Miehen lapset tunkeutuu meille

Anonyymi

isänpivänä vaikka meillä on omiakin lapsia joiden kanssa viettäisimme juhlaa. Sanoin miehelle että vietämme omalla perheellämme eikä ylimääräisiä lapsia tarvis tulla. Kakkukin on vain meille.
Lapset voivat lähettää isälleen koritin jos haluu mutta minusta on typerää tunkeutua meille juhlapäivänä.
En ole halunnut ryhtyä äitipuoleksi joten mulla ei ole velollisuutta kasvattaa ja hyväksyä heitä meille syömään.
Kovasti he haluisivat että osin heille äitinä mutta minusta se ei ole kiva asia, sotkevat ja riehuvat täällä ja en minä jaksa siivota heidän jälkiä, me siivoomme omat jälkemme.
Isänpäivä on meidän päivä, ei vieraiden lapseten.

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri niin! Jos he silti tulevat, voit käyttää tilaisuuden hyväksi ja olla heille niin tyly, etteivät varmasti halua tulla toista kertaa. Esimerkiksi kakku: samalla kun otatte sitä, miehen kakarat tietenkin luulevat myös saavansa, jolloin voit sanoa että nyt nt näpit irti, kakku on vain perheenjäsenille. Lihoisitte vain lisää ja olisitte jo niin rumia että peilitkin hajoaisivat.

      • Anonyymi

        Meillä on kanssa ongelmia miehen lasten kanssa, mun lapset ovat aivan mahtavia, ymmärtävät näitä sekopäivä varsin hyvin, ja antaa heidän kettuilla ja olla, se usein rauhoittaa, kun ei välitä. Kiukkuamalla miehen lapset kerjää huomiota, omituista, huomiota saa enempi kuinmun lapset sillä mun ovat niin omatoimisia ja fiksuja ettei tarvi sitä apua oikeestimissään. Ei tarvi perunoita kuiria tai solmia kengän nauhja vaan he osaavat itse, mutta nämä lellitys miehen tenavat, hyvä ettei syöttää tarvi.


    • Anonyymi

      Lapset tarvitsee kodin lämpöä ja kakkua silloin tällöin?

      • Anonyymi

        Niin ja se ei ole sutturan koti mihin sutura on lasten isän kaapannut.
        Aina jaksaa ihmetellä miten miehet uskovat kaikkeen mitä sutturat heille kertoo. No kaipa mies halua aolla ilman lapsia ja elää lapsetonta elämää, ja että on siivooja kotona kun ovat laiskoja. Äiti hoitaa ensin sitten tyttöystävä ja lopuksi vaimo ja sen jällkeen sitten pitää ottaa siivooja.


      • Anonyymi

        Kyseessä on "koti" ja kakkukin varmaan aika ankeaa tekelettä


    • Anonyymi

      Höhlä ne ” ylimääräiset” lapset ovat myös miehesi lapsia, mutta sinun lapsesi on sinun ex miehen lapsia heidän kuuluu mennä oman isän juhliin.

    • Anonyymi

      Ei kaikki ajattele kuin itseään. Ne naikkoset jotka toisten miehiä vaanivat ovat mieleltään sairaita eikä pysty näkemään järkevästi mitään. Eivät ajattele että mis siitä eniten kärsii kun pakottvat miehen jättämään lapset. On niin helppoa iskeä varattu mies, mutta vaikeita on sitten tajuta ettei se mies sun kanssa tosissaana ole vaan siksi että on siivooja kotona ja pyykkäri.

      Niakkosten pitiäisi käydä joku suhde kurssi josta saisi tietoa että perhe on perhe eikä sitä voi rikkoa sillon kun haluaa. Onhan se helppoo jos meis on töissä ja naikonen itse työtön niin elättäjä pitää olla. Miksi muuten rynnitään miehen kotiin suin päin asumaan ja riehumaan.

      • Anonyymi

        Kannattaa "vaania" koska biologiset äidit kyllästyttävät miehen ennemmin tai myöhemmin ja on aika vaihtaa parempaan. Ex-äiti on lapsentekoautomaatti, joka rupsahdettuaan vaihdetaan kaltaiseeni tuoreeseen. Aivan kuin kuihtunut rusina vaihdettaisiin mehevään viinirypäleeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa "vaania" koska biologiset äidit kyllästyttävät miehen ennemmin tai myöhemmin ja on aika vaihtaa parempaan. Ex-äiti on lapsentekoautomaatti, joka rupsahdettuaan vaihdetaan kaltaiseeni tuoreeseen. Aivan kuin kuihtunut rusina vaihdettaisiin mehevään viinirypäleeseen.

        On se kumma että kersat valtaa uuden perheen talon heti kun islmä välttää. Joulut, isänpäivät juhannukset ym juhlat ja hippalot ollaan aina isän luona. Jopa äitienpäiväksi tullaan vaikken oo kersojen äiti. Olen niin ihana ihminen ettei tenavat voi olla poissa meiltä.
        Yks vuosi laitoin pirttikiellonmeille että tullana KUN MINÄ NIIN SAN ON, mutta tultiin kellarin kautta kun en laskenut heitä sinään.
        Mies sanoi että miksi olen semmonen, sanoin etten oo lapset ovat keksineet koko jutun ja tulevat kjuitenkin vaikka laskenkin heidät sisälle. On sotkijoita tyynni.


      • Anonyymi

        Sori näppäinvirhe siis mitä enempi olet humalassa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori näppäinvirhe siis mitä enempi olet humalassa jne.

        Eikö siinä juuri niin sanottu


      • Anonyymi

        Kuka tämä kaheli on , joka kirjoittaa jatkuvasti " miehen lapsista , sutturoista ja lehmistä , pilkkaa muita kirjoittajia, ja haukkuu muut perheenrikkojiksi ,eikö ylläpito vois poistaa tuollaisen tyypin.


      • Anonyymi

        Nyt korkki kiinni ihminen.


    • Anonyymi

      Niin tuttua että. Meille myös miehen kakarat tulisi joka hetki, ja pyytävät avaimia meille että pääsis pöllimään minun tavaroitinai, Ovat niin ihastuneet minun tyyliini että katselevat silmät kiiuluen korujani mitä mies mulle ostelee. harmi ettei rahat riitä lapsukaisille. On heillä äiti joka ruokkii ja hoitaa, tai pitäisi, ei äitipuoli ehdi ja isä vähemmän, kun on töissä ja minä shoppailen ja käytän elarit itseeni, on typerää että mies joutuisi niitä maksamaan kun lapset ovat mitä ovat. Exä menkööt töihin jotta saa rahaa meiltä ei.

      • Anonyymi

        Ex-äideillähän ei rahat riittäneet ja siksi miehet vaihtaa. Surkimuksista parempiin. Ei ajeta millään korolloilla vaan pitää olla ainakin kamry!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex-äideillähän ei rahat riittäneet ja siksi miehet vaihtaa. Surkimuksista parempiin. Ei ajeta millään korolloilla vaan pitää olla ainakin kamry!

        Ex isillä ei rahat riittäneet ja siksi naiset vaihto rikkaampaan ja parempaan , nyt saa ajaa Mersulla eikä millään Toyotan paskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex isillä ei rahat riittäneet ja siksi naiset vaihto rikkaampaan ja parempaan , nyt saa ajaa Mersulla eikä millään Toyotan paskalla.

        Niin naisten elättämisestä on kuitenkin kyse, että paljonko siihe pohjattomaan kaivoon menee rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin naisten elättämisestä on kuitenkin kyse, että paljonko siihe pohjattomaan kaivoon menee rahaa.

        Joo no ainakin eitarvi elättää kakaroita kun elätettäväksi tulee suttura ja sutturan lapset joita on monen miehen kanssa.
        Mitä niitä omia lapsia elättää, kun on naikkosia ympäri ämpäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin naisten elättämisestä on kuitenkin kyse, että paljonko siihe pohjattomaan kaivoon menee rahaa.

        Kuka sinua pakottaa, tai ketään miestä elättämään ketään.
        Meillä suomessa naiset ovat hyvin kouluttautuneita ja käyvät töissä, kuka pakottaa ottamaan työttömän naisen?
        Nykyisin ei naiset tee edes lapsia tarpeeksi, vaan ura on tärkeämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua pakottaa, tai ketään miestä elättämään ketään.
        Meillä suomessa naiset ovat hyvin kouluttautuneita ja käyvät töissä, kuka pakottaa ottamaan työttömän naisen?
        Nykyisin ei naiset tee edes lapsia tarpeeksi, vaan ura on tärkeämpi.

        Sehän on perheenrikkojilla tapana että jäädään työttömäksi ja mies joutuu elättämään omilla rahoillaan ettei pysty maksamaan omille laspille elareita. Taktinen veto olla vaan ja mies maksaa kaiken.
        Sitten haukutaan lapset ja exä ja tunkeudutaan koko sukuun ja sotketaan heidänkin elämä.

        Näin he tekevät, mokomat sutturat jotka ei osaa itse elättää itseään ja vievät kaiken mahollisen miehen elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua pakottaa, tai ketään miestä elättämään ketään.
        Meillä suomessa naiset ovat hyvin kouluttautuneita ja käyvät töissä, kuka pakottaa ottamaan työttömän naisen?
        Nykyisin ei naiset tee edes lapsia tarpeeksi, vaan ura on tärkeämpi.

        Ai kuka pakottaa elättämään ketään? Yksi sana: elarit. Sama juttu sukupuolesta riippumatta. Ex-isät ja ex-äidit rikkovat itse perheensä saadakseen elää mukavasti elareilla. Sitten syytetään muita perheenrikkojiksi. Älli ei riitä muuhun rutsatuilla aivoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka pakottaa elättämään ketään? Yksi sana: elarit. Sama juttu sukupuolesta riippumatta. Ex-isät ja ex-äidit rikkovat itse perheensä saadakseen elää mukavasti elareilla. Sitten syytetään muita perheenrikkojiksi. Älli ei riitä muuhun rutsatuilla aivoilla.

        Miksi syyllistät lapsia??? Aika outo veto syyttää lapsia siitä että preheenrikkoja tulee ja vie heiltä isän!!! Hpeä ihminen. Lpaset ovat syyttömiä, ainoa syyllinen on se suttura joka hajottaa kaikkien perheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuka pakottaa elättämään ketään? Yksi sana: elarit. Sama juttu sukupuolesta riippumatta. Ex-isät ja ex-äidit rikkovat itse perheensä saadakseen elää mukavasti elareilla. Sitten syytetään muita perheenrikkojiksi. Älli ei riitä muuhun rutsatuilla aivoilla.

        Elarit on tarkoitettu lasten elatukseen ei niillä nyt kukaan itseään elätä, tyhmää juttua tuo. Jos noin ajattelee niin pitää jättää ne lapset tekemättä.
        Tuo yksi yksinkertainen ihminen ei tiedä mistään mitään ,kunhan kännipäissään ja tyhmyyksissään loksuttaa, on raukka jäänyt jostain paitsi, ja siitä iänkaikkisesti katkeruus.
        Enkä ole koskaan kuullut, että joku jättää hyvän työpaikan löydettyään uuden puolison.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi syyllistät lapsia??? Aika outo veto syyttää lapsia siitä että preheenrikkoja tulee ja vie heiltä isän!!! Hpeä ihminen. Lpaset ovat syyttömiä, ainoa syyllinen on se suttura joka hajottaa kaikkien perheet.

        Lakkaa jo nolaamasta itseäsi, äärettömän tyhmää jankutusta.
        Ota asioista ensin selvää sitte vasta kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi syyllistät lapsia??? Aika outo veto syyttää lapsia siitä että preheenrikkoja tulee ja vie heiltä isän!!! Hpeä ihminen. Lpaset ovat syyttömiä, ainoa syyllinen on se suttura joka hajottaa kaikkien perheet.

        Ainoa syyllinen olet sinä itse. Tyhmyydestä sakotetaan tuplasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi syyllistät lapsia??? Aika outo veto syyttää lapsia siitä että preheenrikkoja tulee ja vie heiltä isän!!! Hpeä ihminen. Lpaset ovat syyttömiä, ainoa syyllinen on se suttura joka hajottaa kaikkien perheet.

        En syyttänyt lapsia, mistä niin päättelit?


    • Anonyymi

      Mä olen työtön viiden lapsen äiti. Kyllä mä len rikkonut monta perhettä koska mulla ei ole varaa ittse elättää mun lapsia, joten aina pitää olla meis siinä makselemassa kulujamme. Yleensä ne on itsekin isejä. Perhe on se tärkein kenen kulut maksetaan joten aika usein mies jättää eläarit maksamata jota me prjäämmee. En mene edes töihin kun tämä on niin helppoa elämää ja saa olla.
      Miehen kakarat tulee meille valitettavasti aika usein, kerran kuussa ja pitää leikkiä äitipuolta ja komentaa. Pyöritän tätä piruettia lähes yksin kun mies on töissä, ja aina toivon että tulis pian pivä jollon kersat lähtee kotiinsa.
      Miehen exä kovin raivoo kun elarit jää saamatta, mutta menkööt töihin jos tarvii rahaa, mies maksaa meidän elämisen ja me nautimme siitä. Kun mun lapet on isoja ja omillaan voin lähtä veks, tästä huushollista. Nyt on pakko sietää kaikeea kun ei ole tuloja mulla. Kaikkea aikanaan.

      • Anonyymi

        Huono satu, tai provo, ei kukaan ota työtöntä viiden lapsen äitiä elätikseen, se äiti elää hyvin ilman äijää, saat elatusmaksut 5 lapsesta yksinhuoltaja korotuksineen ,työttömyysturvaa lapsikorotuksella , asumistukea, toimeentulotukea ym tukia.
        Me veronmaksajat maksamme kaiken tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono satu, tai provo, ei kukaan ota työtöntä viiden lapsen äitiä elätikseen, se äiti elää hyvin ilman äijää, saat elatusmaksut 5 lapsesta yksinhuoltaja korotuksineen ,työttömyysturvaa lapsikorotuksella , asumistukea, toimeentulotukea ym tukia.
        Me veronmaksajat maksamme kaiken tuon.

        Kumman tarkasti tiedät asian!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumman tarkasti tiedät asian!

        Tiedän kai, kun olen sosiaalipuolella työssä, ja kuuluuhan sinunkin se tietää, kun olet 5 mukulaa tänne maailmaan pykännyt, ja ollut yksinhuoltajana yhhteiskunnan loisena.
        Vit....aa tuolaaset pummit veronmaksajien elätit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kai, kun olen sosiaalipuolella työssä, ja kuuluuhan sinunkin se tietää, kun olet 5 mukulaa tänne maailmaan pykännyt, ja ollut yksinhuoltajana yhhteiskunnan loisena.
        Vit....aa tuolaaset pummit veronmaksajien elätit.

        Niin itse et ole veroja maksanut penniäkään, lusmu persureikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kai, kun olen sosiaalipuolella työssä, ja kuuluuhan sinunkin se tietää, kun olet 5 mukulaa tänne maailmaan pykännyt, ja ollut yksinhuoltajana yhhteiskunnan loisena.
        Vit....aa tuolaaset pummit veronmaksajien elätit.

        Miekii oon ollu sosiaalipuolella töissä ja tiedän millasia harakoita siellä suurin osa on. Meillä asiakkaat ovat aivan ihnaia mutta nämä kollegat harakoita. Olet todellakin väärällä alalla kun olet ylimielinen naakka kana aivo, joka haukkuu täällä ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin itse et ole veroja maksanut penniäkään, lusmu persureikä

        Ei kunnalla voi töitä tehdä pimeästi pöljä, sinä ehkä voit niin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekii oon ollu sosiaalipuolella töissä ja tiedän millasia harakoita siellä suurin osa on. Meillä asiakkaat ovat aivan ihnaia mutta nämä kollegat harakoita. Olet todellakin väärällä alalla kun olet ylimielinen naakka kana aivo, joka haukkuu täällä ihmisiä?

        Sun kantsis jo hakea se hoitopaikka itsellesi, ennekö sut viedään pakkopaidassa väkisin hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kunnalla voi töitä tehdä pimeästi pöljä, sinä ehkä voit niin tehdä.

        Sinä nyt et ole työpaikkaa vännytkään sitten 70-luvun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kantsis jo hakea se hoitopaikka itsellesi, ennekö sut viedään pakkopaidassa väkisin hoitoon.

        Sinulle tehtiin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekii oon ollu sosiaalipuolella töissä ja tiedän millasia harakoita siellä suurin osa on. Meillä asiakkaat ovat aivan ihnaia mutta nämä kollegat harakoita. Olet todellakin väärällä alalla kun olet ylimielinen naakka kana aivo, joka haukkuu täällä ihmisiä?

        Juuri niin! Fasistiset sossutantat, pelkkiä saamattomia paperinpyörittäjiä suojayöpaikoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt et ole työpaikkaa vännytkään sitten 70-luvun.

        Vännytkään?? Olen syntynyt vasta -70 lopulla , siis en tiedä ” vännyymisestä” mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miekii oon ollu sosiaalipuolella töissä ja tiedän millasia harakoita siellä suurin osa on. Meillä asiakkaat ovat aivan ihnaia mutta nämä kollegat harakoita. Olet todellakin väärällä alalla kun olet ylimielinen naakka kana aivo, joka haukkuu täällä ihmisiä?

        Oletko joku lintubongari, Lissukka, koitas löytää jotain muitakin lintuja ,kun naakkoja ja harakoita.


    • Anonyymi

      Naisen lapset tunkeutuu meille äitienpäivänä vaikka meillä on omiakin lapsia joiden kanssa vietäisimme juhlaa. Sanoin naiselle että vietämme omalla perheellämme eikä ylimääräisiä lapsia tarvita tulla kakkukin on vain meille jne jne.......

    • Anonyymi

      Olisihan se ällityttävää, jos mies pakottaisi meidät näkemään ja kotiimme ottamaan perheenrikkojia, miksi ihmeessä? Sehän olisi kuin hyväksyntä että annamme tekoset anteeksi. Ei siihen me emme lasten kanssa lähteneet. Me ei tarvita perheenrikkojia mihinkään, olisi ollut julmaa pakottaa lapset näkemään naikkosia jotka rikkoivat perheemme. Nyt ovat hylänneet isänsä kun isä hylkäsi heidät pieninä.
      Lapset sanovatkin että olen maailman paras äiti kun pidin perheenrikkojat poissa heidän elämästä, en ymmärrä miksi jotkut pakottaa niitä näkemään.

    • Anonyymi

      Luuletko että isyys loppuu siihen kun mies löytää uuden naisen. Eihän hän voi omia lapsiaan hylätä ja unohtaa. Mietippä miltä omilta lapsiltasi tuntuisi jos sinä niin tekisit. Saavat miehesi lapsetkin isäänsä muistaa ja juhlia isänpäivää.

      • Anonyymi

        Juupa, yleensä lasten käyttäytyminen, puhuminen ja tekemiset ärsyttää, koska heitä ei ole opetettu kunnioittamaan uutta äitipuolta, ja tekemään kotitöitä. Häiritsevät yleensä isän uutta perhettä, eikä anna perheelle omaa rauhallista aikaa. Pakko silti ottaa, jotta mies saa edes joskus velvollisuutensa täytettyä, olemalla isä vähän aikaa. Meillä onneksi yksi päivä kerran kahdessa viikossa, sitten saa taas olla rauhassa monta päivää. Huomaa miehestäkin että häntä kiusaa se, että meidän perhe hajoo vähksi aikaa ja ilmapiiri on kiree. Kun hänen lapset lähtee, tilanne rauhoittuu ja on taas normaalia olla kunnon perhe. Vielä miehe olisi kestettvä 9 vuotta, mutta me muut pääsemme vaikka anoppilaan tai muualle karkuun, mutta mies ei. Jos toisivat ruuat ja vuodevaatteet mukana edes, mutta ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa, yleensä lasten käyttäytyminen, puhuminen ja tekemiset ärsyttää, koska heitä ei ole opetettu kunnioittamaan uutta äitipuolta, ja tekemään kotitöitä. Häiritsevät yleensä isän uutta perhettä, eikä anna perheelle omaa rauhallista aikaa. Pakko silti ottaa, jotta mies saa edes joskus velvollisuutensa täytettyä, olemalla isä vähän aikaa. Meillä onneksi yksi päivä kerran kahdessa viikossa, sitten saa taas olla rauhassa monta päivää. Huomaa miehestäkin että häntä kiusaa se, että meidän perhe hajoo vähksi aikaa ja ilmapiiri on kiree. Kun hänen lapset lähtee, tilanne rauhoittuu ja on taas normaalia olla kunnon perhe. Vielä miehe olisi kestettvä 9 vuotta, mutta me muut pääsemme vaikka anoppilaan tai muualle karkuun, mutta mies ei. Jos toisivat ruuat ja vuodevaatteet mukana edes, mutta ei.

        Pistätkö siis 9 vuotiaan tekemään kotitöitä laskin iän tuosta kun kirjoitit että 9 vuotta enää isänä. Ymmärrän kyllä että lapsille on hyvä opettaa myös kotitöiden tekemistä ja käyttytyäkkin tietenkin pitää. Mutta isän lapsista tuskin on tarkoitus tehdä mitään koti orjia?
        9 vuotiaallakin on jo aika raskas koulunkäynti ja harrastukset jos niitä on niin päälle. Lapsia ei saa kuormittaa liikaa. Kyllä ruoka ja lakanat kuuluvat olla sieltä jonne lapsi on tulossa yökylään se jonka tykönä lapsi kulloinkin on niin kustantaa lapsien ruuat. Silloin kun ovat äidillään äiti kustantaa ruuat yms.


    • Anonyymi

      Isyys loppuu sillä punaisella sekunnilla. Exä saa korkeintaan elarit ja siinä kaikki. Eihän exiin muutenkaan olla yhteydessä, kuka nyt olisi yhteydessä kaikenlaisiin laastareihin.

      • Anonyymi

        Isyys tai äitiys ei lopu koskaan. Noin ajattelee vain narsistinen ihminen joka haluaa hallita toista. Sempä tähden toivonkin että kaikki sellaiset joita joku painostaa ettei pitäisi lapsiinsa yhteyttä niin pitäisi ottaa sellaisesta kumppanista ero. Mies tai nainen voisi sitten yksin hoitaa kummankin perheen lapset kun narsistista ei ole niitä hoitamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isyys tai äitiys ei lopu koskaan. Noin ajattelee vain narsistinen ihminen joka haluaa hallita toista. Sempä tähden toivonkin että kaikki sellaiset joita joku painostaa ettei pitäisi lapsiinsa yhteyttä niin pitäisi ottaa sellaisesta kumppanista ero. Mies tai nainen voisi sitten yksin hoitaa kummankin perheen lapset kun narsistista ei ole niitä hoitamaan.

        Naikkosten mielestä se loppuu näinhän jää miehen rahat jänen viinaksiin ja tupakkaan, eik naikkosen tarvi olla töissä senkun haisee kotona.

        Siksi niitä perheitä rikotaan kun naikkosilla ei ole mitään koskaan ollut niin muillakaan ei saa olla.
        Se ona lasten kannalta parempi että mies sanoo sutturalleen ettei ole oikeutta nähdä hänen lapsiaan ja exää, sillä miksi naikkosen pitäisi antaa haukkua ja hankaloittaa meihen rakkaiden ihmisten elämää?

        laastari ei ole oliekutettu mihinkään mitä miehen exä ja lapset ei halua, ei tavata ei miehen rahoja eikä miehen kotia. Naikkosilla on omat oiekudet niitäe i kunaan ole antanut. naikkonen ottaa omiin käsiinmitä tekee eikä kunnioita miehenexää eikä lapsia eikä mestä kunhan rahat tuhlaa ja asuu ilmaseksi. Tämä on täällä opittua kun tästä niib paljon kirjoitetaan. Pitää olla varomavine ettei oma mies joudu naikkosten kynsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naikkosten mielestä se loppuu näinhän jää miehen rahat jänen viinaksiin ja tupakkaan, eik naikkosen tarvi olla töissä senkun haisee kotona.

        Siksi niitä perheitä rikotaan kun naikkosilla ei ole mitään koskaan ollut niin muillakaan ei saa olla.
        Se ona lasten kannalta parempi että mies sanoo sutturalleen ettei ole oikeutta nähdä hänen lapsiaan ja exää, sillä miksi naikkosen pitäisi antaa haukkua ja hankaloittaa meihen rakkaiden ihmisten elämää?

        laastari ei ole oliekutettu mihinkään mitä miehen exä ja lapset ei halua, ei tavata ei miehen rahoja eikä miehen kotia. Naikkosilla on omat oiekudet niitäe i kunaan ole antanut. naikkonen ottaa omiin käsiinmitä tekee eikä kunnioita miehenexää eikä lapsia eikä mestä kunhan rahat tuhlaa ja asuu ilmaseksi. Tämä on täällä opittua kun tästä niib paljon kirjoitetaan. Pitää olla varomavine ettei oma mies joudu naikkosten kynsiin.

        Sinä ainoastaan kirjoitat naikkosista ja sutturoista ja myös koko lintumaailma on edustettuna, ei kukaan muu, pistä jo se korkki kiinni , ei tuosta ota selvää kukaan.


    • Aika lehmä äitipuoleksi mutta kai tuo on normaalia naisten keskuudessa?

      • Anonyymi

        Aika sonni isäpuoleksi, mutta kai tuo on tavallista miesten maailmassa.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika sonni isäpuoleksi, mutta kai tuo on tavallista miesten maailmassa.?

        Omaperäistä suorastaan


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Omaperäistä suorastaan

        Kuka vielä sanoo ettei suomessa ole huumoria???? tämä palsta on niin humoristinen ja naurattava että menee glögit väärään kurkkuun kun saaa nauraa mahansa kipeeksi. Lisää tätä!!!!!


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Omaperäistä suorastaan

        Tämä palsta on kaikkien koulukiusattujen, työpaikkakiusattujen ,huono osaisten ja katkerien temmellyskenttä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on kaikkien koulukiusattujen, työpaikkakiusattujen ,huono osaisten ja katkerien temmellyskenttä..

        Sittenhän täällä on suurin osa suomalaisista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vielä sanoo ettei suomessa ole huumoria???? tämä palsta on niin humoristinen ja naurattava että menee glögit väärään kurkkuun kun saaa nauraa mahansa kipeeksi. Lisää tätä!!!!!

        Kuka juo glögiä marraskuussa? Varmaan ex-miehesi tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka juo glögiä marraskuussa? Varmaan ex-miehesi tapa.

        PikkuJouluilu on jo alkanut, ja suomalaiset aloittaa ryyppäämisen, siinä juodaan glögit sun muut viinakset ,joka päättyy tipattomaan tammikuuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PikkuJouluilu on jo alkanut, ja suomalaiset aloittaa ryyppäämisen, siinä juodaan glögit sun muut viinakset ,joka päättyy tipattomaan tammikuuhun.

        Meijän joulu kestää toukokuulle asti, siinä tulee klökit molemmista päistä ulos sassiin. Naikkosetkun tekevät niin urpoja juttuja täällä niin ei voi muuta kun lukea ja klögitellä.

        Naikkoset ne ilolinnut!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meijän joulu kestää toukokuulle asti, siinä tulee klökit molemmista päistä ulos sassiin. Naikkosetkun tekevät niin urpoja juttuja täällä niin ei voi muuta kun lukea ja klögitellä.

        Naikkoset ne ilolinnut!!!

        Niin se on jo nähty ,että sinä olet aina humalassa ja lähes kaikki aloitukset on sun kännisekoiluasi.
        Taidat olla aikamoinen ilolintu, tai oikeastaan katkera humalainen vanha naakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on jo nähty ,että sinä olet aina humalassa ja lähes kaikki aloitukset on sun kännisekoiluasi.
        Taidat olla aikamoinen ilolintu, tai oikeastaan katkera humalainen vanha naakka.

        Kannattaisiko ottaa asioista selvää? Ei kaikki kirjoitukset ole siltä miltä sinä sanot, et voi tietää. Ei kaikki kirjoitukset ole yhtä tyhmiä kuin sinun, luulet tietäväsi toisten asiat paremmin kuin omasi, kun niistä et kerro koskaanm itään.
        Sun kuvittellinen ysätäväsi täällä kirjottaa nph se olet sinä ja kommentoit omia juttujasi muka toisten tkeleiltä. Voi sinua ilolintu harakkaa!!!

        Kannattaisko alkaa koulu ihan uudelleen ja ottaa se vakavammin kuin ennen, sun vuorovaikutuskun pyörii sun omien keksimiesi persoonien ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko ottaa asioista selvää? Ei kaikki kirjoitukset ole siltä miltä sinä sanot, et voi tietää. Ei kaikki kirjoitukset ole yhtä tyhmiä kuin sinun, luulet tietäväsi toisten asiat paremmin kuin omasi, kun niistä et kerro koskaanm itään.
        Sun kuvittellinen ysätäväsi täällä kirjottaa nph se olet sinä ja kommentoit omia juttujasi muka toisten tkeleiltä. Voi sinua ilolintu harakkaa!!!

        Kannattaisko alkaa koulu ihan uudelleen ja ottaa se vakavammin kuin ennen, sun vuorovaikutuskun pyörii sun omien keksimiesi persoonien ympärillä.

        Älä lissu selitä sinut tunnistaa joka ainoa, kirjoitusvirheistä ja naisvihastasi, ja lapsivihastasi, kaikki aloituksesi alkaa: miehen lapset sitä ja tota sitte haukut kaikki uusperheen naiset sutturoiksi ja naikkosiksi, oli ne sitte leskiä tai eronneita.
        Sinä vastaat omiin kirjoituksiisi , kun kukaan ei reagoi aloituksiisi ja samat virheet toistuu jatkuvasti.
        Sitä en tiedä oletko humalassa vai onko sulla paha lukihäiriö, tai mielisairaus, tai sitte kaikki nuo. Sinulle suosittelen koulua ,luku ja kirjoitustaidon päivittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko ottaa asioista selvää? Ei kaikki kirjoitukset ole siltä miltä sinä sanot, et voi tietää. Ei kaikki kirjoitukset ole yhtä tyhmiä kuin sinun, luulet tietäväsi toisten asiat paremmin kuin omasi, kun niistä et kerro koskaanm itään.
        Sun kuvittellinen ysätäväsi täällä kirjottaa nph se olet sinä ja kommentoit omia juttujasi muka toisten tkeleiltä. Voi sinua ilolintu harakkaa!!!

        Kannattaisko alkaa koulu ihan uudelleen ja ottaa se vakavammin kuin ennen, sun vuorovaikutuskun pyörii sun omien keksimiesi persoonien ympärillä.

        No niin. Sinä esiinnyt uusikkona joka haukkuu miehen exää ja lapsia. Yrität niillä kirjoituksillasi saada uusperheet huonoon valoon.
        Itse olet yksinhuoltaja joka on eronnut. Et ole uusperheellinen.
        Kaikki uusperheen naiset ovat sinun mielestäsi syypäitä perheiden rikkoutumiseen. Siis se on aina nainen joka rikkoo niitä perheitä, sinun mukaasi ja mielikuvituksissasi. Vaikka sinulle sanottaisiin että on tavannut miehen monta vuotta hänen eronsa jälkeen. Silti nainen on syypää, suttura, naikkonen ja ties vaikka mikä. Loppupeleissä sinä olet tämän palstan suurin riidanhaastaja ja et halua myöntää sitä, tai tiedät ja olet trolli.
        Huvittaa että ilkeät vielä tulla tänne surkuttelemaan että sinua täällä haukutaan kun itse olet pahin haukkuja, oikea rakkikoira.
        Tämä palsta on kutistunut kokoon. Kukaan ei viitsi oikein kirjoittaa kun kukaan ei enää halua kuunnella sinun räksytystäsi, sitä samaa päivästä toiseen.
        Täällä ihmiset kirjoittaa ihan normaaleista kodin asioista ,iloineen, suruineen , murheneen, sinä änkeät siihen huutamaan miksi rikoit . Mistä sinä tiedät ihmisten taustat ja mitä on kenellekkin tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Sinä esiinnyt uusikkona joka haukkuu miehen exää ja lapsia. Yrität niillä kirjoituksillasi saada uusperheet huonoon valoon.
        Itse olet yksinhuoltaja joka on eronnut. Et ole uusperheellinen.
        Kaikki uusperheen naiset ovat sinun mielestäsi syypäitä perheiden rikkoutumiseen. Siis se on aina nainen joka rikkoo niitä perheitä, sinun mukaasi ja mielikuvituksissasi. Vaikka sinulle sanottaisiin että on tavannut miehen monta vuotta hänen eronsa jälkeen. Silti nainen on syypää, suttura, naikkonen ja ties vaikka mikä. Loppupeleissä sinä olet tämän palstan suurin riidanhaastaja ja et halua myöntää sitä, tai tiedät ja olet trolli.
        Huvittaa että ilkeät vielä tulla tänne surkuttelemaan että sinua täällä haukutaan kun itse olet pahin haukkuja, oikea rakkikoira.
        Tämä palsta on kutistunut kokoon. Kukaan ei viitsi oikein kirjoittaa kun kukaan ei enää halua kuunnella sinun räksytystäsi, sitä samaa päivästä toiseen.
        Täällä ihmiset kirjoittaa ihan normaaleista kodin asioista ,iloineen, suruineen , murheneen, sinä änkeät siihen huutamaan miksi rikoit . Mistä sinä tiedät ihmisten taustat ja mitä on kenellekkin tapahtunut.

        Ja sinä luulet että vain yksi on näitä perheenhajottajia vastaan??? Hih hii... kyllä täällä on paljon paljon ihmisiä joille oma perhe on rakas, eikä siihen suvaita ketään kolmatta sitä sekottamaan ja hajottamaan. Meinaatko että niitä mielipiteitä on vain yksi ja kaikki muut ovat samaa mieltä sinun kanssasi että niin pitää tehdäkin, hajottaa ja sotkea???

        Huudat räksytät siinä että mistä tiedät heidän taustat? Mistä sä tiedät että näitä perheenhajoittajia vastaan on vain yksi? On sulla kovat luulot, vai oletko joku ennustajaeukko?

        Tyhjänpuhuja, tai olet itse se pahantekijä joka sotkee toiseten elämää. Kannattaa pysyä totuudessa ja realistisissa mitoissa kun alkaa puhumaan asioista joilla on paljon kannattajia, eikä vain se yksi tai kaksi. KUN puhutaa niistä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä luulet että vain yksi on näitä perheenhajottajia vastaan??? Hih hii... kyllä täällä on paljon paljon ihmisiä joille oma perhe on rakas, eikä siihen suvaita ketään kolmatta sitä sekottamaan ja hajottamaan. Meinaatko että niitä mielipiteitä on vain yksi ja kaikki muut ovat samaa mieltä sinun kanssasi että niin pitää tehdäkin, hajottaa ja sotkea???

        Huudat räksytät siinä että mistä tiedät heidän taustat? Mistä sä tiedät että näitä perheenhajoittajia vastaan on vain yksi? On sulla kovat luulot, vai oletko joku ennustajaeukko?

        Tyhjänpuhuja, tai olet itse se pahantekijä joka sotkee toiseten elämää. Kannattaa pysyä totuudessa ja realistisissa mitoissa kun alkaa puhumaan asioista joilla on paljon kannattajia, eikä vain se yksi tai kaksi. KUN puhutaa niistä asioista.

        On vain yksi Lissu oyp ei muita, tästäkin viestistä sinut tunnistaa
        Näistä sanoista
        Perheenhajoittaja
        Hih hii
        hajottaa ja sotkea
        Toiseten
        Tyhjänpuhuja
        Sekottamaan
        Hajottamaa
        KUN puhutaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain yksi Lissu oyp ei muita, tästäkin viestistä sinut tunnistaa
        Näistä sanoista
        Perheenhajoittaja
        Hih hii
        hajottaa ja sotkea
        Toiseten
        Tyhjänpuhuja
        Sekottamaan
        Hajottamaa
        KUN puhutaa

        No siinä tapauksessa kaikki ovat täällä niitä sinun lissuja, kaikkihan noita sanoja käyttää. Sinäkin , kirjoitit oikein listan käyttämistäsi sanoista. Hihiii...
        Johan mie aavistinkin että sun pitää olla melkonen noita jos tuosta jonkun yksittäisen ihmisen tunnistaisit. Voi suna kun olet epätoivoinen ihminen... ei voi muuta sanoa, hohhoijaaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä tapauksessa kaikki ovat täällä niitä sinun lissuja, kaikkihan noita sanoja käyttää. Sinäkin , kirjoitit oikein listan käyttämistäsi sanoista. Hihiii...
        Johan mie aavistinkin että sun pitää olla melkonen noita jos tuosta jonkun yksittäisen ihmisen tunnistaisit. Voi suna kun olet epätoivoinen ihminen... ei voi muuta sanoa, hohhoijaaa....

        Ei, kun on vain se yksi Lissu OYP, ja se olet sinä. kaikki muut kirjoittaa nuo sanat oikein, eivätkä jankkaa sutturoita ja naikkosia. Eivätkä tee aloituksia jatkuvasti miehen lapsista.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe