Miten meni nimeämiset

Anonyymi

Ketkä häätöön ?

26

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pisteiden perusteellä Kevin Anu Ville häädössä

      • Anonyymi

        Riippuu kuinka monta häätöön. Kevin ja Krisu molemmat 3p.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kuinka monta häätöön. Kevin ja Krisu molemmat 3p.

        Hemmi myös 3 PST.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hemmi myös 3 PST.

        Jännää, pudottais vaan kaksi suoraan veks.


      • Anonyymi

        anu ja ville ,kummallakin lapsia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anu ja ville ,kummallakin lapsia

        No on häätöäänestyksessä Anu ja Ville.
        Mahtaako taas käydä niin, että talossa paras Keninin kaveri
        Häädetään. Sinä päätät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anu ja ville ,kummallakin lapsia

        Entä sitte????


    • Anonyymi

      Anu ja Ville ainoastaan häädössä. BB:n sivuilta tieto.

      • Anonyymi

        Hyvä näin. Noista Ville kotiin. Anu ei ole uhka kenellekkään.


    • Anonyymi

      no anu se sitten lähtee sunnuntaina koska villeä ei saa talosta ulos kulumallakaan

      • Anonyymi

        ÄÄNESTÄ suosikkia , tälläkertaa niinpäin,
        Anu ja Ville häädössä !


      • Anonyymi

        Anu ja Ville 4 pistettä molemmilla
        Helmeri, Kevin ja Krisu 3 kaikilla
        Kimmolla 1 piste

        ÄÄNESTETÄÄN SIIS: KUMMAN HALUAA JÄÄVÄN TALOON .
        Viimeksi taisi olla toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anu ja Ville 4 pistettä molemmilla
        Helmeri, Kevin ja Krisu 3 kaikilla
        Kimmolla 1 piste

        ÄÄNESTETÄÄN SIIS: KUMMAN HALUAA JÄÄVÄN TALOON .
        Viimeksi taisi olla toisinpäin.

        Helmeri menetti voittomahdollisuutensa kun alkoi hääräämään Anun kanssa.

        Anu kyllä huomasi tässä mahdollisuuden pysyä pitkään talossa näytillä keimailemassa koko Suomelle kun roikkuu Helmerin rinnalla.

        Varmaan välillä työlästä näytellä ihastunutta - kaikista elkeistä päätellen.
        On ollut välinpitämätön Helmeriä kohtaan kun Helmeri liikaa innoissaan.


    • Anonyymi

      Huonosti meni nimeämiset, Keviniä ei saatu vieläkään poistettavien ehdokkaaksi.

    • Anonyymi

      Anu ja Ville häädössä. Kevin olisi saanut olla, kun luulee itsestään liikoja.
      Onneksi ei Krisu ollut häädössä.

    • Anonyymi

      Näistähän tietää, että Anuhan se on joka lähtee nyt. Ei epäilystäkään muuhun vaihtoehtoon.

    • Anonyymi

      Ei näistä äänestämisistä koskaan tiedä. Viimeksikin Jukka ja Krisu oli melkein tasoissa vaikka olis ilman muuta aatellut että Krisu on se kansan suosikki.

      • Anonyymi

        Tasoissa ja tasoissa, milloin olet nähnyt että ero on ollut useita prosentteja, ei koskaan.


      • Anonyymi

        Aivan oikeastikko te uskotte noihin äänestyksiin? Kyllä se melko selvästi on käynyt ilmi, että tuotannon käsikirjoittamaa on koko paletti, ja varsinkin nuo äänestykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikeastikko te uskotte noihin äänestyksiin? Kyllä se melko selvästi on käynyt ilmi, että tuotannon käsikirjoittamaa on koko paletti, ja varsinkin nuo äänestykset.

        Joo kyllä palkit viuhuu aina samaan malliin. Monien mielestä tuotanto, manipuloi äänestystuloksia. Mikäli peli olisi reilua. Ei äänestykset voi noin aina mennä.
        Haluaisin joskus, jonkun tuotannosta johonkin haastatteluun, jossa häneltä kysyttäisiin suoraan: Onko nämä häätöäänestykset rehellisiä? Olisi kiva nähdä, mitä vastaa ja millä ilmeellä?
        Mutta, jos haluat suosikkisi jäävän taloon. Äänestä suosikkiasi!
        Tätä kehtaa Elina Kottonenkin vielä muutaman kerran studiossa, tuotannon opastamana jankuttaa. Muka kovasti myös ihmetellä sunnuntaisin, illan aikan muuttuvia äänestystuloksia.


    • Anonyymi

      Voi olispa ollut jännä, jos kaikki olisivat olleet äänestettävänä. Sillain, että kaikki ois saanu äänestää suosikkiaan. Olis tuotantokin saanu kerättyä sillä menetelmällä hyvän potin.

      Miten äänestykset meni, kuka antoi kenellekin minkä verran pisteitä?

      • Anonyymi

        Asukkaat antoivat pisteitä seuraavasti: 


        Ville: 2 pistettä Helmeri, 1 piste Anu

        Kevin: 2 pistettä Ville, 2 pistettä Kristian

        Anu: 2 pistettä Kimmo, 1 piste Kristian


        Helmeri: 2 pistettä Ville, 1 piste Kevin

        
Kristian: 2 pistettä Kevin, 1 piste Anu


        Kimmo: 2 pistettä Anu, 1 piste Helmeri


        Lähde. Bigbrother.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asukkaat antoivat pisteitä seuraavasti: 


        Ville: 2 pistettä Helmeri, 1 piste Anu

        Kevin: 2 pistettä Ville, 2 pistettä Kristian

        Anu: 2 pistettä Kimmo, 1 piste Kristian


        Helmeri: 2 pistettä Ville, 1 piste Kevin

        
Kristian: 2 pistettä Kevin, 1 piste Anu


        Kimmo: 2 pistettä Anu, 1 piste Helmeri


        Lähde. Bigbrother.fi

        "Kevin oli vaikean paikan edessä, koska hänellä oli neljä nimeämispistettä käytettävänään. Hän antoi kaksi pistettä mieheen Villelle ja Kristianille. Kevin perusteli valintojaan sillä, että hän ei yksinkertaisesti toivo Villen eikä Kristianin voittavan kilpailua.

        “Ilkeydestä en pidä”, Kevin selventää valintaansa." 


        Kevin se vaan kuvittelee olevansa itse kiltteys.... onhan tuokin ilkeää seläntakana haukkua ilkeäksi jotain ihmistä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kevin oli vaikean paikan edessä, koska hänellä oli neljä nimeämispistettä käytettävänään. Hän antoi kaksi pistettä mieheen Villelle ja Kristianille. Kevin perusteli valintojaan sillä, että hän ei yksinkertaisesti toivo Villen eikä Kristianin voittavan kilpailua.

        “Ilkeydestä en pidä”, Kevin selventää valintaansa." 


        Kevin se vaan kuvittelee olevansa itse kiltteys.... onhan tuokin ilkeää seläntakana haukkua ilkeäksi jotain ihmistä.....

        Jos Kevin tietäisi millä tavalla ja kuinka kauniisti Krisu on hänestä puhunut, silloin Kevin ymmärtäisi millaisia valheita Tarina hänestä toisteli.

        Kevin on hölmö. Hänen älynsä ei riitä ymmärtämään sitä mitä Krisu puhuu, koska hän katselee kaikkea talon elämää yhä edelleen Tarina-filtterin läpi ja näkee vain ilkeyttä ja kiusaamista, vaikka sitä ei ole missään!


    • Anonyymi

      Miksi nyt on häätöäänestyksessä vain kaksi? Eikös ennen ollut kolme?

      • Anonyymi

        pisteiden perusteella olisi äänestykseen joutuneet kaikki muut paitsi Kimmo, jos olisi useampi laitetty.
        Eihän se nyt sovi koska ensi viiklla on varmaakin kaikki yhtä aikaa äänestyksessä.

        Täytyy sanoa että Ville on kova pelaamaan. Siis kiero kuin korkkiruuvi. Jos olisi antanut Krisulle 2 pistettä olisi Ville itse joutunut Krisua vastaan, jonka hän selvästi laski etukäteen. Pelkäsi häviäänsä äänestyksessä siten.

        Aivan mahtavaa että Ville ja se nainen ovat nyt molemmat äänestyksessä. Mukavaa nähdä Anun ilme kun saa kuulla asiasta. hahaha!!

        En ole katsonut koko ohjelmaa Krisun ja Jukan rangaistuksen jälkeen mutta nyt maistuu taas mukavalle. Kiitti "taivaan iskä" :=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe