Itse usein tätä kanavaa kuuntelevana saa pettyä kyllä siihen musiikki tarjontaan.
Paljon hyvääkin musaa soitetaan mutta sitten tulee sellaista musiikki minkä ei uskoisi kuuluvan rock genreen mitenkään, tulee mieleen että nyt miehet hame päälle ja päivätansseille musiikkia.
Täällä palaute on luettavissa pitkän aikaa, toivotaan korjausta musiikki tarjontaan, joutuu vaihtaa kanavaa aika usein mikä ei kai ole haluttu saavutus.
Mitä mieltä radio rock:sta
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ärsyttää voi joku ramstain saksanpaskaa, tosi typerän kuulosta musaa ja tätäkin tulee monta kertaa päivässä
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ja minäkin olen Savon linnasta.
- Anonyymi
Ap:n viestiin, mikä pulma että mies pukeutuu hameeseen, terv heteromies. Ei se ole sulta pois.
- Anonyymi
Jos Suomessa on Radio Rock-niminen radiokanava, niin luulisi sen olevan parempikin. Soittolista umpitylsä. Ruotsista löytyy parempia vaihtoehtoja.
Radio Helsinkikin tarjoilee parempaa rokkia, vaikka välillä tulee paljon muutakin. Mieluummin vaikka jatsia biisin verran, kuin sitä samaa Metallicaa. - Anonyymi
Enpä tiedä kun en ole ikinä kanavaa kuunnellut.
Mikä on taajuus ?- Anonyymi
Oulussa 88.8 FM.
- Anonyymi
Kuuntelen aamuja , ne on parhaat muuten päivällä tulee konservatiivisempaa oikeisto pulinaa sen Jone Nikulan suusta eli rock on kaukana tanssii tähtien kanssa miehestä , lienee kustapäässä aikamoisesti ja paskaa sama koskee ystäviänsä esim, jussi69 miksi noin epäselvän ilmaisun tyyppi on radiossa ja samaa populistioikeistoa,,,,,
Jussi Lampi ok. - Anonyymi
Nikulan takia en puljua paljoa viitsi kuunnella, noloa kun 50 vuotias uhoaa kuin murrosikäinen teini. Vaikuttaa siltä että hänelle on jäänyt joskus 80-luvulla traumat jostain kristillisestä yhteisöstä joka on asettunut poikkiteloin hänen mielimusiikkiaan vastaan, "Kukaan ei vie minun Number of The Beast LP:tä!", poikkaraukka on kokenut kristillisyyden uhaksi, varmasti jättänyt mieheen syvät arvet.
Mutta ajat muuttuvat ja kun on ikää jo 50 vuotta niin voisi antaa jo olla, tuollainen antikristillisyys tuottaa vain myötähäpeää kun sitä harjoittaa tuossa iässä. Murrosikään luonnollisesti kuuluu että haastaa auktoriteetteja ja myös hieman kapinoikin mutta Jonella se on jatkunut jo kymmeniä vuosia, normaalitapaukset kasvavat tuosta jo ulos parikymppisiksi tultuaan.- Anonyymi
Olet aika pelle, jos kuunteluvalikoimaasi on joskus kuulunut tämä Radio Rosk!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika pelle, jos kuunteluvalikoimaasi on joskus kuulunut tämä Radio Rosk!
Kuinka monta kertaa tuossa YLE PUHE kanavan ohjelmassa haastateltava sanoi haastattelun aikana "niinku tootaa niinku tota"
- Anonyymi
Ihan paska! Jatkuvasti samat kipaleet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787