Nokia 1 ei anna tallentaa 112 nroa, mitä .ittua.
Hätäkeskus
14
121
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sitä pidäkään tallentaa:D Asentaa 112 sovelluksen niin se on siinä..
- Anonyymi
Eihän se toimi ilman nettiä, kyllä muihin luureihin saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se toimi ilman nettiä, kyllä muihin luureihin saa.
Toimiihan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiihan
Sitten pitää ladata sovellus, ainakaan paikkaa ei näytä koska dataesto päällä.
Mitä jos kirjoittaa kirjasto 112 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pitää ladata sovellus, ainakaan paikkaa ei näytä koska dataesto päällä.
Mitä jos kirjoittaa kirjasto 112Paikan näyttää koska gps ei vaadi operaattoriyhteyttä mutta paikan lähetys hätäkeskukseen ei onnistu eli joutuu itse sanomaan näytöllä näkyvät koordinaatit mikä on sinänsä tyhjää parempi sillä saa paljon tarkemman paikan kuin mitä hätäkeskus pystyisi muuten paikantamaan.
- Anonyymi
Jos tekee pikahälyn ja tallentaa historiasta niin eikö muka onnistu? Ei sitten varmaan missään muussakaan androidissa. Miksi edes pitäisi tallentaa kun yhtä nopea näppäillä mitä hakea valikosta.
Pystyyköhän sallimaan mobiilidatan vain tuolle sovellukselle vai ottaakohan automaattisesti käyttöön, olisi ainakin järkevä ominaisuus.- Anonyymi
Nykyään mobiilidata voi olla päällä kokoajan joten moista ei kannata edes miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään mobiilidata voi olla päällä kokoajan joten moista ei kannata edes miettiä.
Voi ja voi kun on sellainen liittymä missä ei ole dataa. Kalliita liittymiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ja voi kun on sellainen liittymä missä ei ole dataa. Kalliita liittymiä.
Mutta sellaisia käytetään vain peruspuhelimissa. Älylaitteet on niille täysin väärä kohde..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla jos ei käytä kuin harvoin. Moin 6€ liittymässä joka tapuksessa riittävästi dataa satunnaiseen käyttöön, ei minulla edes kulu kun käytän kaikkeen mahdolliseen tietokonetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla jos ei käytä kuin harvoin. Moin 6€ liittymässä joka tapuksessa riittävästi dataa satunnaiseen käyttöön, ei minulla edes kulu kun käytän kaikkeen mahdolliseen tietokonetta.
Kyllä tarvitsee olla älyluurissa. Muuten sellaista ei kannata hankkia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maksat 1000-2000€ niin varmaan pitää olla paljon käyttöakin, minä tarvitsen vain harvoin dataa ja riittää halpa puhelin, muun ajan voi olla data pois päältä. Ihan mukava kun ei vakoilut toimi ja akku kestää jopa 2 viikkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maksat 1000-2000€ niin varmaan pitää olla paljon käyttöakin, minä tarvitsen vain harvoin dataa ja riittää halpa puhelin, muun ajan voi olla data pois päältä. Ihan mukava kun ei vakoilut toimi ja akku kestää jopa 2 viikkoa.
Perusluurissa toki kestää. Äluluurissa ei eikä vakoilulta pääse piiloon:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on 2 simkorttia ilman dataa älyluurissa, pidän keittiössä myös ajastimena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297