Ajattelin vaihtaa Ferrarin alle talvirenkaat

Anonyymi

Millään en viitsisi viedä autoa johonkiin rasvaiseen autohuoltoon.
Mitähän jollekin köyhälle pitäisi rahaa tarjota, että ottaisi homman hoitaakseen?
Riittääkö parit hodarit huvipurren kannella vai pitääkö peräti käyttää jossakin nakkibaarissa?

Minulle kun rahvaan vaatimukset ovat jotenkin etäisiä.
Olisiko mitään hyviä ehdotuksia?
Vähävaraisina te varmasti tunnette ne kuviot paremmin.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelkkä katse riittää.

    • Anonyymi

      Kaikenlaista sitä tulee "rikkaan" mieleen yön pimeydessä, kuinka halvimmalla saisi renkaan vaihdon Ferrariinsa!

      Eikö sinulla ole autokuskia, joka olisi monitaitoisena huolehtimaan myös näistä pienistä autonhuoltoon liittyvistä hommeleista?

      Toki ymmärrän, että huolesi on nyt vain se yleinen "provo", jolla yrität saada keskustelua aikaan, joten tsemppiä sulle.

      Mulla on "kitkat", joten en tarvitse vaihdella renkaita vuodenaikojen mukaan ja sitten kun tule aika uusia, niin uudet "kitkat" sitten.

    • Anonyymi

      Nojoo.

      Itellä mennyt mielenkiinto rengashommiin ajat sitten. Siis ite ähräämiseen. ei se tosin erityisen suuri urakka ole, mutta mieluummin teetän arjalaisen muskeliauton rengashommat jossain.

      Jos on naapuristossa sopivan ikäisiä nuoria, niitä kandee hyödyntää, aina joku on pikkurahan puutteessa, vitonen tai kymppi maksuksi riittää. Mulla oli yks naapuri, joka ei ehkä ollut kakaraa, mutta sen verran pa, että oli kiitollinen pienestäkin rahasta.

      Nyttemmin olen keskittänyt rengashommat yhteen pikkukorjaamoon, jota käytän muutenkin. Vaikka net tekee paljon rengastöitäkin sesonkiaikaan, ei mitään erikoisempaa ruuhkaa, aina saa junailtua sopivasti raon johonkin väliin. Ei maksa kauheesti.

      Niin, tässä yks seikka. Se mun korjaamo on kahden miehen yritys, aika hyvin työllistetty. Vaan, tällekin syksylle niillä oli kolme amislaista harjoittelijaa pakollisessa työharjoittelussa. Niinno, en tiedä, mitä pojat harjoittelussa muuta lie oppineet, ainakin nyt renkaita vaihtamaan.

      Sama meininki isommissakin firmoissa. Jos sesonkiaikaan harjoittelijoita ei riitä, net ottaa työkkärin kautta porukkaa. Parin tunnin "koulutus" ja alkaa mutterinväännin tahkoamaan rahaa.

      Rengashommia teetetään paljolti siis orjatyövoimalla. Mun käsittääkseni amislaisille ei tarvi maksaa mitään, ja kaitpa net työkkäristäkin kaavitut on jotain tukityöllistettyjä. Asia ei mua sen kummemmin vaivaa, pääasia, ei tarvi ite koskea kipeällä selällä tunkkeihin jne. "Arbeit macht frei ".

      =DW=

      • Anonyymi

        Arbeit macht etsi = Työ tekee vapaaksi!

        Miten lause liittyy muuhun tekstiisi?
        Vai liittyykö?

        Ihmettelijä - tyhmäkö oon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arbeit macht etsi = Työ tekee vapaaksi!

        Miten lause liittyy muuhun tekstiisi?
        Vai liittyykö?

        Ihmettelijä - tyhmäkö oon

        Mnaah.

        Kun muut tekee duunit, mä olen vapaa niistä. Ihan kapitalismin perusteita.

        =DW=


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mnaah.

        Kun muut tekee duunit, mä olen vapaa niistä. Ihan kapitalismin perusteita.

        =DW=

        "Anonyymi"

        Tyylikkään kuiva, tyhjentävä kommentti.
        Saisit minulta seiso-peukun.
        Mutta palstan johto ei salli niin myönteistä ilmaisua.
        Saat siis kuivan numeron.

        H.


    • Jalkineet Sievi.
      Auto piuhan päässä.
      Joten ei ole mitään tarvetta Talvesta hätääntyä.
      Herkille ihoille riittää siis edellenkin herkät kalsarit.
      Ei ole tarvetta toppauksiin.
      140€
      Ja taas on nastat alla "ilmaista" kahvia juodessa.
      Keväällä sitten taas 140€.
      Ja kesä-kumi laulaa.

      H.

      • Anonyymi

        Kuka helvetti maksaa renkaiden vaihdosta 140?
        Kalliiksi tulee ranskatar.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helvetti maksaa renkaiden vaihdosta 140?
        Kalliiksi tulee ranskatar.

        "Anonyymi"

        Minä maksan.
        Hinnassa on myös puolen-vuoden säilytys lämpimässä ja takuun suojassa.
        Sillä kyse ei ole Ranskalaisuudesta, vaan Suomalaisesta työstä.
        "Arbait mach Octoberfest" (Anteeki laina teevee)

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Minä maksan.
        Hinnassa on myös puolen-vuoden säilytys lämpimässä ja takuun suojassa.
        Sillä kyse ei ole Ranskalaisuudesta, vaan Suomalaisesta työstä.
        "Arbait mach Octoberfest" (Anteeki laina teevee)

        H.

        ...Anteeksi

        H.


    • Anonyymi

      Olen huoltanut Ferrareita pienen ja ison ikäni verran ja rikastunut.
      Tuolla Lampourillani ajelen verstaalle ja rasvamontulle katsomaan, mikä ferrari siellä milloinin on?
      Pääasiassa siellä on ollut skoodaa, tojotaa, renaulttia, joskus harvinainen ladakin jne.
      Vuosien saatossa olen oppinut, että yhdenkään asiakkaan mielikuvitusta en pysty huoltamaan saati korjaamaan.

      • Anonyymi

        Onko se avoauto?
        Kylmää kuytiä näillä leveysasteilla.
        Osta ainakin koivistolainen, ettei järki jäädy.

        Autoista mitään ymmärtävä


    • Anonyymi

      Prisman parkkihallissa satuin näkemään kun naiskuljettaja sitä ihan oikeata Ferraria yritti peruuttaa, ja kääntää samalla.Ilmeisesti pelotti auton tehoreservit koskapa sammutti töppäämä'llä puolenkymmentä kertaa. Melkoisen nykäyksen kera eteenpäin sitten..Oli senverran hauska seurata ettäihan katsomaan jäin! Kieltämättä ajattelin sitäkin olisikohan tuollekkin välttänyt joku parisataatuhatta halvempi "kauppakassi"

      Nyt joku arvelee että olisin kateellinen - no en, sellaisen auton hinnalla ennemmin talon ostaisin tai mökin.

    • Anonyymi

      Helpoiten se onnistuu, kun käyt pyytämässä siltä ferrarin omistajalta, jos saat vaihtaa hänelle renkaat. Voi olla vaikeaa, koska se on niin arvokas auto, ettei sitä voi antaa kenen tahansa rassattavaksi.

    • Toki tunnemme.
      Minun ei tarvitse miettiä moista kuviota, koska autoni renkaat ovat säilytettävänä rengasliikkessä, joka myös vaihtaa ne, kun varaan ajan.

      Aioin jo luopua autostakin, mutta ikääntyneestä, vähän ajetusta autostani olisin saanut vain vähän rahaa. Laitoin auton seisontaan enimmäksi aikaa vuodesta, kun en sitä oikeastaan tarvitse.

      Pitää varmaan ottaa ensi keväänä auto taas käyttöön, ja lähteä ajelemaan julkisilla hankalasti tavoitettavia reittejä lähelle ja kauaksikin.

    • Kaveri vaihtaa renkaat ja tekee pienemmät huollot autoon.
      Vien merkkikorjaamoon jos on jotain isompaa huoltoa.
      Ei ole juuri vikoja ollut, alle 60000 Pösöllä on vasta ajettu.
      Minusta on älytöntä panna autoon satoja tuhansia vaikka olisikin rahaa. Pääsee paikasta toiseen halvemmallakin kulkuneuvolla, sehän lienee auton tarkoitus.

    • Anonyymi

      Aloittajalle voin vaihtaa manne ladaasi renkaat 50€ kpl jos katseleået ja neuvot maksaa lisää

      Räkönen

    • Anonyymi

      Ilmoitus kadonneista renkaista on nyt esitutkinnassa.

    • Anonyymi

      Muutaman vuoden voimistelin Al-kiekkojejn toleranssipulttien kanssa ja sen jälkeen renkaani ovat olleet paikallisen rengasfirman rengashotellissa. Maksaa muutaman kympin mutta jätän jonkun perunan syömättä. Sillähän se kuittaantuu.

      • Anonyymi

        Toista sataa € kaudesta velotus . Hunkzzhi kallis 140€ Vianor. Paljon vanhasta kovettuneesta patongista vuodessa 280€. Arbeit teuer.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toista sataa € kaudesta velotus . Hunkzzhi kallis 140€ Vianor. Paljon vanhasta kovettuneesta patongista vuodessa 280€. Arbeit teuer.

        Minulla taitaapi olla 70€/vuosi. Olemattoman pienestä eläkkeestä huolimatta tuo 7-kymppinen ei aiheuta muutosta normaaliin elämäämme.


    • Anonyymi

      Pelottavan liukkaalta näyttää kävelytie, joten ajattelin laittaa liukuesteet talvikenkiini.
      On pakko käydä ruokakaupassa, enkä halua lentää pyrstölleni sillä reissulla.

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Tarviitko apua vaihdossa?


    • Anonyymi

      mulla menee puolet opintolainasta eturenkaisiin alra fomeoon

    • Varakkaalla pitäisi olla talvi Ferrari tavirenkaineen.. Lähteä nyt köyhältä pummaamaan orjatyötä sämpylä palkalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe