Fi-Nergy Voima Oy:n laskutus on etukäteen kohtuuttoman suuri kulutukseen nähden ja sähkön hinta on korkeampi kuin kilpailuttamissopimuksessa on annettu ymmärtää. Saako koskaan liikaa maksettuja rahoja takaisin?
Fi-Nergy Voima Oy:n laskutus
6
253
Vastaukset
- Anonyymi
Saatat saata.
Normaalisti arviolaskutus toimii niin että kerran vuodessa katsotaan todellinen kulutus ja maksetaan asiakkaalle erotus.
Tämä on joskus aikaisemmin estynyt jos yhtiön toiminta on lopetettu ennen tasausta. - Anonyymi
Voit valita myös ns jälkikäteen laskutus. Itsellä tämä kyseisellä yhtiöllä ja toimii kun kone.
- Anonyymi
Älkää olko missään tekemisissä ko. firman kanssa. Siitä seuraa vain murheita.
- Anonyymi
Kannattaa varoa. huijasfirma!
- Anonyymi
Kolme kertaa pitänyt antaa tilinumero, rahoja ei ole kuulunut reiluun kuukauteen, eivät vastaa viesteihin eikä puheluihin. Muutaman satasen ovat velkaa. Tämäkin piti itse selvittää että asia tosiaan on näin. Eivät mainitse sanallakaan loppulaskusta ELLEI sinun sähkönkulutus ole ollut arvion yli. Tasaus tapahtuu vain sopimuksen loppuessa, kun sitä itse pyydät. Paitsi että ei ilmeisesti silloinkaan, nimittäin siinä vaiheessa lopettavat vastaamasta. Kuinkahan monet ovat tyystin tietämättömiä summista mitä oikeasti kuuluisivat saada takaisin?
Itse vien asian ehdottomasti poliisille.- Anonyymi
Kuluttajasuojaviranomaiseen yhteyttä, hoitivat homman puolestani ja pääsin huijarifirmasta eroon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898