Mitä mieltä radio rock:sta

Anonyymi

Itse usein tätä kanavaa kuuntelevana saa pettyä kyllä siihen musiikki tarjontaan.
Paljon hyvääkin musaa soitetaan mutta sitten tulee sellaista musiikki minkä ei uskoisi kuuluvan rock genreen mitenkään, tulee mieleen että nyt miehet hame päälle ja päivätansseille musiikkia.

Täällä palaute on luettavissa pitkän aikaa, toivotaan korjausta musiikki tarjontaan, joutuu vaihtaa kanavaa aika usein mikä ei kai ole haluttu saavutus.

11

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ärsyttää voi joku ramstain saksanpaskaa, tosi typerän kuulosta musaa ja tätäkin tulee monta kertaa päivässä

• Anonyymi

Olen samaa mieltä ja minäkin olen Savon linnasta.

• Anonyymi

Ap:n viestiin, mikä pulma että mies pukeutuu hameeseen, terv heteromies. Ei se ole sulta pois.

• Anonyymi

Jos Suomessa on Radio Rock-niminen radiokanava, niin luulisi sen olevan parempikin. Soittolista umpitylsä. Ruotsista löytyy parempia vaihtoehtoja.

Radio Helsinkikin tarjoilee parempaa rokkia, vaikka välillä tulee paljon muutakin. Mieluummin vaikka jatsia biisin verran, kuin sitä samaa Metallicaa.

• Anonyymi

Enpä tiedä kun en ole ikinä kanavaa kuunnellut.
      Mikä on taajuus ?

• Anonyymi

Oulussa 88.8 FM.

• Anonyymi

Kuuntelen aamuja , ne on parhaat muuten päivällä tulee konservatiivisempaa oikeisto pulinaa sen Jone Nikulan suusta eli rock on kaukana tanssii tähtien kanssa miehestä , lienee kustapäässä aikamoisesti ja paskaa sama koskee ystäviänsä esim, jussi69 miksi noin epäselvän ilmaisun tyyppi on radiossa ja samaa populistioikeistoa,,,,,
      Jussi Lampi ok.

• Anonyymi

Nikulan takia en puljua paljoa viitsi kuunnella, noloa kun 50 vuotias uhoaa kuin murrosikäinen teini. Vaikuttaa siltä että hänelle on jäänyt joskus 80-luvulla traumat jostain kristillisestä yhteisöstä joka on asettunut poikkiteloin hänen mielimusiikkiaan vastaan, "Kukaan ei vie minun Number of The Beast LP:tä!", poikkaraukka on kokenut kristillisyyden uhaksi, varmasti jättänyt mieheen syvät arvet.

Mutta ajat muuttuvat ja kun on ikää jo 50 vuotta niin voisi antaa jo olla, tuollainen antikristillisyys tuottaa vain myötähäpeää kun sitä harjoittaa tuossa iässä. Murrosikään luonnollisesti kuuluu että haastaa auktoriteetteja ja myös hieman kapinoikin mutta Jonella se on jatkunut jo kymmeniä vuosia, normaalitapaukset kasvavat tuosta jo ulos parikymppisiksi tultuaan.

• Anonyymi

Olet aika pelle, jos kuunteluvalikoimaasi on joskus kuulunut tämä Radio Rosk!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika pelle, jos kuunteluvalikoimaasi on joskus kuulunut tämä Radio Rosk!

Kuinka monta kertaa tuossa YLE PUHE kanavan ohjelmassa haastateltava sanoi haastattelun aikana "niinku tootaa niinku tota"

• Anonyymi

Ihan paska! Jatkuvasti samat kipaleet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      310
      2423
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1830
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      65
      1693
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      220
      1410
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      94
      1396
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1180
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1023
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1000
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      993
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      168
      962
    Aihe