Aivan hirveältä tuntuu se asia, että olen jo 26-vuotias mieshenkilö jolla ei ole vieläkään auton ajokorttia. Olen tulonlähteeni ovat työmarkkinatuki ja asumistuki, joten minun ei ole mahdollista maksaa autokoulua omilla tuloillani. Aivan hirveä olo mulle tulee aina kun näen jonkun kaverini auton ratissa, aivan valtava kateus ja katkeruus kaikkia ajokortillisia kohtaan! Täällä päin Suomea eli Oulun lähialueella taitaa olla aivan äärimmäisen harvinaista, että ikäiselläni miehellä ei ole auton ajokorttia. Jos voittaisin lotossa, menisin autokouluun saman tien. On erittäin vittumaista aina ajella polkupyörällä autoilevien kavereiden perässä! Ainoastaan mopokortti löytyy itseltäni. Tämä on niin syvältä, tunnen oloni aivan täydelliseksi luuseriksi kun ei ole auton ajokorttia. Elämäni ajokortittomana miehenä on aivan perseestä! Tuntuu niin saatanan pahalta katsella vierestä kuinka muut ajelee autoillaan ja mä vain kävelen ja pyöräilen! Onko nykyään erittäinkin harvinaista olla miespuolinen ihminen ilman auton ajokorttia?
Ei vieläkään ajokorttia
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
"Olen tulonlähteeni"
Tarkoitin siis toki että omat tulonlähteeni, sori virhe tekstissä. - Anonyymi
Ajokortittomuudesta on myös hyötyä. Mahdollisesti liikut fyysisesti enemmän etkä laiskistu ja luontokkn tykkää kun on yksi autoilija vähemmän. Onko oikeasti joku välttämätön matka, mihin tarvitsisit autoa? Minä olen 29-vuotias, ajokortti on, mutta omaa autoa ei ole eikä sitä olisi varaa pitääkään saati ostella bensaa. Eli rahaakin säästyy.
Jos todella haluat kortin ja auton -mieti mitä se vaatii. Rahaa tietysti. Eli sen eteen on nähtävä vaivaa, haettava ahkerasti töitä tai mentävä opiskelemaaan jotta kortti mahdollistuu jonain päivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799