Millainen hieronta niskalle?

Anonyymi

Hei. Minulla on vuosia jatkunut niska-hartiaseudun ongelmat ja usean kuukauden ajan olen saanut tuntemuksia myös vasemman puolen ohimolle. Lähinnä kireyden tunnetta tai kuin päässä olisi jotain ylimääräistä mikä painaisi. Myös jonkin verran elohiirimäistä tunnetta eli satunnaista väpätystä/muljahdusta tuntuu ohimolla ja joskus tunnen tuon muljahduksen myös sormella ohimolta. Päänsärkyä ei ole, huimausta harvoin eikä neurologisia ongelmia. Yläselän alueella on paljon kipeitä kohtia ja kireyttä, varsinkin vasemmalla puolella. Pään magneettitutkimuksessa ei löytynyt vikaa. Silmälääkäri ei myöskään löytänyt vikaa hetkelliselle vasemman silmän sumealle tunteelle. Mistä lähtisin hakemaan apua vaivaan? Voiko oireet olla hermopinteestä tai jostain muusta niska-hartia alueen vaivasta? Millainen hieronta voisi helpottaa oloa?

1

529

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin tavallisella hierojalla ja hieman niska-hartiat rentoutui ja hieronnan aikanakin tuli väpätystä vasemmalle ohimolle. Kotona myös tuntui ohimolla myöhemmin tunnetta. Pari päivää otin rennommin enkä juuri koskenut niskaan enkä jumpannut, niin tuntui, että oireet helpotti. Nyt äsken tunnustelin kallonpohjaa ja siellä tuntuu jokin tiukka kohta vasemmalla puolella niskassa, heti siellä kallonpohjan luun vieressä, kuin jokin jänne mikä menee poikkisuuntaisesti kuin niska, siitä kun painelin niin alkoi kova väpätys ohimolla samantien ja nyt jatkuu kokoajan. Eli onko kallonpohjassa jotain jänteitä vai onko se verisuoni vai hermopinne vai mikä? Se taitaa olla ohimo-oireiden aiheuttajakohta. Oikealla puolella ei ole sellaista kireää kohtaa niskassa. Ajattelin onko kenelläkään kokemusta asiasta? Käyn huomenna fyssarilta kysymässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1682
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      460
      1226
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1140
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      69
      1049
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1033
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      897
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      35
      807
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      675
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      661
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    Aihe