Onko kukaan kokeillut Frantsilan Pohjanakka-tippoja vaihtarioireisiin?

Anonyymi

Mulla on nyt toinen pullo menossa ja on kyllä varsinainen ihmeaine, jos tämä oireiden täydellinen poistuminen on sen ansiota. Ystävä suositteli niin kokeilin. Tosi kovat hikoilut loppui n. viikossa ja samalla aloin nukkua paremmin kuin varmaan 10 vuoteen, 7-8, jopa 9 tuntia heräämättä. Kyllä on olo niin erilainen, kun ei koko ajan ole puoliunessa ja varmaan sen takia on mielialakin parempi eikä oikein mikään edes ärsytä. Energiaa riittää vaikka ja mihin, liikunta ja seksi maistuu kuin nuorena. Uskomattominta on se, että limakalvot on taas kunnossa ja kosteutta on kiitettävästi. Miten tuommonen yrttiuute voi olla näin tehokasta? En uskos, jos joku mulle sitä näin kehus, mutta pakko uskoa, kun on itse todennut, että tehoaa. En kai minä tätä voi kuvitellakaan? Mitään muuta en ole elämässäni muuttanut. Jos tää on näin tehokasta, niin pitäs kyllä saada sana kiertämään. Vieläkin epäilyttää ja joka päivä ootan, että kohta ne oireet varmaan kuitenkin palaa.

6

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta se tietellinen tutkimus?

• Anonyymi

No sitä minä en tarvi tässä tapauksessa mihinkään, vaikka vitsillä varmaan heititkin?

• Anonyymi

Sinulla oli sitten vaikea vitamiinien puutostila.

• Anonyymi

Ai miten niin? Ei kai tuo uute sisällä juurikaan mitään vitamiineja? Ja sitähän otetaankin tippoina, että vaikka vähän jotain vitamiineja sisältäisikin, niin ei niitä millään tuosta voi merkittäviä määriä saada. Onhan yrteillä parantavia vaikutuksia, sehän on selvä, mutta en olisi uskonut, että näin voimakkaita. Paremmat vaikutukset tuntuu olevan kuin hormonihoidolla, jota moni ystäväni käyttää. Joillekin ne on vähän auttaneet, yhdelle aika hyvin, joillekin ei ollenkaan ja eräällä oireet ovat vain pahentuneet ja tullut kaikenlaisia muita vaivoja samalla. Kunhan tässä ihmettelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miten niin? Ei kai tuo uute sisällä juurikaan mitään vitamiineja? Ja sitähän otetaankin tippoina, että vaikka vähän jotain vitamiineja sisältäisikin, niin ei niitä millään tuosta voi merkittäviä määriä saada. Onhan yrteillä parantavia vaikutuksia, sehän on selvä, mutta en olisi uskonut, että näin voimakkaita. Paremmat vaikutukset tuntuu olevan kuin hormonihoidolla, jota moni ystäväni käyttää. Joillekin ne on vähän auttaneet, yhdelle aika hyvin, joillekin ei ollenkaan ja eräällä oireet ovat vain pahentuneet ja tullut kaikenlaisia muita vaivoja samalla. Kunhan tässä ihmettelen.

Kiitos tuosta vinkistä!

• Anonyymi

Pitää kokeilla ehdottomasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      157
      2924
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      284
      2610
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      68
      1741
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      43
      1628
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1276
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      110
      1194
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1144
    9. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      341
      1055
    Aihe