Olin unessa matkalaukku kädessä asemalla. Toinen isompi matkalaukku unohtui bussiin joka ehti lähteä. Siinä hädissäni juoksin bussin perään mutta tietenkin turhaan. Mitähän tuollaiset matkustusunet tarkoittavat.
Matkalaukun kanssa asemalla
4
477
Vastaukset
- Anonyymi
kadotit laukun, niin kuin kadotit....
Unesi kertoo kiireestä, stressistä. Olet hukkaamassa jotain, mahdollisuuksia, ihmissuhteita tai jotain, joka on sinulle itsellesi tärkeää.
Unesi muistuttaa sinua pysähtymisestä ja siitä, että eläisit omannäköistä elämää, ei vain suorittamista ja toisten painostuksesta kulissielämää. Bussiunet voivat kuvata sulautumista yhteisöön, työelämään, sosiaalista ns muiden määräämää elämäntapaa yms.- Anonyymi
Mielenkiintoinen tulkinta.
Olit unessasi matkalla jonnekin. Tämä voisi lähtökohtaisesti kertoa halusta muutokseen jonkin asian tiimoilta, mutta se voi myös kertoa muutoksen odottamisesta, halusipa sitä muutosta taikka ei.
Toinen, isompi matkalaukku unohtui bussiin, joka ehti lähteä. Koska matkalaukuista yksi lähti, tarkoittaa se että toinen jäi. Kyse oli siis kahdesta matkalaukusta, joista yksi oli suurempi toista.
Suurempi viittaisi mielestäni johonkin merkityksellisempään, rakkaampaan ja tärkeämpään kuin mitä pienempi on. Taikka sitten vanhempaan kuin toinen.
Selkeästi unennäkijä kokee, että jokin rakkaampi ja merkityksellisempi, taikka sitten vain toista vanhempi jättää hänet, eli poistuu jonnekin.
Unessa ajaudutaan erilleen, kaivataan erille ajautunutta ja ollaan yleisesti ottaen huolissaan. Tällaisen unen voisi kaiketi nähdä kun parisuhde on ajautumassa välirikkoon, mutta pitäisin sitä epätodennäköisenä. Asia voisi koskea joidenkin läheisten eroamista, kuten vaikkapa omien vanhempien, jolloin unennäkijä pelkää menettävänsä kosketuksen itselleen rakkaaseen henkilöön.
Minusta matkalaukut ja niiden kokoerot viittaisivat kuitenkin mieluiten lapsiin. Vanhempi lapsista on lähdössä pois kotoa ja äiti on hänestä huolissaan.
Kiitos unesi jakamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730