Rikoin jo kolmannen perheen

Anonyymi

Kun multa aikoinaan vietiin mies ja lapsilta isä, niin päätin että minä en koskaan ota vapaata miestä, kostan muille sen mitä minulle tehtiin.
Oikeesti se on kivaa, kun nkee sen miten kiva on nähdä toisten kärsivän. Nyt tietävät muutkin miltä se tuntuu kun perhe hajoitetaan.
Ekä suhde kesti vuoden sitten oli pari vuotta ennenkuin läysin toisen, ja sekin kesti vuoden ja tää kolmas on nyt kestäny kolmevuotta ja kestää. JOtenkin on kiva tuntea se että minun takia joku lähtee perhestään pois. En olisi näin tehny ellei mun perhettä olisi rikottu.
Jos mulle tehdään niin niin mulla on oikeus myös hajottaa.
Mies on onnekas kun löysi minut, meillä on kivaa.

6

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

upea tarina pahasta olosta, itsekkyydestä ja kärsimyksestä. Ehkä voisit pilkkusäännöt kerrata ja hieman miettiä dramaturgiaa.

• Anonyymi

Sinun kantsis lähteä tuonne Al -Holin leirille ,sillä sinusta tulis kunnon terroristi, nauttisit oikeen kunnolla, kun saat tappaa ja vaurioittaa ihmisiä, sinusta tulis kunnon jihadisti.

• Anonyymi

Ethän sinä mitään kärsimyksiä aiheuta kenellekään. Päinvastoin teet valtavan suuren palveluksen niille naisille, joiden mies lähtee moisen idiootin, kuin sinä, matkaan. :)

Olisipa aloituksesi totta, mutta ikävä kyllä, et sinä ukkoparka noilla keksityillä tarinoillasi maailmaa paranna, etkä pahenna.

• Anonyymi

Totta, olen usein ihmetellyt miten miehellä joka on niin ihana ja komee voi olla sellasia naisia elämässään. On hyvin onekas kun on vaihtanut minuun.
        Mulla on ollut elämässä vähän miehiä, aina on olleet naimisissä ja minut valinneet. Mulla on tarkka silmä, ja korkea taso, että kaikkia en edes huoli.

Olen kaunis nainen ja isken miehen jonka todella haluan. Kun kyllästyn vaihdan yleensä menee noin reilu 6 v ja sitten uusi mies, yleensä ne on varattuja olleet, ei kauaa. Huonoja on hänen naiset olleet kun minuun on heti vaihtanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, olen usein ihmetellyt miten miehellä joka on niin ihana ja komee voi olla sellasia naisia elämässään. On hyvin onekas kun on vaihtanut minuun.
        Mulla on ollut elämässä vähän miehiä, aina on olleet naimisissä ja minut valinneet. Mulla on tarkka silmä, ja korkea taso, että kaikkia en edes huoli.

Olen kaunis nainen ja isken miehen jonka todella haluan. Kun kyllästyn vaihdan yleensä menee noin reilu 6 v ja sitten uusi mies, yleensä ne on varattuja olleet, ei kauaa. Huonoja on hänen naiset olleet kun minuun on heti vaihtanut

Jos omasta mielestäsi olet kaunis, niin sillä ei pitkälle pötkitä, kun on tyhmä ja taantunut.

• Anonyymi

Itse sinä perheesi rikoit, kun ukkos sai susta tarpeekseen ja lähti paremman matkaan.
      Pitää olla pitkähermoinen ihminen, joka sun kaa tulee toimeen, tuollainen pirttihirmu ja pihtari.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe