Teatterille uudet tilat

Aiheesta voisi tehdä teatterille uuden näytelmän.
Käsikirjoitus kepun Teuvo Hatvalta ja ohjaus vassareiden Vesa Kaikkoselta.

14

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimittaja Turunen voisi esittää kylttyyritoimittajaa....

      • Anonyymi

        Tolonen itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolonen itseään.

        Ei tämä vielä tähän lopu, nyt on otettu vain väliaika. Sissilinnaa ja Teatteria korjaillaan, minkä jälkeen teatterilaiset aikanaan huomaa sisäilman olevan huono. Toivotaan vain että päättäjinä on kultturelleja ihmisiä.
        Fiksuinta olisi ollut sijoittaa Teatterin toiminta Kaukametsään ja myydä tai purkaa sissilinna ja Teatteri. Olisi saatu lopullinen ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä vielä tähän lopu, nyt on otettu vain väliaika. Sissilinnaa ja Teatteria korjaillaan, minkä jälkeen teatterilaiset aikanaan huomaa sisäilman olevan huono. Toivotaan vain että päättäjinä on kultturelleja ihmisiä.
        Fiksuinta olisi ollut sijoittaa Teatterin toiminta Kaukametsään ja myydä tai purkaa sissilinna ja Teatteri. Olisi saatu lopullinen ratkaisu.

        Ei lopu ei. Nämä homeiset rytöläjät eivät tule peruskorjaamalla miksikään. Puskutraktori on ainoa oikea vaihtoehto. Sen miljoonia on laitettu suomessa milloin minkäkin rytöläjän kunnostukseen ja ongelmat vain jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä vielä tähän lopu, nyt on otettu vain väliaika. Sissilinnaa ja Teatteria korjaillaan, minkä jälkeen teatterilaiset aikanaan huomaa sisäilman olevan huono. Toivotaan vain että päättäjinä on kultturelleja ihmisiä.
        Fiksuinta olisi ollut sijoittaa Teatterin toiminta Kaukametsään ja myydä tai purkaa sissilinna ja Teatteri. Olisi saatu lopullinen ratkaisu.

        Niin. Muistuu mieleen se video, missä esiteltii teatteritalon tarpeistotilojen ahdinkoa.
        Miten se ahdinko poistuu, jos tilat remontoidaan. Eihän tuota vanhaa taloa voida sisältä ontoksi purkaa ja sinne järjestellä uudet käytännöllisemmät tilat.
        Mikä tässä kuviossa nyt yhtäkkiä on paremmin, kuin alunperin korjauskelvottomana hylätyssä, etenkin käyttökelvottomaksi todetun Sissilinnan kohdata.
        Mikä valaistuminen näille yhtäkkiä tuli?

        Kuka muuten muistaa niin vanhoja, että osaisi kertoa, missä teatteri toimi ennekuin se sai tuon vanhan kauniin kaupungintalon käyttöönsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä vielä tähän lopu, nyt on otettu vain väliaika. Sissilinnaa ja Teatteria korjaillaan, minkä jälkeen teatterilaiset aikanaan huomaa sisäilman olevan huono. Toivotaan vain että päättäjinä on kultturelleja ihmisiä.
        Fiksuinta olisi ollut sijoittaa Teatterin toiminta Kaukametsään ja myydä tai purkaa sissilinna ja Teatteri. Olisi saatu lopullinen ratkaisu.

        No justiinsa ei Kaukametsään.
        Lapset ja nuoret tarvitsevat musiikkiopiston.
        Laitetaanpa sitten vaikka jäähalliin.
        No ei tietenkään laiteta, mutta ehkä älyät, ettei teatteri voi ottaa muiden tiloja itselleen.
        Tai oikeammin teatteria ei päättäjät voi sulloa väkisin muiden tiloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopu ei. Nämä homeiset rytöläjät eivät tule peruskorjaamalla miksikään. Puskutraktori on ainoa oikea vaihtoehto. Sen miljoonia on laitettu suomessa milloin minkäkin rytöläjän kunnostukseen ja ongelmat vain jatkuu.

        En usko, että noista rakennuksista saadaan home pois. Ketkä päättäjät saa kenkää, jos remontit ei onnistu. Tässä ei poliittisen vastuun kantaminen riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että noista rakennuksista saadaan home pois. Ketkä päättäjät saa kenkää, jos remontit ei onnistu. Tässä ei poliittisen vastuun kantaminen riitä.

        Jos minulta kysyttäisiin antasin kenkää eräälle johtajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että noista rakennuksista saadaan home pois. Ketkä päättäjät saa kenkää, jos remontit ei onnistu. Tässä ei poliittisen vastuun kantaminen riitä.

        Voisin lyödä vaikka vetoa, että remontin jälkeen menee vain vuosi tai kaksi, kun todetaan, että kas, meillä on sisäilmaongelma – jommassa kummassa tai pahimmolleen kummassakin.

        Eikös sisäilmaongelmista kärsineiden tilojen kalustus ja tekstiilit pitäisi remontin yhteydessä hävittää. Mutta eihän teatterin tarpeistoa eli suurta (otaksuttavasti myös pölyistä?) aarrearkkua voi mitenkään hävittää.

        Tämä on jatkumo... päättäjät vain vaihtuvat, ongelma pysyy, kunnes...
        No arvatkaa itse, mikä tämän lopettaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin lyödä vaikka vetoa, että remontin jälkeen menee vain vuosi tai kaksi, kun todetaan, että kas, meillä on sisäilmaongelma – jommassa kummassa tai pahimmolleen kummassakin.

        Eikös sisäilmaongelmista kärsineiden tilojen kalustus ja tekstiilit pitäisi remontin yhteydessä hävittää. Mutta eihän teatterin tarpeistoa eli suurta (otaksuttavasti myös pölyistä?) aarrearkkua voi mitenkään hävittää.

        Tämä on jatkumo... päättäjät vain vaihtuvat, ongelma pysyy, kunnes...
        No arvatkaa itse, mikä tämän lopettaisi.

        Kumpikin teatterin käytössä oleva rakennus on suojeltu ja niille joka tapauksessa kaupungin olisi tehtävä jotakin korjauksia. Ei varmaan Kouta-kiinteistökään niitä kaupungilta osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin teatterin käytössä oleva rakennus on suojeltu ja niille joka tapauksessa kaupungin olisi tehtävä jotakin korjauksia. Ei varmaan Kouta-kiinteistökään niitä kaupungilta osta.

        Niinpä niin. Mutta tuleva käyttö ratkaisee, valitetaanko taas sisäilmonelmista vai ei.
        Ja lyön vetoa, että nyt tämän vokralaisen jatkaessa tullaan taas valittamaan.
        Toininta on sen laatuista, että jo itsessään aiheuttaa sisäilmaonglmia.
        Tulkitkoon tuon sitten itse kkin miten haluaa, mutta minä en niin sanonut... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin teatterin käytössä oleva rakennus on suojeltu ja niille joka tapauksessa kaupungin olisi tehtävä jotakin korjauksia. Ei varmaan Kouta-kiinteistökään niitä kaupungilta osta.

        Nämä rakennukset voi pitää ulkoisesti kunnossa, mutta sisätilat voi jättää korjaamatta, jos näitä pitää varjella museovirastolle.


    • Anonyymi

      Tupauunoja vituttaa ha hah

    • Anonyymi

      Palokunta voisi kekrinä pukin asemasta hallitusti polttaa teatterin. Komia roihu, paljon katsojia, valtakunnauutiskynnys ylittyy kun edistyksellinen kajaani
      poistaa homeongelma kiinteistöjään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe