Antaako romanit piiskaa lapsilleen

Anonyymi

Olen ymmärtänyt että romaniperheissä on lapsilla tiukka kuri, mutta käytetäänkö perheissä yhä ruumiillista kuritusta?

11

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, romanit kohdistavat väkivaltaa sekä lapsiin että aikuisiin.

• Anonyymi

Huom. Se on lainvastaista myö romaneille Suomessa. En tiedä muista maista, Intiassa ei ehkä, mikä on surullista, mutta täällä eletään Suomen lakien mukaan. Maassa maan tavalla.

• Anonyymi

Totta. Etenkin miehet vaimoihin. Eräs valko nainen tuttuni sano ettei uskalla erota,vaikka halus. Erehty nuorena naimisiin romanin kans ja ei uskalla alkaa elää omaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom. Se on lainvastaista myö romaneille Suomessa. En tiedä muista maista, Intiassa ei ehkä, mikä on surullista, mutta täällä eletään Suomen lakien mukaan. Maassa maan tavalla.

Enempi vaa lasuja ja lapset tutkia ja sanoa,että vaikka kotona kielletään niin saa kertoa mitä kotona tapahtuu!!

• Anonyymi

Koko ajan enemmän ja enemmän on kaaleet kaajeenmoisia, mutta toivon että kaaleet ei mene niin kaajeenmoisiksi, että alkavat tekemään perhesurmia!

• Anonyymi

Onhan noita tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita tehty.

ainua mitä ompi tehty on lastensuojelu imoituksia ja hyvä niin. aika tulla nyky päivään kaikiessa asijoissa ei nuo asijat kuulu enään kunnon kasvatus tapoihin

• Anonyymi

Ei, pikemminkin ongelma on päinvastainen

• Anonyymi

Hullu täytyy olla että omaa lastansa pystyy satuttamaan. Samalla mitalla takasin sellaselle. Tuplana. Sen jälkeen linnaan.

• Anonyymi

Kyllä. Riippuu vähän perheestä, mutta suurin osa kyllä kurittaa. Jotkut ottavat korvasta kiinni ja toiset lyövät remmillä.

• Anonyymi

Valte löi mua joskus volvon jako remmillä NAURAA

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe