Aiheesta voisi tehdä teatterille uuden näytelmän.
Käsikirjoitus kepun Teuvo Hatvalta ja ohjaus vassareiden Vesa Kaikkoselta.
Teatterille uudet tilat
14
87
Vastaukset
- Anonyymi
Toimittaja Turunen voisi esittää kylttyyritoimittajaa....
- Anonyymi
Tolonen itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolonen itseään.
Ei tämä vielä tähän lopu, nyt on otettu vain väliaika. Sissilinnaa ja Teatteria korjaillaan, minkä jälkeen teatterilaiset aikanaan huomaa sisäilman olevan huono. Toivotaan vain että päättäjinä on kultturelleja ihmisiä.
Fiksuinta olisi ollut sijoittaa Teatterin toiminta Kaukametsään ja myydä tai purkaa sissilinna ja Teatteri. Olisi saatu lopullinen ratkaisu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä vielä tähän lopu, nyt on otettu vain väliaika. Sissilinnaa ja Teatteria korjaillaan, minkä jälkeen teatterilaiset aikanaan huomaa sisäilman olevan huono. Toivotaan vain että päättäjinä on kultturelleja ihmisiä.
Fiksuinta olisi ollut sijoittaa Teatterin toiminta Kaukametsään ja myydä tai purkaa sissilinna ja Teatteri. Olisi saatu lopullinen ratkaisu.Ei lopu ei. Nämä homeiset rytöläjät eivät tule peruskorjaamalla miksikään. Puskutraktori on ainoa oikea vaihtoehto. Sen miljoonia on laitettu suomessa milloin minkäkin rytöläjän kunnostukseen ja ongelmat vain jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä vielä tähän lopu, nyt on otettu vain väliaika. Sissilinnaa ja Teatteria korjaillaan, minkä jälkeen teatterilaiset aikanaan huomaa sisäilman olevan huono. Toivotaan vain että päättäjinä on kultturelleja ihmisiä.
Fiksuinta olisi ollut sijoittaa Teatterin toiminta Kaukametsään ja myydä tai purkaa sissilinna ja Teatteri. Olisi saatu lopullinen ratkaisu.Niin. Muistuu mieleen se video, missä esiteltii teatteritalon tarpeistotilojen ahdinkoa.
Miten se ahdinko poistuu, jos tilat remontoidaan. Eihän tuota vanhaa taloa voida sisältä ontoksi purkaa ja sinne järjestellä uudet käytännöllisemmät tilat.
Mikä tässä kuviossa nyt yhtäkkiä on paremmin, kuin alunperin korjauskelvottomana hylätyssä, etenkin käyttökelvottomaksi todetun Sissilinnan kohdata.
Mikä valaistuminen näille yhtäkkiä tuli?
Kuka muuten muistaa niin vanhoja, että osaisi kertoa, missä teatteri toimi ennekuin se sai tuon vanhan kauniin kaupungintalon käyttöönsä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä vielä tähän lopu, nyt on otettu vain väliaika. Sissilinnaa ja Teatteria korjaillaan, minkä jälkeen teatterilaiset aikanaan huomaa sisäilman olevan huono. Toivotaan vain että päättäjinä on kultturelleja ihmisiä.
Fiksuinta olisi ollut sijoittaa Teatterin toiminta Kaukametsään ja myydä tai purkaa sissilinna ja Teatteri. Olisi saatu lopullinen ratkaisu.No justiinsa ei Kaukametsään.
Lapset ja nuoret tarvitsevat musiikkiopiston.
Laitetaanpa sitten vaikka jäähalliin.
No ei tietenkään laiteta, mutta ehkä älyät, ettei teatteri voi ottaa muiden tiloja itselleen.
Tai oikeammin teatteria ei päättäjät voi sulloa väkisin muiden tiloihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lopu ei. Nämä homeiset rytöläjät eivät tule peruskorjaamalla miksikään. Puskutraktori on ainoa oikea vaihtoehto. Sen miljoonia on laitettu suomessa milloin minkäkin rytöläjän kunnostukseen ja ongelmat vain jatkuu.
En usko, että noista rakennuksista saadaan home pois. Ketkä päättäjät saa kenkää, jos remontit ei onnistu. Tässä ei poliittisen vastuun kantaminen riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että noista rakennuksista saadaan home pois. Ketkä päättäjät saa kenkää, jos remontit ei onnistu. Tässä ei poliittisen vastuun kantaminen riitä.
Jos minulta kysyttäisiin antasin kenkää eräälle johtajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että noista rakennuksista saadaan home pois. Ketkä päättäjät saa kenkää, jos remontit ei onnistu. Tässä ei poliittisen vastuun kantaminen riitä.
Voisin lyödä vaikka vetoa, että remontin jälkeen menee vain vuosi tai kaksi, kun todetaan, että kas, meillä on sisäilmaongelma – jommassa kummassa tai pahimmolleen kummassakin.
Eikös sisäilmaongelmista kärsineiden tilojen kalustus ja tekstiilit pitäisi remontin yhteydessä hävittää. Mutta eihän teatterin tarpeistoa eli suurta (otaksuttavasti myös pölyistä?) aarrearkkua voi mitenkään hävittää.
Tämä on jatkumo... päättäjät vain vaihtuvat, ongelma pysyy, kunnes...
No arvatkaa itse, mikä tämän lopettaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin lyödä vaikka vetoa, että remontin jälkeen menee vain vuosi tai kaksi, kun todetaan, että kas, meillä on sisäilmaongelma – jommassa kummassa tai pahimmolleen kummassakin.
Eikös sisäilmaongelmista kärsineiden tilojen kalustus ja tekstiilit pitäisi remontin yhteydessä hävittää. Mutta eihän teatterin tarpeistoa eli suurta (otaksuttavasti myös pölyistä?) aarrearkkua voi mitenkään hävittää.
Tämä on jatkumo... päättäjät vain vaihtuvat, ongelma pysyy, kunnes...
No arvatkaa itse, mikä tämän lopettaisi.Kumpikin teatterin käytössä oleva rakennus on suojeltu ja niille joka tapauksessa kaupungin olisi tehtävä jotakin korjauksia. Ei varmaan Kouta-kiinteistökään niitä kaupungilta osta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin teatterin käytössä oleva rakennus on suojeltu ja niille joka tapauksessa kaupungin olisi tehtävä jotakin korjauksia. Ei varmaan Kouta-kiinteistökään niitä kaupungilta osta.
Niinpä niin. Mutta tuleva käyttö ratkaisee, valitetaanko taas sisäilmonelmista vai ei.
Ja lyön vetoa, että nyt tämän vokralaisen jatkaessa tullaan taas valittamaan.
Toininta on sen laatuista, että jo itsessään aiheuttaa sisäilmaonglmia.
Tulkitkoon tuon sitten itse kkin miten haluaa, mutta minä en niin sanonut... ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikin teatterin käytössä oleva rakennus on suojeltu ja niille joka tapauksessa kaupungin olisi tehtävä jotakin korjauksia. Ei varmaan Kouta-kiinteistökään niitä kaupungilta osta.
Nämä rakennukset voi pitää ulkoisesti kunnossa, mutta sisätilat voi jättää korjaamatta, jos näitä pitää varjella museovirastolle.
- Anonyymi
Tupauunoja vituttaa ha hah
- Anonyymi
Palokunta voisi kekrinä pukin asemasta hallitusti polttaa teatterin. Komia roihu, paljon katsojia, valtakunnauutiskynnys ylittyy kun edistyksellinen kajaani
poistaa homeongelma kiinteistöjään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435