Nokia 1 ei anna tallentaa 112 nroa, mitä .ittua.
Hätäkeskus
14
101
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sitä pidäkään tallentaa:D Asentaa 112 sovelluksen niin se on siinä..
- Anonyymi
Eihän se toimi ilman nettiä, kyllä muihin luureihin saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se toimi ilman nettiä, kyllä muihin luureihin saa.
Toimiihan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiihan
Sitten pitää ladata sovellus, ainakaan paikkaa ei näytä koska dataesto päällä.
Mitä jos kirjoittaa kirjasto 112 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pitää ladata sovellus, ainakaan paikkaa ei näytä koska dataesto päällä.
Mitä jos kirjoittaa kirjasto 112Paikan näyttää koska gps ei vaadi operaattoriyhteyttä mutta paikan lähetys hätäkeskukseen ei onnistu eli joutuu itse sanomaan näytöllä näkyvät koordinaatit mikä on sinänsä tyhjää parempi sillä saa paljon tarkemman paikan kuin mitä hätäkeskus pystyisi muuten paikantamaan.
- Anonyymi
Jos tekee pikahälyn ja tallentaa historiasta niin eikö muka onnistu? Ei sitten varmaan missään muussakaan androidissa. Miksi edes pitäisi tallentaa kun yhtä nopea näppäillä mitä hakea valikosta.
Pystyyköhän sallimaan mobiilidatan vain tuolle sovellukselle vai ottaakohan automaattisesti käyttöön, olisi ainakin järkevä ominaisuus.- Anonyymi
Nykyään mobiilidata voi olla päällä kokoajan joten moista ei kannata edes miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään mobiilidata voi olla päällä kokoajan joten moista ei kannata edes miettiä.
Voi ja voi kun on sellainen liittymä missä ei ole dataa. Kalliita liittymiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ja voi kun on sellainen liittymä missä ei ole dataa. Kalliita liittymiä.
Mutta sellaisia käytetään vain peruspuhelimissa. Älylaitteet on niille täysin väärä kohde..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla jos ei käytä kuin harvoin. Moin 6€ liittymässä joka tapuksessa riittävästi dataa satunnaiseen käyttöön, ei minulla edes kulu kun käytän kaikkeen mahdolliseen tietokonetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla jos ei käytä kuin harvoin. Moin 6€ liittymässä joka tapuksessa riittävästi dataa satunnaiseen käyttöön, ei minulla edes kulu kun käytän kaikkeen mahdolliseen tietokonetta.
Kyllä tarvitsee olla älyluurissa. Muuten sellaista ei kannata hankkia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maksat 1000-2000€ niin varmaan pitää olla paljon käyttöakin, minä tarvitsen vain harvoin dataa ja riittää halpa puhelin, muun ajan voi olla data pois päältä. Ihan mukava kun ei vakoilut toimi ja akku kestää jopa 2 viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maksat 1000-2000€ niin varmaan pitää olla paljon käyttöakin, minä tarvitsen vain harvoin dataa ja riittää halpa puhelin, muun ajan voi olla data pois päältä. Ihan mukava kun ei vakoilut toimi ja akku kestää jopa 2 viikkoa.
Perusluurissa toki kestää. Äluluurissa ei eikä vakoilulta pääse piiloon:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on 2 simkorttia ilman dataa älyluurissa, pidän keittiössä myös ajastimena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72538- 1211821
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1291567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751341Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1641338- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.671114