Montako sutta ootte jo saaneet salakaadettua. ?

Anonyymi

Itse täällä keskisuomessa saan paikalliselta hirviseuralta perkuujätteet joista olen susihaaskan rakentanut. Hirviporukka on ollut iloinen kun susivaara on vähentynyt. Susianalyytikko, VITUTTAAKO !!!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen ihmetellyt, että pannoitetut sudet saa näkymään ihan perus tracker:ssä, eli jos haluaisi susia ampua, niin tracker päälle ja passiin. Jos itse olisin Luke:ssa päättämässä asiasta, niin pannoitetut sudet näkyisi vain tutkijoille, ei muille.

      • Anonyymi

        Ja minkähän takia pantasusien pitäisi näkyä vain tutkijoille?

        Olisihan se maa mallissaan, elleivät esim. hirviporukat sekä jänistä metsästävät saisi tietää susien liikumisista metsästysalueillaan..


    • Anonyymi

      Juu. Ultrapointtiin saa lisäosan jolla näkyy pantasudet metrin tarkkuudella. Itsekkin pari pantasutta kyseisen softan avustamana posauttanut. Susianaalia vituttaa

    • Anonyymi

      Susia kannattaa istuttaa.
      Metrinkin verran kun sen sontapatteriin kaivaa, niin hyvin istuu.

    • Anonyymi

      Eihän niitä nyt salaa. Nykyään on muodissa tuo siirtely. Susia siirretään paremmille maille. Ja sitäpaitsi nää elukat on ihan vaarattomia, mitä nyt lapsia nuolevat.

      Jos turussa sattus jotain nii sitä ei lasketa Suomessa tapahtuneeksi.

    • Anonyymi

      jo vain hukkienseuraajat ihmettelee jos hukkapannan panee venajanmaalle menevaan tavarajunan matkaan,,,kohta on hukkanen siperiassa,,3000km 4ssa paivassa..lentohukkako lienee?

    • Ja paskanmarjat sinä mitään susia ole kaatanut. Se on satavarma asia. Kuhan höperehät jonninjoutavata löperöpuhetta.

      Metsissä meinaan juoksentelee punapipoista ukkoa ja akkaa kaartitolkulla näin hirvenmehtuun aikaan. Ja kun siihen lisää vielä kanalinnun metsästäjät, niin jo vain on vilskettä ja vipinää. Kohdatessa voipi kuulumiset vaihella ja saaliskiintiöt kartoittaa. Ja liikkuuhan luonnossa myös kuntoilijatkin.

    • Anonyymi

      Meidän hirviporukassa on sovittu että suden saa ampua ja ampujaa suojellaan sanomalla että koiran perästä ampui koiraa suojellakseen. Siinä susiaanalia vituttaa kun ammutaan aivan laillisesti susia.

      • Anonyymi

        Taitaa susianaalikko olla kiertämässä pehmustettua pyöreää huonetta kun ei ole täällä pitkään aikaan käynyt avautumassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa susianaalikko olla kiertämässä pehmustettua pyöreää huonetta kun ei ole täällä pitkään aikaan käynyt avautumassa?

        Eipäs, vaan metsästäjäeinarit ovat häneen vuodattaneet viisautta ja (pakko-, heh heh)sivistystä johdattelemalla Hänet teiden risteykseen, jossa valitaan poliitikon uran tai vihapuheen ja kansanryhmää vastaan kiihottamisen välillä.
        Vuodatetulla viisaudella, molempien osapuolten viisaus lisääntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa susianaalikko olla kiertämässä pehmustettua pyöreää huonetta kun ei ole täällä pitkään aikaan käynyt avautumassa?

        Susianaalikko taitaa olla tuolla metsästystä vastustavien palstoille, koska vastustaa metsästystä.

        Tämä palsta on pyhitetty susille ja susien metsästykseen liittyviin vinkkeihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs, vaan metsästäjäeinarit ovat häneen vuodattaneet viisautta ja (pakko-, heh heh)sivistystä johdattelemalla Hänet teiden risteykseen, jossa valitaan poliitikon uran tai vihapuheen ja kansanryhmää vastaan kiihottamisen välillä.
        Vuodatetulla viisaudella, molempien osapuolten viisaus lisääntyy.

        Esimerkiksi Nousiaisissa viime vuonna tuomittiin mies suden taposta. Hänelle tuomittiin puoli vuotta vankeutta, tosin ehdollisena. Lisäksi hänet määrättiin korvaamaan valtiolle 4 500 euroa, joka on nuorelle sudelle määritelty korvaussumma. Aikuisen suden korvaussumma on jo 6 100–9 100 euroa.Ampukaa vaan susia jos raha riittää👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs, vaan metsästäjäeinarit ovat häneen vuodattaneet viisautta ja (pakko-, heh heh)sivistystä johdattelemalla Hänet teiden risteykseen, jossa valitaan poliitikon uran tai vihapuheen ja kansanryhmää vastaan kiihottamisen välillä.
        Vuodatetulla viisaudella, molempien osapuolten viisaus lisääntyy.

        Tämäkö se poltti käämin, kun älymolö vaiennut?


    • Anonyymi

      Itse olin peuraa kyttäämässä ja susi jolkotteli paikalle. Laitoin ristikon kohdalle ja nasautin. Istutin hukan 1 m syvyyteen. Vituttaako susianaaliukkoa :D Susiaanaalittiko ei voi meille miehille mitään sillä me ammutaan mitä halutaan ja rottapoju ei sille mitään voi !

    • Anonyymi

      Ei mee kyllä ihan oikein jos Nousiaisessa joku tappaa Koira Suden ja joutuu maksaan korvauksia Sudesta , en ymmärrä , nää Susi asiat pitää saada järjestykseen tässä maassa , muuten salapyynti jatkuu ja jatkuu .

    • Anonyymi

      Itse kanssa olin peurakytiksellä niin 2 sutta jolkotti paikalle. Alkoivat syömään peuroille tarkoitettua rehua joten ammuin molemmat yhdellä laukauksella. Tuli lämmin takki ja lakki noista hukista. Tällekään asialle ei susianaaliitikko ei voi kertakaikkiaan mtään :D :D

    • Anonyymi

      Vai Nousiaisissa. Mutta mitä tapahtuikaan Laskiaisissa ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe