Finnair Cabin Crew 2020 uusi

Anonyymi

Haku on loppunut. Onko kukaan kuullut mitään? Itse täytin hakemuksen jo yli viikko sitten eikä vieläkään mitään...

44

1757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä hain kuukausi sitten juuri tässä 31.10. päättyneessä haussa. Mitään ei ole kuulunut. Olettaisin, että hakemukset käydään nyt läpi ja marraskuun puolivälissä ilmoitetaan pääseekö jatkoon vai ei.

      • Anonyymi

        Hain viimeisimmässä haussa ja olen arviointipäivään menossa kuun lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hain viimeisimmässä haussa ja olen arviointipäivään menossa kuun lopussa.

        Oon myös tulossa kuun lopussa arviointipäivään. Tuliko sullekkin sähköpostia tänään siitä että kurssi on siirretty syksyyn 2020?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon myös tulossa kuun lopussa arviointipäivään. Tuliko sullekkin sähköpostia tänään siitä että kurssi on siirretty syksyyn 2020?

        Ei oo tullut mitään sähköpostia, että kurssi ois siirretty syksyyn. Kävin vielä tarkistamassa myös roskapostikansion kaiken varalta. Miksihän siirtäisivät kurssin syksyyn jos nyt hakevat kurssille heitä jotka työskentelevät kesän täysaikaisesti ja siitä eteenpäin syksyn ja talven osa-aikaisesti?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tullut mitään sähköpostia, että kurssi ois siirretty syksyyn. Kävin vielä tarkistamassa myös roskapostikansion kaiken varalta. Miksihän siirtäisivät kurssin syksyyn jos nyt hakevat kurssille heitä jotka työskentelevät kesän täysaikaisesti ja siitä eteenpäin syksyn ja talven osa-aikaisesti?!

        Joo tällänen viesti tuli:

        Kurssiaikatauluihin on tullut muutos. Keväälle 2019 suunnitellut kurssit siirretään syksyyn 2020. Tällä hetkellä meillä ei ole tarkempaa syksyn kurssiaikataulua, mutta todennäköisesti ensimmäiset kurssit alkavat syyskuussa 2020.

        En tiedä pitikö tuossa alussa lukea ”keväälle 2020” mutta anyways. Ilmotelkaa jos teille tulee samaa infoa vai onko tässä vaan jaettu porukkaa jostain kumman syystä. Olin ehtinyt jo asennoitua siihen, että jos kurssille pääsee niin loppukeväästä/alkukesästä pääsis jo työskentelemään😕


    • WTF, syksyyn 2020? Onko tämä totta?

    • Olet hakenut Finnairin Cabin Crew -tehtävään. Onneksi olkoon, sinut on valittu haun seuraavaan vaiheeseen, eli ennakkotehtäviin, jotka sisältävät muutaman online-testin sekä videohaastattelun.

      Tulet saamaan kutsun ennakkotehtäviin ensi kevään aikana, aikaisintaan maaliskuussa, sillä kurssiaikatauluihin on tullut muutos. Keväälle 2020 suunnitellut kurssit siirretään syksyyn 2020, joten rekrytointiprosessikin jatkuu myöhemmin.

      Tällä hetkellä meillä ei ole tarkempaa syksyn kurssiaikataulua, mutta todennäköisesti ensimmäiset kurssit alkavat syyskuussa 2020. Jos et halua enää jatkaa rekrytointiprosessia, ilmoitathan siitä meille sähköpostilla [email protected]

      Ystävällisin terveisin,

      Finnair Rekrytointi

      • Anonyymi

        Eli ilmeisesti "viime hetkellä" hakeneet on siirretty myöhemmälle ajankohdalle. Mulla on parin viikon päästä arviointipäivä eikä ole tullut mitään infoa, etteikö näistä marras-/joulukuun vaihteen arviointipäivistä jatkoon päässeet aloittaisi kurssia talvella/alkukeväästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ilmeisesti "viime hetkellä" hakeneet on siirretty myöhemmälle ajankohdalle. Mulla on parin viikon päästä arviointipäivä eikä ole tullut mitään infoa, etteikö näistä marras-/joulukuun vaihteen arviointipäivistä jatkoon päässeet aloittaisi kurssia talvella/alkukeväästä.

        Hain itse siis joskus syyskuun puolella ja tulossa arviointipäivään muutaman viikon päästä ja sain silti tuon viestin. Kannattaiskohan tässä nyt olla yhteydessä tohon rekryyn jos tässä on tullut joku moka... Viestissä kyllä luki vielä että arviointipäivät järjestetään normaalisti ja niissä tehdään valinnat syksyllä 2020 alkaville kursseille


    • Anonyymi

      ihme! minä sain tämäm onneksi olkoon, sinut on valittu haun seuraavaan vaiheeseen etc.. mutta 10min jälkeen sain tuli viesti taas että en pääse seurava vaiheeseen???

      • Anonyymi

        Mitä kummaa?! Juuri noin tuli minullekin. Ensin viesti että sinut on valittu jatkoon ja n 10 min päästä että sinua ei ikävä kyllä ole valittu jatkoon. Mitä kummaa?!?


      • Anonyymi

        Sama juttu. Sain kummatkin viestit. Oletteko kyselleet jostain että kumpi on oikea?


    • Anonyymi

      Juu, toki olen tarkastanut. Eli minulla ensimmäinen viesti oli oikea eli pääsin jatkoon.

    • Anonyymi

      Mäkin menossa ensiviikolla arviointipäivään, mutta sain myös viestin että kurssit siirretty syksyyn 2020

    • Anonyymi

      Mikä fiilis teille jäi viime viikon arviointipäivästä?😊

      • Anonyymi

        Ihan ok, jäi kyllä tosi epävarma olo ja oisin toivonut itseltäni parempaa suoritusta.. entä itselläsi?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok, jäi kyllä tosi epävarma olo ja oisin toivonut itseltäni parempaa suoritusta.. entä itselläsi?:)

        Alkuun jännitin niin paljon, etten meinannu simulaattorissa saada englantia puhuttua, vaikka normaalisti puhun ihan sujuvasti ja haastattelussa sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Näin jälkikäteen on tullut paljon asioita mieleen, mitä olis halunnut sanoa ja mitä olis voinu tehä toisin. En tiiä yhtään, vähän sekavat fiilikset😕 Yksilöhaastattelu oli onneks todella mukava ja rento!😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuun jännitin niin paljon, etten meinannu simulaattorissa saada englantia puhuttua, vaikka normaalisti puhun ihan sujuvasti ja haastattelussa sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Näin jälkikäteen on tullut paljon asioita mieleen, mitä olis halunnut sanoa ja mitä olis voinu tehä toisin. En tiiä yhtään, vähän sekavat fiilikset😕 Yksilöhaastattelu oli onneks todella mukava ja rento!😊

        Jep se on aina haastattelun jälkeen toi fiilis.. mulla taas simulaatiossa englannin osuus meni paremmin kun yksilöhaastattelussa. Musta ne kysymykset oli aika haastavia jollain tapaa! Mutta toivotaan parasta että sais paikan kurssilta 😊 sanoko ne niin että jopa jo tällä viikolla ilmottaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep se on aina haastattelun jälkeen toi fiilis.. mulla taas simulaatiossa englannin osuus meni paremmin kun yksilöhaastattelussa. Musta ne kysymykset oli aika haastavia jollain tapaa! Mutta toivotaan parasta että sais paikan kurssilta 😊 sanoko ne niin että jopa jo tällä viikolla ilmottaisi?

        Ainakin viimestään 31.12, toivottavasti aikasemmin!🙏🏼 Oon tässä nyt joka päivä sydän pamppaillen päivittänyt sähköpostia😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep se on aina haastattelun jälkeen toi fiilis.. mulla taas simulaatiossa englannin osuus meni paremmin kun yksilöhaastattelussa. Musta ne kysymykset oli aika haastavia jollain tapaa! Mutta toivotaan parasta että sais paikan kurssilta 😊 sanoko ne niin että jopa jo tällä viikolla ilmottaisi?

        Jotenkin haastattelijat olivat tosi neutraaleja 🤔 tosi vaikee sanoo, että menikö hyvin vai huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin haastattelijat olivat tosi neutraaleja 🤔 tosi vaikee sanoo, että menikö hyvin vai huonosti.

        Jep samaa mieltä😅 huomenna taitaa olla viimeinen arviointipäivä että jospa sen jälkeen alkaa kuulua.. onko teillä mitään käsitystä kuinka paljon palkkaavat?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep samaa mieltä😅 huomenna taitaa olla viimeinen arviointipäivä että jospa sen jälkeen alkaa kuulua.. onko teillä mitään käsitystä kuinka paljon palkkaavat?!

        Kattelin instagramista #finnaircabincrew näitä valmistujaispäivän kuvia niin laskeskelin että n. 10-15 olis ollu valmistuneita kuvassa😊 Voin olla väärässäkin, eikai sitä voi ennustaa kuinka monta ne ottaa. Voi kun sais jo tietää, jännittää niin paljon kokoajan😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattelin instagramista #finnaircabincrew näitä valmistujaispäivän kuvia niin laskeskelin että n. 10-15 olis ollu valmistuneita kuvassa😊 Voin olla väärässäkin, eikai sitä voi ennustaa kuinka monta ne ottaa. Voi kun sais jo tietää, jännittää niin paljon kokoajan😭

        Ainakin haastattelivat reilusti yli 100 ihmistä, joten uskon että useampi kurssi tulossa!


    • Anonyymi

      Onko teille vielä kilahdellut kutsuja?🤔

      • Anonyymi

        Ei oo vielä tullu 🤔


      • Anonyymi

        Ei ole arviointipäivän jälkeen kuulunut vielä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole arviointipäivän jälkeen kuulunut vielä mitään.

        Veikkaisin (ja toivoisin) että ensi viikon aikana ilmoittavat. Olisi kiva ennen joulua tietää kuinka kävi. Itselläni on sellainen tunne, etten taida päästä kurssille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin (ja toivoisin) että ensi viikon aikana ilmoittavat. Olisi kiva ennen joulua tietää kuinka kävi. Itselläni on sellainen tunne, etten taida päästä kurssille.

        Sama fiilis että en varmaan tuu valituksi.. miksi sulla sellainen olo? Mutta ei voi tietää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama fiilis että en varmaan tuu valituksi.. miksi sulla sellainen olo? Mutta ei voi tietää :)

        Mulla ihan sama fiilis. Tässä on ollut nyt liikaa aikaa miettiä kaikkia asioita mitkä meni pieleen siellä arviointipäivässä😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ihan sama fiilis. Tässä on ollut nyt liikaa aikaa miettiä kaikkia asioita mitkä meni pieleen siellä arviointipäivässä😭

        Mua jäi harmittamaan etten esim. huomannut mainita sitä että haen Finnairille siksi että on suomalainen, luotettava yritys. Muuten kyllä osasin kertoa hyviä pointteja miksi haen, mutta tuo jäi mainitsematta. Se on kuitenkin tärkeä asia mullekin, mutta jotenkin unohtui. Ja moni muukin asia unohtui sanoa. Vaikka yleensä en jännitä ja oon tottunut työn puolesta useinkin haastaviin tilanteisiin ventovieraiden ihmisten kanssa, niin silti tuo yksilöhaastattelu jännitti ihan hirveesti enkä osannut olla ihan rentona siinä. Ja jäi sellanen fiilis että pieleen meni. Mut saa nähdä. Voi kunpa ne haastattelijat vois nähdä haastateltavat ihan normaaleissa olosuhteissa ilman jännitystä yms. Mustakin sais varmasti ihan erilaisen tilanteen esim. arkipäiväisessä työssäni asiakaspalvelussa kuin mitä tuossa haastattelussa. Simulaatiotehtävä ja ryhmis meni ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jäi harmittamaan etten esim. huomannut mainita sitä että haen Finnairille siksi että on suomalainen, luotettava yritys. Muuten kyllä osasin kertoa hyviä pointteja miksi haen, mutta tuo jäi mainitsematta. Se on kuitenkin tärkeä asia mullekin, mutta jotenkin unohtui. Ja moni muukin asia unohtui sanoa. Vaikka yleensä en jännitä ja oon tottunut työn puolesta useinkin haastaviin tilanteisiin ventovieraiden ihmisten kanssa, niin silti tuo yksilöhaastattelu jännitti ihan hirveesti enkä osannut olla ihan rentona siinä. Ja jäi sellanen fiilis että pieleen meni. Mut saa nähdä. Voi kunpa ne haastattelijat vois nähdä haastateltavat ihan normaaleissa olosuhteissa ilman jännitystä yms. Mustakin sais varmasti ihan erilaisen tilanteen esim. arkipäiväisessä työssäni asiakaspalvelussa kuin mitä tuossa haastattelussa. Simulaatiotehtävä ja ryhmis meni ihan ok.

        Siis erilaisen kuvan eikä erilaisen tilanteen. 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua jäi harmittamaan etten esim. huomannut mainita sitä että haen Finnairille siksi että on suomalainen, luotettava yritys. Muuten kyllä osasin kertoa hyviä pointteja miksi haen, mutta tuo jäi mainitsematta. Se on kuitenkin tärkeä asia mullekin, mutta jotenkin unohtui. Ja moni muukin asia unohtui sanoa. Vaikka yleensä en jännitä ja oon tottunut työn puolesta useinkin haastaviin tilanteisiin ventovieraiden ihmisten kanssa, niin silti tuo yksilöhaastattelu jännitti ihan hirveesti enkä osannut olla ihan rentona siinä. Ja jäi sellanen fiilis että pieleen meni. Mut saa nähdä. Voi kunpa ne haastattelijat vois nähdä haastateltavat ihan normaaleissa olosuhteissa ilman jännitystä yms. Mustakin sais varmasti ihan erilaisen tilanteen esim. arkipäiväisessä työssäni asiakaspalvelussa kuin mitä tuossa haastattelussa. Simulaatiotehtävä ja ryhmis meni ihan ok.

        No ei kuulosta ainakaan isolta ”mokalta” :) mulla myös yksilö meni huonommin kuin simulaatio ja ryhmis. Englannin osuus varsinkin meni yksilössä vähän penkin alle 😂 mutta toivotaan et jospa tällä viikolla kuuluis nii vois lopettaa asian miettimisen!


    • Anonyymi

      Hetki sitten tuli sähköpostia ja mut on valittu syksyn 2020 kurssille 😀

      • Anonyymi

        Mut myös!!😍


    • Anonyymi

      Hei! Milloinkohan käynnistyy seuraava rekry? :)

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa kun tämän kevään kurssi siirrettiin syksylle. Voisi luulla että syksyllä tai talvella aukeaa haku uudestaan joulu-tammikuun kurssille (ainakin ennen on ollut myös siihen aikaan kursseja)


    • Anonyymi

      Koskahan saa lisäinfoo. Tää on yhtä odottelua koko ajan😳

      • Anonyymi

        Täällä kans odotellaan jotain lisäinfoa terveystarkastuksesta ja kurssiaikatauluista. Syksyn 2020 kurssille pääsin, mutta tuntuu epätodelliselta, kun siihen on aikaa eikä ole kuulunut mitään joulukuun jälkeen. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans odotellaan jotain lisäinfoa terveystarkastuksesta ja kurssiaikatauluista. Syksyn 2020 kurssille pääsin, mutta tuntuu epätodelliselta, kun siihen on aikaa eikä ole kuulunut mitään joulukuun jälkeen. 😄

        Joo niinpä...😬


    • Anonyymi

      Se siitä sitten, ei taida Finski enää muutamaan vuoteen rekryjä tehdä. :(

      • Anonyymi

        Tänään tuli sähköpostia että kurssi siirtyy, ei osaa sanoa vielä kuinka pitkälle.. No ihan ymmärrettävää kyllä, kun tilanne on mikä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tuli sähköpostia että kurssi siirtyy, ei osaa sanoa vielä kuinka pitkälle.. No ihan ymmärrettävää kyllä, kun tilanne on mikä on

        No eipä taida teille töitä olla tiedossa seuraavaan 5 vuoteen. Törkeä määrä lomautettuja tälläkin hetkellä ja liikenne supistuu muutenkin joten emoja on jo liikaakin. Puhumattakaan maailmalla olevasta reservistä.

        Se on nyt vaan bye bye putkipiian hommille ja sinne Siwan kassalle vaan, samanlaatuista hommaa se kuitenkin on.

        Onneksi tuli itse oltua ajoissa liikkeellä ja on vakituinen soppari taskussa ja ID-lippuedut jyllää :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä taida teille töitä olla tiedossa seuraavaan 5 vuoteen. Törkeä määrä lomautettuja tälläkin hetkellä ja liikenne supistuu muutenkin joten emoja on jo liikaakin. Puhumattakaan maailmalla olevasta reservistä.

        Se on nyt vaan bye bye putkipiian hommille ja sinne Siwan kassalle vaan, samanlaatuista hommaa se kuitenkin on.

        Onneksi tuli itse oltua ajoissa liikkeellä ja on vakituinen soppari taskussa ja ID-lippuedut jyllää :) :)

        No nyt oli asiallista tekstiä taas😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä taida teille töitä olla tiedossa seuraavaan 5 vuoteen. Törkeä määrä lomautettuja tälläkin hetkellä ja liikenne supistuu muutenkin joten emoja on jo liikaakin. Puhumattakaan maailmalla olevasta reservistä.

        Se on nyt vaan bye bye putkipiian hommille ja sinne Siwan kassalle vaan, samanlaatuista hommaa se kuitenkin on.

        Onneksi tuli itse oltua ajoissa liikkeellä ja on vakituinen soppari taskussa ja ID-lippuedut jyllää :) :)

        Onko tälläisiä lentoemäntiä siellä, vaikuttaa myrkylliselle ilmapiirille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe