Onko kenelläkään kokemuksia lakiasioissa Katja Pappisedta?
Katja Pappinen lakimiehenä
8
3819
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkästään hyvää sanottavaa.
- Anonyymi
Pappien Pelastanut monesti mutta suosittelen Katja asikaista, nuorempi ja reilusti ikäänsä pätevämpi jos Oulun alueestapuhutaa
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Kaunis nainen ja varajuomari.
https://www.anttimyllymaki.fi/asianajajat_oulu/
Muistettava että aasinajajia on moneen lähtöön, itselläni ei hänestä ole kokemusta, mutta eiköhän hän osaa asiansa. - Anonyymi
Ei hyvä ainakaan perheoikeudellisissa. Paitsi jos hakee tyyppiä joka tekee rahasta mitä vain, huolimatta lapsista ja muista asianosaisista..
- Anonyymi
Voin suositella! Lapsiasioissa ehdottomasti Oulun paras! Auttoi minua myös tosi vaikeassa avioerossa. Todella pätevä asianajaja!
- Anonyymi
Ei voi suositella muuta kuin kiertämään kaukaa. Häikäilemätön, muuntelee totuutta miten itse haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4363729Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä732990- 1301893
- 1201628
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311397PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601327- 831244
- 751235
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181155