Hätäkeskus

Anonyymi

Nokia 1 ei anna tallentaa 112 nroa, mitä .ittua.

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän sitä pidäkään tallentaa:D Asentaa 112 sovelluksen niin se on siinä..

      • Anonyymi

        Eihän se toimi ilman nettiä, kyllä muihin luureihin saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se toimi ilman nettiä, kyllä muihin luureihin saa.

        Toimiihan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiihan

        Sitten pitää ladata sovellus, ainakaan paikkaa ei näytä koska dataesto päällä.
        Mitä jos kirjoittaa kirjasto 112


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää ladata sovellus, ainakaan paikkaa ei näytä koska dataesto päällä.
        Mitä jos kirjoittaa kirjasto 112

        Paikan näyttää koska gps ei vaadi operaattoriyhteyttä mutta paikan lähetys hätäkeskukseen ei onnistu eli joutuu itse sanomaan näytöllä näkyvät koordinaatit mikä on sinänsä tyhjää parempi sillä saa paljon tarkemman paikan kuin mitä hätäkeskus pystyisi muuten paikantamaan.


    • Anonyymi

      Jos tekee pikahälyn ja tallentaa historiasta niin eikö muka onnistu? Ei sitten varmaan missään muussakaan androidissa. Miksi edes pitäisi tallentaa kun yhtä nopea näppäillä mitä hakea valikosta.

      Pystyyköhän sallimaan mobiilidatan vain tuolle sovellukselle vai ottaakohan automaattisesti käyttöön, olisi ainakin järkevä ominaisuus.

      • Anonyymi

        Nykyään mobiilidata voi olla päällä kokoajan joten moista ei kannata edes miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään mobiilidata voi olla päällä kokoajan joten moista ei kannata edes miettiä.

        Voi ja voi kun on sellainen liittymä missä ei ole dataa. Kalliita liittymiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ja voi kun on sellainen liittymä missä ei ole dataa. Kalliita liittymiä.

        Mutta sellaisia käytetään vain peruspuhelimissa. Älylaitteet on niille täysin väärä kohde..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään mobiilidata voi olla päällä kokoajan joten moista ei kannata edes miettiä.

        Ei tarvitse olla jos ei käytä kuin harvoin. Moin 6€ liittymässä joka tapuksessa riittävästi dataa satunnaiseen käyttöön, ei minulla edes kulu kun käytän kaikkeen mahdolliseen tietokonetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla jos ei käytä kuin harvoin. Moin 6€ liittymässä joka tapuksessa riittävästi dataa satunnaiseen käyttöön, ei minulla edes kulu kun käytän kaikkeen mahdolliseen tietokonetta.

        Kyllä tarvitsee olla älyluurissa. Muuten sellaista ei kannata hankkia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarvitsee olla älyluurissa. Muuten sellaista ei kannata hankkia..

        Jos maksat 1000-2000€ niin varmaan pitää olla paljon käyttöakin, minä tarvitsen vain harvoin dataa ja riittää halpa puhelin, muun ajan voi olla data pois päältä. Ihan mukava kun ei vakoilut toimi ja akku kestää jopa 2 viikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maksat 1000-2000€ niin varmaan pitää olla paljon käyttöakin, minä tarvitsen vain harvoin dataa ja riittää halpa puhelin, muun ajan voi olla data pois päältä. Ihan mukava kun ei vakoilut toimi ja akku kestää jopa 2 viikkoa.

        Perusluurissa toki kestää. Äluluurissa ei eikä vakoilulta pääse piiloon:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarvitsee olla älyluurissa. Muuten sellaista ei kannata hankkia..

        Täällä on 2 simkorttia ilman dataa älyluurissa, pidän keittiössä myös ajastimena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe