petturi vaimo

minä vaan

Ottakaa kantaa!
Olen epäonnistuneessa avioliitossa ja meillä on lapsia.
mieheni ei ole halunnut viime synnytyksen jälkeen seksiä kanssani.
en tiedä mikä häntä vaivaa vaikka kuinka keskustelisimme asiasta.Olen pettänyt häntä hänen ystävän kanssa muutaman kuukauden ja saanut ihanaa seksiä pitkästä aikaa.
oma ukkoni ei innostu vaikka kuinka ehdottaisi mitä vaan.
tiedän että hänen ystävänsä kanssa oleminen ei ole mikää ratkaisu asioihin mutta...
Olen aivan hukassa kun en tiedä miten tästä eteenpäin tulisi jatkaa.
ä 2t

25

7475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei petturi

Toivon sinulle kaikkea huonoa tulevaisuudessa.

• joopa jooo

Ison virheen teit ku ukkoos petit! Kaikist vittumaisin asia mitä parisuhtees voi toiselle tehä!

• mie

Toivon sinulle myös huonoa, miehellä ei ole oikeutta kieltäytyä seksistä ja sitoa toista itseensä sekä pitää selibaatissa. Syrjähypyt eivät ole hyvä ratkaisu, mutta ei kai tuossa muutakaan voi tehdä jos ei erotakaan halua.

• 3 :(

tuohan oli suoraan siitä filmistä, mutta että vielä miehen "parhaan ystävän" kanssa??!! Oisitpa ystävä hyvä ottanut järjen ajoissa käteen, nyt on jo myöhäistä. Miehes ei anna tuota sulle ikinä anteeksi, paitsi jos on ite samanlainen tollo! Näinkö se seksintarve ratkeaa, sänkyyn vaan kavereiden kanssa...älyhoi!!

• terve

ratkaisisit ongelman?

• empätiiä

Minuu alko ainakin masentaa ja vituttaa eukon loukkaaminen ja riidanhalusuus ---> haluthan siinä menee
      Voihan olla että äijäs miettii kadotettua nuoruuttaan ja vapauttaan
      nii empä asioista tiiä mutta tossa oli arvauksia

• mie

Juu, todella epäonnistuneessa. Ajattelitko tosiaan, että homma paranee huoraamalla.

• kesäheinä

Siis ymmärrän ihan täysin jos olet onneton ja äijää ei seksi kiinnosta eikä oikein mikään muukaan sinuun liittyvä, tuskimpa se äijäsikään ilman seksiä elää, varmaan panee jotain perhetuttuasi. No, hällä väliä, jatka ihmeessä, mutta pääasia hommassa on että olet itse onnellinen. Älä tuhlaa elämääsi sille miehelle, lapset kyllä ymmärtävät ratkaisusi viimeistään kun kasvavat. Lähde kävelemään sieltä ja etsi elämääsi laillista intohimoa ja rakkautta. Jokainen ihminen kaipaa sitä! Ei lapsillesikaan tee hyvää katsella sivusta kun isi ja äiti ei tykkää toisistaan. He eivät ne näe mitään hellyyttä kotona, niin luuletko että kun lapsesi kasvavat, että he pystyvät antamaan hellyyttä poikkeuksetta? Tuskin. Kaikki vaikuttaa lapsiisi, myös itseesi. Tee jotain asialle.

• nip

Jos mies ei millään lailla ole kiinnostunut ja olet kertonut tarpeistasi, niin anna mennä vaan. Samanlainen käytös on samassa tilanteessa oleville aviomiehille yleisesti sallittua niin miksei naisillekin.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja ennen kaikkea sitä, että ongelmanne selviäisivät parhain päin.

• vati palaa kii!

Mitä sit jos akka ei saa munaa sillo ku se sitä haluaa! Ei suhtees tärkeintä oo se jyystäminen!

• mies 62

Joskus on vaan niin että mies ei vaan yksinkertaisesti voi, johtuu jostain syystä synnytyshommista ym. Tulee semmoinen tunne että on ylimääräinen ja että haavoitta naista jollakin tavalla, sen takia mullakin meni halut.

• ^*LÖLLk

lopeta/se/ystävän/naiskentelu/ja/mene/miehesi/kanssa/terapiaan.Ei/ne/asiat/muuten/selkene

• kaisanen

No/ensiksikin/mitä/teet/on/että/lopetat/ystävän/panemisen.Vaikka/olisi/halut/miten/kovat/niin/et/sen/kanssa/hässi.Kai/nainen/nyt/osaa/itse/itsensäkin/tyydyttää.Hakeutukaa/terapiaan/jos/homma/ei/ala/pelata.Pettäminen/on/pahin/asia/Mitä/toiselle/voi/tehdä.En/halua/saarnata/mutta/kuvitteleppa/itsesi/kohdalle/tuo.

• jirmik

Olisit soittanut mulle enemmin kuin miehesi kaverille nyt olet todellisessa kusessa tota ei kukaan mies anna ikinä anteeks.
      Voi Voi ..Laita seuraavaksi mulle viestiä niin tulen kyllä sun puuttees hoitaan niin kuin monet muutkin.Mutta lopeta se suhde siihen miehen kaveriin sillä voit päästä tosi huonoon kuntoon , näitä juttuja katelleena....

• Jirmik

Niin, sen voi mies kestää

• ammattilainen

Luin kommentteja, joiden kirjoittajat näkevät asian hyvin yksiselitteisesti...surullista, mutta tavallista.
      Parisuhteen sanot epäonnistuneen? onko se sitä seksin suhteen vai muillakin osa-alueilla? Mieti kuinka keskinäinen kunnioittaminen teillä toimii, kuinka otat huomioon miehesi? Miten hän toivoisi sinun ottavan häntä huomioon...useinhan on niin kun lapsia syntyy, niin roolit jakautuvat niin kahtia, ettei toisen "reviirille" päästetä toista, tarkoitan tällä ns. naarasleijona osaa jonka äidit usein "kaappaavat omistukseensa" Sitten käy niin, kun ollaan väsyneitä toivottaisiin jo toisen ottavan osaa enemmän, jolloin se valitettavasti on jo toiselle osapuolelle kovin vierasta aluetta ja ristiriitoja syntyy sen pohjalta, ettei asiat toimi suhteessa enään tiiminä. Tästä mennään sitten parisuhteen syvempiin asioihin... Toinen tuntuu vieraalta, ei osata olla luonnollisesti läsnä toinen toisille... tähän tilanteeseen ei ole ratkaisuksi ehdotella "kivoja" juttuja seksin saralla, vaan syvempi tarkastelu koko parisuhteeseen. Jos otat sen kannan, että kun haluat seksiä, sinun on sitä saatava, ei toimi! Sinun täytyy saada toinen haluamaan sitä kannssasi. Miten? on vaikea sanoa, sillä kaikki ovat niin yksilöitä ja ajattelevat asioista omalla tavallaan. Mutta ajattele, että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Unohda ajattelu.... minä en saa, minun tarpeita ei oteta huomioon, minulla ei ole.... käännä ajatuksesi positiiviseksi, minun täytyy antaa toiselle sitä mitä hän tarvitsee, sillä sinähän rakastat häntä ja haluat hänelle hyvää... miehet ivat hyvinkin herkkiä ja kokevat asioita yhtä voimakkaasti kuin me naiset, usein vain ajattelemme, ettei näin olisi, pidämme heitä kovina ja kestävinä... väärin tunnetasolla he ovat vieläkin haavoittuvaisempia kuin me naiset.( uskallan väittää)
      Vertauskuvainnollisesti hyppää miehesi housuihin ja ajattele hänen osaa tässä karusellissa. Löydät kyllä monia hyviä keinoja aloittaa keskustelun oikeista asioista jotka avaavat solmuja parisuhteenne kiemuroissa. Kunnioita, rakasta, ole hänen toinen puoliskonsa, anna, älä vaadi, helli ja kannusta, osoita että tarvitset häntä. Jos näillä ette pääse eteenpäin, niin sitten suhteessanne on terapialle tilaa.
      Ymmärrän toisaalta tilanteesi, aivan sama jos asiat olisivat toisin päin, nainen ei synnytyksen jälkeen halua ja mies haluaa, siinä on sen luokan ongelma, että johonkin se mies ne halunsa purkaa, omaan käteensä aikansa, mutta tulee tilanteita jolloin on "heikoimmillaan" aivan varmasti! Syyttömäksi tämä ei ketään tietenkään tee, mutta kannattaa aina ajatella mihin toisen voi ajaa. Siis ongelmia täytyy pyrkiä ratkaisemaan, ennen kuin ne ovat isompia ongelmia, sillä aina vaikeampaa on jatkaa eteenpäin yhdessä silloin.

Toivon että asianne selkiytyvät tavalla tai toisella, sillä olemme täällä vain kerran!

Mitä annat toiselle saat sen takaisin...

• JMik

Aika hyvin " ammattilainen kiteytti sanoiksi sen mitä olen monesti miettinyt" minä vaan lyhennän sen yleensä niin että

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ....

Ja aina on niin että kun ajatellaan minä itte niin ei varmaan toimi ... suhteessa kun on aina kaksi..

• tobias...

siehän olet horo
      heti kun miehellä on vaikeaa, niin toisen syliin

• ++

Onpa termit sekaisin kirjoittajilla. Huora on sellainen, joka ottaa maksun. Kysyjä ei sellaisesta puhunut mitään, joten hän ei ole huora. Miehiä ja erityisesti teitä nuoria miehiä pelottaa, kun naisilla saa nykyisin olla seksitarpeita. Teidän maailmanne olisi niin selvä ja turvallinen, kun te saisitte vaan mellastaa, ja naiset olisivat teidän tarpeitanne varten. Ja sitten nämä nuorten miesten synnytystraumat! Voi, miten pojuja hirvittää, kun vaimo on synnttänyt lapsen! Olisko sittenkin pitänyt jättää lapsihommat vanhemmille miehille ja jäädä vielä itse äidin ja isän luo? Että semmosen meni vaimo tekmeään, ja nyt on nuorella isällä mieli myllerryksessä. Pitäiskö ihan vertaistukiryhmä hankkia ja mennä terapiaan? Kasvakaa, kollit, aikuisiksi! Kun vaimo valittaa, niin ottakaa se todesta. Ei ole silloin asiat hyvin ja asialle on jotain tehtävä!

• pultsi.

Kerrot miehellesi ja pyydät anteeksi.
      Sit vain itkemään ja naimaan yhdessä.

• vihaaja!

mies kieltäytyy seksistä niin mennään toisen sänkyyn! nainen kieltäytyy seksistä ei saa reakoida millään tavalla! kyllä minä sanon et kaikkein siarain asia on mennä pettämään omaa avo/avio puolisoa... mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää et aina ei kiinnosta. voi painaa työ asiat, perha elämä miettiä todellisuutta jokin asia on aina ettei seksi kiinnosta! miksi mennä huoraa jos mies ei anna. itse olin 2vuotta ilman seksiä kun nainen ei antanut! viimein sovittiin erosta ja elää omaa elämää koskaan en ole pettänyt ja minua on petetty. vihaan niin paljon tollasia ihmisiä jotka ei osaa katsoa omaa napaa pitemmälle! kannattas hieman miettiä ennenkuin toimii!

• ..........

Eroa. Reilunta miestäsi, itseäsi ja myös lapsia kohtaan, jotka kärsivät vanhempien ahdistuksesta. Mennyttä et voi korjata eikä sun ole välttämätön pakko kertoa miehellesi suhteestasi, jos eroat etkä satuta enää enempää.

• hautuu hallukas

vitun huora rengon keinuu

• Anonyymi

en koskisi enää petturi akkaa pitkällä kepilläkään.

• Anonyymi

Mitä olet oman ukkosi kanssa?Seksi kuluu suhteisin,avio ja avoliitoon. Jos toinen pantaa erotan. Vai onko joku syy miksi et eroa? Saat taloudelisen tuen häneltä ?Raha ja asunto siis kelpaa?Oletettavasti? Ei ihan kaikki sinulla kotona jos tällä leveilet petät miestäsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2973
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1376
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1316
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1181
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1140
    6. 37
      1011
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1001
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe