Kevin yllätti eilen!

Anonyymi

Jotenkin pitänyt Keviniä sellaisena vaatimattomana kilttinä höpsönä. Eilen alkoi kehumaan itseään ja sanoi, että haluaa voittaa (tietysti), mutta sanoi myös, että Krisu viimeisin, joka ansaitsisi voittaa.
Siis ennemminkö antaisi voiton vaikka jollekkin tapetille, ennenkuin ihmiselle, joka on tuonut suuren osan viihteestä?? (mun mielipide)

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä yllätyin itsekin. Selvästi siis pelannut koko ajan. Liekö luonne ollenkaan tuollainen kun on esittänyt? Rooli päällä? Krisu aitona ansaitsee voiton!

      • Anonyymi

        Ei ton Kevinin höpsötyksiä kannata ottaa todesta, ei ole tyyppi tai sen jutut tästä maailmasta. Meillä on jo ollut homo voittajia, nyt tavikset kehiin ja voittaja kansan syvistä riveistä.


      • Anonyymi

        Ville tai Krisu voittoon. He ovat tehneet tästä kaudesta katsottavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville tai Krisu voittoon. He ovat tehneet tästä kaudesta katsottavan.

        Homo tai hetero, eni vei. Kevinillä lisä änikin tänään. Jotenka varmaan Kristianin äänestää häätöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ville tai Krisu voittoon. He ovat tehneet tästä kaudesta katsottavan.

        Näin on!!


      • Anonyymi

        Mun silmissä Kevinin pisteet kyllä laski. Odottaa, että kaikki hyväksyvät hänet sellaisena kuin on, mutta itse ei hyväksy kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ton Kevinin höpsötyksiä kannata ottaa todesta, ei ole tyyppi tai sen jutut tästä maailmasta. Meillä on jo ollut homo voittajia, nyt tavikset kehiin ja voittaja kansan syvistä riveistä.

        Krisu ei todellakaan ole tavis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun silmissä Kevinin pisteet kyllä laski. Odottaa, että kaikki hyväksyvät hänet sellaisena kuin on, mutta itse ei hyväksy kaikkia.

        Kevin laittaa kaikki samalle viivalle seksuaalisesta suuntautumisesta välittämättä, mutta kun se on tehty niin arvot ja moraali ovat tärkeitä. Näinhän sen pitäisi kaikilla normaaleilla ihmisillä mennä. Ulkonäkö, seksuaalinen suuntautuminen tms. asiat, jotka eivät satuta muita ovat sellaisia asioita, joiden perusteella ei pidä arvottaa ihmisille erilaisia ihmisoikeuksia tai oikeuksia ylipäätään. Sitten taas tulee muut arvo- ja moraalikysymykset joiden perusteella ihmiset menettävät jo oikeudenkin silmissä oikeuksiaan, kuten oikeuden omaan vapauteensa mikäli tuomitaan vankilaan. Tällöin ei kuitenkaan ole merkitystä sillä, onko rikoksentekijä hetero vai homo vaan molemmille rangaistuksen pituus on sama samasta rikoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisu ei todellakaan ole tavis.

        Eikä Ville!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun silmissä Kevinin pisteet kyllä laski. Odottaa, että kaikki hyväksyvät hänet sellaisena kuin on, mutta itse ei hyväksy kaikkia.

        Olen samaa mieltä. Esittää jotain kilttiä ja äänestää mielestä ilkeitä pois ja sitten laittaa sellaisen muitten ivaesityksen pystyyn.


    • Anonyymi

      Haastatteluissa taisi Krisu olla suosituin, mutta juontaja väitti oman suosikkinsa Kevinin olleen suosituin. Enpä ihmettele jos tuottaja valimnut Kevinin voittajaksi, sitten ainakin tietää ettei kannata tulevilla kausilla äänestää. Juontajien ei pitäisi edes kertoa omista suosikeistaan, eikä haukkua ketään, yrittävät johdatella vieraitakin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Tuo Vehviläinen diggaa selkeesti Keviniä. Voisi olla puolueeton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tuo Vehviläinen diggaa selkeesti Keviniä. Voisi olla puolueeton!

        Vehviläinen oli täydellinen Krisu fani Levin hölmöilyyn asti, mutta vaihtoi kelkkansa noiden episodien jälkeen. Oikein ällötti jokaisessa lähetyksessä tuo Krisu-fanaattisuus!
        Nyt muuttui Kevin ykköseksi ja Ville oli eilen täydellinen inhokki!

        Vehviläinenkin sahaa omaa oksaansa! Eipä pääse enää BB-juontajaksi. Pysyisi vain Selviytyjissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tuo Vehviläinen diggaa selkeesti Keviniä. Voisi olla puolueeton!

        Saa juonaja tykätä kenestä haluaa, mutta ei sanoa omia mielipiteitä.
        Olen aina pitänyt tähän asti kimmoa hyvänä tyyppinä ja juontajana,
        Luulenpa että hän saa monen mielen kääntymään itseään vastaan.
        Juontaja juontaa ei arvostele tässä ohjelmassa. Voi pahentaakin Kevinin mahdollisuuksia.
        No pianhan se nähdään ketkä häätöäänestyksessä ovat.
        Niin päästään äänestämään omaa suosikkia kaikki.


    • Anonyymi

      Kevinissä häiritsee se, että hän päätti olla muunsukupuolinen vasta muutama kuukausi ennen taloon tuloa, näin joissain jutussa luki. Eli onko hän rakentanut tuo imagon ja vegaaniutensa vain kilpailua varten? Olis kiva tietää. Toivottavasti talossa olijat vielä tenttaa tuon kauanko hän on ollut tuo muunsukupuolinen ja vegaani. Voihan olla, että kun hän on tuollainen innostuva tyyppi, niin hän on elämässään kokeillut jo homo ja hetero, mutta ei sitten tiedä kumpi olis? Naisten läheisyydessä tykkää kiehnätä, mutta sitten käy joku Jukkakin?

      • Anonyymi

        Kevin sanoi, että hän päätti julkistaa asian BB:ssä, mutta on vuosien pohdinnan tulos.


    • Anonyymi

      Keviniä äänestän, vaikka en hänestä välitäkään. Ihan vaan siksi että paholainen eli kiusaaja-krisu jää taakse

      • Anonyymi

        Krisua äänestän, jotta kummajaiset eivät hypi silmille joka ohjelmissa.


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen kiusaaja?? Pitäisikö kaikkien asukkaiden vain nököttää suu kiinni nurkassa ja olla, kuin ei olisikaan??
        Minusta Krisu on mukava tyyppi ja toisekseen Keviniä kehunut kovasti. Tunne ei vaan ole näköjää molemminpuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen kiusaaja?? Pitäisikö kaikkien asukkaiden vain nököttää suu kiinni nurkassa ja olla, kuin ei olisikaan??
        Minusta Krisu on mukava tyyppi ja toisekseen Keviniä kehunut kovasti. Tunne ei vaan ole näköjää molemminpuolinen.

        Silloin kun sen suun aukaisee niin sieltä voi päästellä asioita, jotka eivät loukkaa ja tuottavat jopa hyvää mieltä kuulijoille. Naurua, ei itkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun sen suun aukaisee niin sieltä voi päästellä asioita, jotka eivät loukkaa ja tuottavat jopa hyvää mieltä kuulijoille. Naurua, ei itkua.

        Kun se on vaan niin, ettei koskaan maailma tule sellaiseksi, etteikö joku jonkin poikkipuolisen sanan sano. Ei tule koskaan maailmaa, jossa kaikki halaavat ja ovat ystäviä keskenään.
        Olisimme toistemme klooneja, jos emme ajattelisi omilla aivoillamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se on vaan niin, ettei koskaan maailma tule sellaiseksi, etteikö joku jonkin poikkipuolisen sanan sano. Ei tule koskaan maailmaa, jossa kaikki halaavat ja ovat ystäviä keskenään.
        Olisimme toistemme klooneja, jos emme ajattelisi omilla aivoillamme.

        Omilla aivoilla voi ajatella loukkaamatta toisia, samoin eriävän mielipiteen voi ilmaista loukkaamatta toista. Myös suoraan voi puhua loukkaamatta toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisua äänestän, jotta kummajaiset eivät hypi silmille joka ohjelmissa.

        Krisu on kummajainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omilla aivoilla voi ajatella loukkaamatta toisia, samoin eriävän mielipiteen voi ilmaista loukkaamatta toista. Myös suoraan voi puhua loukkaamatta toista.

        Mikä itse täydellisyys täällä kommentoi? Joku viaton enkeli pikku lutuna? Väitätkö ettet ole koskaan päästänyt sammakoita suustasi yai tahtomattasi tai vasten loukannut jotakuta. Ei näin puhtoista ihmistä voi olla olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisu on kummajainen

        Ai siis suurin osa äänestäjistä kin on kummajaisia sun mielestäsi? Krisu on suurin yleisön suosikki, koska muistuttaa niin Suomalaisia tavan tallaajia eli meitä tavallisia Suomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä itse täydellisyys täällä kommentoi? Joku viaton enkeli pikku lutuna? Väitätkö ettet ole koskaan päästänyt sammakoita suustasi yai tahtomattasi tai vasten loukannut jotakuta. Ei näin puhtoista ihmistä voi olla olemassakaan.

        En ole uskovainen. Noudatan sellaista suomalaista vanhaa periaatetta, että riidellessäkään ei tarvitse käyttää haukkumasanoja tai ottaa esille toisen heikkouksia jotka tekevät kipeää. Krisu on sanonut, että hän tahallaan haluaa satuttaa, etenkin kännissä ja että hän nauttii vittuilusta. Ei todellakaan ole pakko tahallaan mennä loukkaamaan etenkään silloin kun toinen ei ole aloittanut loukkaamista. Huumorilla voi selvitä joidenkin ihmisten loukkaamishaluista, mutta toki itseään saa puolustaa mikäli toinen on niin dille, ettei osaa lopettaa. Useimmin riittää kun vain poistuu epämiellyttävästä seurasta. Ikävä kyllä BB-talossa tuo ei ole ollut mahdollista.
        Tietenkin on myös sillä lailla dillejä, jotka kaivavat loukkauksen sellaisestakin mitä ei ole loukkaavaksi tarkoitettu vaan loukkaantuvat vaikka kehumisesta. Kuulevat väärän äänenpainuon tai takertuvat johonkin pikkusanaan tai ilmeeseen, vaikka kehu tulisi sydämestä. Sellaisille ihmisille ei vaan voi mitään ja sitten kannattaa minimoida kontaksti heihin. Tarkoituksellinen loukkaaminen tai loukkaamisesta nauttiminen on kuitenkin eri asia kuin vahingossa loukkaaminen jos ei vaikka tiedä jotain asiaa joka on toiselle kipeä kohta.
        Etenkin silloin kun on eri mieltä jostain niin ääripään kantoja voi pehmentää, jotta ei tule liian kovaa kolausta. Se on valinta ja elämäntapa, että haluaa olla eri mieltä toista kunnioittavalla tavalla ja kun olin lapsi niin minulle opetettiin ero asioiden ja ihmisten välillä. Eri mielipiteiden ei tarvitse johtaa verbaaliseen tai fyysiseen riitaan vaan asiat voi pitää ihan asioina ja tarkastella niitä irrallisina ja erillään ihmisistä ja persoonista. Miksi ihmeessä toista pitäisi loukata vaikka eri mieltä onkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis suurin osa äänestäjistä kin on kummajaisia sun mielestäsi? Krisu on suurin yleisön suosikki, koska muistuttaa niin Suomalaisia tavan tallaajia eli meitä tavallisia Suomalaisia.

        Siksi pitäisi olla todella todella huolissaan suomalaisista.... Ulkomailtahan on suomalaisia kritisoitu jo aika vahvasti autisteiksi, juopoiksi, junteiksi jne. Totta taitavat turista. Ei muuten muistuta minua yhtään joten olen varmaan sitten sitä parempaa keskieurooppalaista väkeä, vaikka kantasuomalainen olenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole uskovainen. Noudatan sellaista suomalaista vanhaa periaatetta, että riidellessäkään ei tarvitse käyttää haukkumasanoja tai ottaa esille toisen heikkouksia jotka tekevät kipeää. Krisu on sanonut, että hän tahallaan haluaa satuttaa, etenkin kännissä ja että hän nauttii vittuilusta. Ei todellakaan ole pakko tahallaan mennä loukkaamaan etenkään silloin kun toinen ei ole aloittanut loukkaamista. Huumorilla voi selvitä joidenkin ihmisten loukkaamishaluista, mutta toki itseään saa puolustaa mikäli toinen on niin dille, ettei osaa lopettaa. Useimmin riittää kun vain poistuu epämiellyttävästä seurasta. Ikävä kyllä BB-talossa tuo ei ole ollut mahdollista.
        Tietenkin on myös sillä lailla dillejä, jotka kaivavat loukkauksen sellaisestakin mitä ei ole loukkaavaksi tarkoitettu vaan loukkaantuvat vaikka kehumisesta. Kuulevat väärän äänenpainuon tai takertuvat johonkin pikkusanaan tai ilmeeseen, vaikka kehu tulisi sydämestä. Sellaisille ihmisille ei vaan voi mitään ja sitten kannattaa minimoida kontaksti heihin. Tarkoituksellinen loukkaaminen tai loukkaamisesta nauttiminen on kuitenkin eri asia kuin vahingossa loukkaaminen jos ei vaikka tiedä jotain asiaa joka on toiselle kipeä kohta.
        Etenkin silloin kun on eri mieltä jostain niin ääripään kantoja voi pehmentää, jotta ei tule liian kovaa kolausta. Se on valinta ja elämäntapa, että haluaa olla eri mieltä toista kunnioittavalla tavalla ja kun olin lapsi niin minulle opetettiin ero asioiden ja ihmisten välillä. Eri mielipiteiden ei tarvitse johtaa verbaaliseen tai fyysiseen riitaan vaan asiat voi pitää ihan asioina ja tarkastella niitä irrallisina ja erillään ihmisistä ja persoonista. Miksi ihmeessä toista pitäisi loukata vaikka eri mieltä onkin?

        Kerro yksikin hetki jolloin Krisu tietentahtoen haukkui toista ja loukkasi tarkoituksella.

        Yksikin hetki riittää.

        Tein jo kerran tuon kysymyksen kun joku Krisun vihaaja levitti sitä että Krisu muka kiusaa. Kas kummaa, häneltäkään ei löytynyt siihen selkeää vastausta, vaikka yrittikin jotain kirjoittaa.

        Eikä löydy sinultakaan, sillä sitä ei ole tapahtunut. Kyse on Tarinan valheista. Ja älä edes aloita siitä että Ville yritti saada Krisua lopettamaan Millan kiusaamisen, koska sekin on käsitelty täällä monta kertaa ja selitetty että mitä oikeasti tapahtui ja silloin kiusaaja oli Kevin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro yksikin hetki jolloin Krisu tietentahtoen haukkui toista ja loukkasi tarkoituksella.

        Yksikin hetki riittää.

        Tein jo kerran tuon kysymyksen kun joku Krisun vihaaja levitti sitä että Krisu muka kiusaa. Kas kummaa, häneltäkään ei löytynyt siihen selkeää vastausta, vaikka yrittikin jotain kirjoittaa.

        Eikä löydy sinultakaan, sillä sitä ei ole tapahtunut. Kyse on Tarinan valheista. Ja älä edes aloita siitä että Ville yritti saada Krisua lopettamaan Millan kiusaamisen, koska sekin on käsitelty täällä monta kertaa ja selitetty että mitä oikeasti tapahtui ja silloin kiusaaja oli Kevin.

        Kyllä se on ihan nauhalla kun Krisu löi Millaa. Samoin piti liian kovasti kiinni, eikä päästänyt irti ennenkuin Milla pyysi apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan nauhalla kun Krisu löi Millaa. Samoin piti liian kovasti kiinni, eikä päästänyt irti ennenkuin Milla pyysi apua.

        Yhy yhy. Et sitten parempaa keksinyt. Jätän tuon täysin omaan arvoonsa ja kommentoin vain siksi että tiedät että luin tuon roskakommenttisi.


    • Anonyymi

      Mieluummin seinätapetti kuin kiusaaja , mutta Keviniä ei voi kyllä tapetiksi sanoa.

      • Anonyymi

        Minusta Krisu ei ole ketään loukannut. Kevininkään käytös ei ole niin ystävällinen...tai no, edessäpäin, mutta ei takana. Tarina sai Kevinin Krisua vastaan ja se on jämähtnyt Kevinille kuin purkka muovimattoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Krisu ei ole ketään loukannut. Kevininkään käytös ei ole niin ystävällinen...tai no, edessäpäin, mutta ei takana. Tarina sai Kevinin Krisua vastaan ja se on jämähtnyt Kevinille kuin purkka muovimattoon.

        Kevinin ja Tarinan keskusteluissa Kevin sanoi, että hän loukkaantuu Krisun sanoista samoin kuin Tarina, mutta ei jaksa selvittää asioita vaan antaa mennä ohi. Kevin ei todellakaan ole mikään sätkynukke vaan tekee omat päätöksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevinin ja Tarinan keskusteluissa Kevin sanoi, että hän loukkaantuu Krisun sanoista samoin kuin Tarina, mutta ei jaksa selvittää asioita vaan antaa mennä ohi. Kevin ei todellakaan ole mikään sätkynukke vaan tekee omat päätöksensä.

        Tarina valehteli Kevinille päin naamaa kaikki alkuviikot sen jälkeen kun Tarina ei saanut toimia oman päänsä mukaan laivatehtävässä.

        Näitkö koskaan että Kevin olisi keskustellut Krisun kanssa? Et nähnyt, koska Kevin ei keskustellut Krisun kanssa, ihan vain siitä syystä että hän oli jatkuvasti Tarinan helmoissa kiinni, ja Tarina vihasi Krisua sydämensä pohjasta.

        Koosteissa ei myöskään koskaan näytetty sitä kuinka Krisu ihaili Keviniä ja kuinka Kevin oli saanut hänen silmänsä avautumaan muunsukupuolisista. Mutta Tarina syötti Kevinille jatkuvasti vain niitä valheita kuinka Krisu ei muka hyväksy toisenlaisia tai poikkeavia.

        Tarina on narsisti ja Kevin hyväuskoinen hölmö, joka luotti Tarinaan vain siksi kun Tarina itsekin ilmoitti että on muunsukupuolinen ja lesbo. Ihan niinkuin se olisi tehnyt hänestä automaattisesti hyvän ihmisen.

        Nyt Kevin toistelee Tarinan valheita, vaikka Krisu ei ole Keviniä kiusannut koskaan!


      • Anonyymi

        Kyllä kuule sielä kiusataan puolin ja toisin. Osaa sitä Villekin kiusata ja loukata loukata vielä muitakin kuin Krisua. MYÖS Kevin osaa kyllä v.. lla samoin Kimmo. Oletko muiden puolesta herneen nenään vetävä, kun talossa ei muut asukkaat ole suuremmin ainakaan ole Krisun väittäneen kiusanneen ja moni asukas nimesi Krisun yhdeksi voittaja ehdokkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule sielä kiusataan puolin ja toisin. Osaa sitä Villekin kiusata ja loukata loukata vielä muitakin kuin Krisua. MYÖS Kevin osaa kyllä v.. lla samoin Kimmo. Oletko muiden puolesta herneen nenään vetävä, kun talossa ei muut asukkaat ole suuremmin ainakaan ole Krisun väittäneen kiusanneen ja moni asukas nimesi Krisun yhdeksi voittaja ehdokkaaksi.

        Niin ja älkää unohtako sitä kuinka Kevin kiusasi Millaa älyn vähyydestä! Että sellainen hyväsydäminen muunsukupuolinen.


    • Anonyymi

      Minä äänestän sitä, joka on antanut minulle eniten viihdettä tällä kaudella. Se ei ole Kevin..

    • Anonyymi

      Ihmiset voisi mielestäni parasta hyväksyä sellaisina kuin ovat, ei niinkään sellaisina joita esittävät. Ei kevinkään syntyjään mikään muunsukupuolinen ollut, miksi siis asukkaiden tai Vahviläisen tulisi pitää häntä semmoisena ja kannustaa menemään syvemmälle tuohon skitsorooliin

    • Anonyymi

      Kuka voi äänestää tuota transua ja miksi sille annettiin ylimääräinen ääni, jonka ilmeisesti tuotanto päätti .
      J a kuka voisi antaa suomalaisten rahat virolaiselle, joka ei missään tapauksessa ole viihdyttävä.
      Olen varma, jos pikkulapset näkee Kevinin, he pelkäävät sitä.
      No onneksi se on Krisu joka voiton vie ja se on myös ansainnut sen.

    • Anonyymi

      Onpa kumma, että Kevinin äiti ei ole tiennyt kun sen synnytti, onko se tyttö vai poika.
      Muun sukupuolinen ei voi olla kuin joku avaruusolio.

    • Anonyymi

      Vehviläinen hiiteen juontamassa BBtä. Mitä se näkee siinä virolais syyrialaisessa transussa. Vehviläinen sille transulle varmasti antoi yhden äänen lisää.

    • Anonyymi

      Onks Keevin todellinen Niilo käsivahva kun voitti Kirstin kärenväännös? Via johtuuko se vaa siitä että pitkä käsi tuo vipuvarsimaisen avun hommaan? onko keevinillä tuola hyvät käsivoimat Hellullaha ainahi o

    • Anonyymi

      Kevinressukkaa ei kukaan rakasta hänen talon ulkopuolisessa elämässä. Niin on seonnut ja rakastunut itse itseensä. Minä olen kaunis ja näytän hyvältä, minä olen paras. Eli aitoakin aidompi itseäänpalvova narsisti. Ei vaan tajua, että tällä tyylillä lähti suosio laskuun.

      • Anonyymi

        Kevin kertoo Elinalle , kuinka on ollut kaunistautumassa. Hyi hitto, sanon minä.
        Naama vedetty erivärisillä maaleilla sietämättömän näköiseksi.
        Jos ei tiedä talon ulkopuolella, kuka se on niin takuu varmasti monet kavahtaa ja pelkää sitä.


      • Anonyymi

        Kevinin perheessä isä häipyi lasten ollessa pieniä. Hänen äitinsä kasvatti perhettä jonkun aikaa, kunnes Kevin joutui ottamaan lasten (ja äidin) kasvatuksen täysin omalle vastuulleen. Kevinillä ei ollut muuta esikuvaa ja roolia kuin hänen äitinsä rooli, eli se kuinka hänen äitinsä ei ottanut vastuuta ja käytännössä hylkäsi perheensä, mutta myös ne varhaislapsuuden kokemukset kuinka äiti piti huolta, teki ruokaa ja hoito vaatteet.

        Kevin ei saanut olla koskaan poika, eikä Kevinillä ollut ketään joka olisi tarjonnut isän roolia. Sen lisäksi hän käytännössä menetti äitinsäkin!

        Onko siis mikään ihme noiden perusteella että Kevinkin hylkäsi äitinsä ja ojaan menneen auton ja lähti matkalle ja suhtautui siihen kuin mitään ei olisi tapahtunut, tai että hän on itsekäs, kuten päiväkirjahuoneessa paljastui kun oli puhetta finaaliviikosta ja voitoista?

        Ja kaikkein parhain esimerkki on se että Kevin käytännössä ihastui Tarinaan. Tarina on narsisti ja toinen narsisti nauttii toisen narsistin seurasta!


    • Anonyymi

      Kevin ei näe muita, kuin itsensä. Piti itseään suosittuna ja sanoi voittavansa, uskoo olevansa kaunis ja kovassa suosiossa.
      Viihdyttävä se ei ole, tuskin montakaan ihmistä edes haluaa katsoa tuon näköistä.
      Eiks olisikin mainio ylelle uutisten lukijaksi. Karmea ajatuksenakin.

      • Anonyymi

        Tiesitkö, että joskus tullakseen vahvaksi on ensin esitettävä vahvaa, että alkaa uskoa siihen itsekin? Sen jälkeen kasvaa se normaali itseluottamus. Keviniä on varmasti kiusattu nenästä jne. joten on todella hienoa, että hän pystyy silti ajattelemaan, että on kaunis. Miksi moni ihminen ei pysty näkemään hänen kauniita piirteitään yhden "ruman" yli? Kevinillä on kauniit silmät ja kauniit hiukset, miksi ainoastaan nenän pitäisi määritellä miltä hän näyttää?
        Kyllä minä ainakin katselen Keviniä mielellään. Mitä tulee ehostautumiseen niin miksi Krisun lakatut kynnet eivät sinua häiritse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, että joskus tullakseen vahvaksi on ensin esitettävä vahvaa, että alkaa uskoa siihen itsekin? Sen jälkeen kasvaa se normaali itseluottamus. Keviniä on varmasti kiusattu nenästä jne. joten on todella hienoa, että hän pystyy silti ajattelemaan, että on kaunis. Miksi moni ihminen ei pysty näkemään hänen kauniita piirteitään yhden "ruman" yli? Kevinillä on kauniit silmät ja kauniit hiukset, miksi ainoastaan nenän pitäisi määritellä miltä hän näyttää?
        Kyllä minä ainakin katselen Keviniä mielellään. Mitä tulee ehostautumiseen niin miksi Krisun lakatut kynnet eivät sinua häiritse?

        Krisu on lakannut sormistaan aina yhden kynnen lisää kun on ollut sunnuntain häätö.

        Niillä on jotain merkitystä, eivätkä ne ole kaunistautumista varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Krisu on lakannut sormistaan aina yhden kynnen lisää kun on ollut sunnuntain häätö.

        Niillä on jotain merkitystä, eivätkä ne ole kaunistautumista varten.

        Krisu piilotettu neiti on tullut esiin 😅


    • Anonyymi

      Olen pahoillani, mutta Kevin antoi päiväkirjahuoneessa itsestään nyt. Täysin mieleltään sairaan ihmisen kuvan. Mies tarvitsisi kipeästi jotain terapiaa. Jotai on tosi pahasti vinksallaan tuon ihmisen päässä. Eikö häntä suosivat ihmiset näe sitä? Jos ei... Ovatko he itse samanlaisia?

      • Anonyymi

        Jokainen huomaa kyllä ettei kaikki ole ihan kohdallaan, mutta nykyäänhän toitotetaan jo tarhaikäisille, että saat olla mitä haluat. Saat olla tyttö tai poika ja kymmentä eri laatua siltä
        väliltä, sekaisinhan lapsi siinä menee.
        Nyt Kevin on päättänyt, että tahtoo Anun kanssa naisten vessaan johon miehillä ei ole asiaa.

        MIKSI nythän keuhkotaan ettei erikseen miesten ja naisten vessoja. Terveyskeskuksessa minä menen invavessaan nykyään aina. Ulostullessa saa tosin pelätä henkensä puolesta kun pyörätuolista hypitään silmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen huomaa kyllä ettei kaikki ole ihan kohdallaan, mutta nykyäänhän toitotetaan jo tarhaikäisille, että saat olla mitä haluat. Saat olla tyttö tai poika ja kymmentä eri laatua siltä
        väliltä, sekaisinhan lapsi siinä menee.
        Nyt Kevin on päättänyt, että tahtoo Anun kanssa naisten vessaan johon miehillä ei ole asiaa.

        MIKSI nythän keuhkotaan ettei erikseen miesten ja naisten vessoja. Terveyskeskuksessa minä menen invavessaan nykyään aina. Ulostullessa saa tosin pelätä henkensä puolesta kun pyörätuolista hypitään silmille.

        Jospa siksi hypitään silmille, että.pyörätuolin kanssa on mahdottomuus mahtua muihin vessoihin. Sinä kyllä mahdut, ilman apuvälineitä muunlaisiinkin vessoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa siksi hypitään silmille, että.pyörätuolin kanssa on mahdottomuus mahtua muihin vessoihin. Sinä kyllä mahdut, ilman apuvälineitä muunlaisiinkin vessoihin.

        Mä en vaan halua miesten kanssa samaan vessaan, koska miesten ja nykyään yhteisvessat ovat tautisen hajuisia ja likaisia.

        Kevinin käytös muuten kertoo, että joku on opastanut kuinka tsempataan eteenpäin. Olen upea,, olen älykäs, olen rikas, olen kaunis, olen rakastettu hoetaan loputtomiin peilin edessä, ja kas unelmat toteutuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en vaan halua miesten kanssa samaan vessaan, koska miesten ja nykyään yhteisvessat ovat tautisen hajuisia ja likaisia.

        Kevinin käytös muuten kertoo, että joku on opastanut kuinka tsempataan eteenpäin. Olen upea,, olen älykäs, olen rikas, olen kaunis, olen rakastettu hoetaan loputtomiin peilin edessä, ja kas unelmat toteutuvat.

        Niin, ehkä siellä tuo....ssa on joku, joka neuvonut, ihmeellisesti tänäänkin "ennusti" päivätehtävän", kun oli ääneen sitä aikasemmin viikolla pyytänyt, ei ihan rehellistä menoo, mutta eikai sitten ole pakko olla rehellistä nykyisin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en vaan halua miesten kanssa samaan vessaan, koska miesten ja nykyään yhteisvessat ovat tautisen hajuisia ja likaisia.

        Kevinin käytös muuten kertoo, että joku on opastanut kuinka tsempataan eteenpäin. Olen upea,, olen älykäs, olen rikas, olen kaunis, olen rakastettu hoetaan loputtomiin peilin edessä, ja kas unelmat toteutuvat.

        Ai marsissako?


    • Anonyymi

      Milloin tuo Big Brother oikein loppuu!!!????

      • Anonyymi

        Ensi viikolla. Häiritseekö se???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla. Häiritseekö se???

        Hyvä niin!!!


    • Anonyymi

      Miten tuo pissaaminen muka määrittää onko mies vai nainen? Kyllä meillä miesväki istuu kans pissalla ja se on ihan normaalia. Ei roiskita pitkin nurkkia.

      • Anonyymi

        Entäs kun se pippelis nousee tanaan, mitä Kevin sillä tekee kun on tyttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kun se pippelis nousee tanaan, mitä Kevin sillä tekee kun on tyttö.

        Alkaa kiljumaan? Niin minä teen jos näen pippelin ja olen nainen (omaa ei ole).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa kiljumaan? Niin minä teen jos näen pippelin ja olen nainen (omaa ei ole).

        Kevinissä on joku vika, huitoo rajojaan joka suuntaan, ilmeisesti pakkoliikkeitä.
        Ihmisillä on eriäviä mielipititä asioista Kevinillä ei mitään.
        Kevin on vaan tyytyväinen kun saa ilmaisin syödä suomalaisten ansioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevinissä on joku vika, huitoo rajojaan joka suuntaan, ilmeisesti pakkoliikkeitä.
        Ihmisillä on eriäviä mielipititä asioista Kevinillä ei mitään.
        Kevin on vaan tyytyväinen kun saa ilmaisin syödä suomalaisten ansioita.

        Kevinin huitominen on vapauttavaa.


    • Anonyymi

      Onko kiroileminen ja toisten loukkaaminen mielestäsi viihdettä?

      • Anonyymi

        Ei varrmaankaan uskiksista kiroilu ole sopivaa.
        Tuolla ei kyl ole oikeasti ketään tosissaan loukattu. On vain herkkähipiäisiä


    • Anonyymi

      Kevin ei saa puhuttua, eikä mitään itsestään ulos, ei ainuttakaan asiaa. Viuhtomatta ja elehtimättä villisti ja hermostuneesti. Omituiset kuminaama ilmeet vaihtelee kokoajan. Maatessaankin vääntelee naamaansa ja vaihtelee äänenpainojaan. Muualla puhuessaankin. Silmät pyörii päässä villisti ylikierroksilla. Hipelöi hiuksiaan ja päätään heitellen ravistelee niitä, eteen ja taakse ym. Tälläisen käytöksen pitäisi jo kertoa katsojille. Ettei tuollaisen, selvästi mielenhäiriöisen ihmisen kuulu voittaa. Vääristynyttä, sokeaa ihailua, jos Keviniä haluaa finaaliin, tai voittajaksi. Avatkaa nyt silmänne. Tämä mies ei ole henkisesti terve. Pitkän terapian tarpeessa. Jopa Krisu huomasi, ettei Kevinin pään sisällä kaikki ole kunnossa.

      • Anonyymi

        No pitäähän sillä olla rahaa maksaa se terapia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pitäähän sillä olla rahaa maksaa se terapia.

        Kiroilua kuuluu kaikkialla missä liikutaan, jopa lapsetkin kiroilee.
        Mutta K evinin näköisiä kummajaisia ei näe usein.
        Kevin on ulkomaailmassa aika pelottavan näköinen. Outo se kyllä onkin.
        Naisten vessassa istuu joka tarpeilleen, kyllä tuon tyylisellä ihmisellä varmasti latva heittää.
        Varmaan se yrittää matkia sitä kellokosken prinsessaa.


    • Anonyymi

      Kai tuolla nyt voi sanoa, mitä vain ja antaa millasen kuvan itsestään haluaa. Ihmettelen muten tää suomen kansa on näin sinisilmänen. Ainoat normaalit yksilöt tuolla talossa ovat, Ville ja Helmeri. Kimmo on seksifriikki. Hänelle käy kaikki, sukupuolella ei väliä. Kevin, tuo mies joka väittää olevansa jokin muu kuin mies.. Anu tuo yh äitä, joka ei välitä lapsistaan tai muustakaan noh ehkä hänen urastaan välittää. Krisu, tuo pelle ”viina viinaa tänne” poika juo lasillisen vittuilee vartin ja sammuu paskat housussa. Hullut ihmiset jumaloivat kaikkea outoa ja sairasta niin kuin tuota keviniä. Kevinin antama malli nuorille ”no jos susta tuntuu siltä että olet jotain mitä et ole niin sehän on kaunis asia. Voit olla vaikka porkkana, jos susta siltä tuntuu” Hullua kansaa tänä suomen kansa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe