Amk pääsykoe

Miten meni? Minusta koe oli vaikea ja erikoinen. Etiikkaosio ihmetytti kaikenkaikkiaan ja enkku oli tosi vaikea.
41515
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Matikka helppo. Äikässä liian vähän aikaa, enkku liian vaikea, ongelmanratkasu/päättely ihan ok. Eettinen osio täys farssi

Äänestä

Huonosti meni. En nää mitään syytä miksi pääsisin kouluun. Matikka oli mielestäni vaikein. Muutama matikantehtävä oli helppo, loppuja en osannut laskea ollenkaan. Äidinkielessä loppui aika kesken, ehdin vastata ainoastaan kahteen osioon ja niissäkin piti arvailla. Englannissa olen mielestäni hyvä, mutta sanasto oli niin vaikeaa etten tiedä saanko yhtä ainuttakaan pistettä siitä osiosta. Ongelmanratkaisut/päättelyt olivat osa helppoja. Etiikka oli todellakin farssi! Joukossahan oli myös testikysymyksiä. Tuntuu että koko etiikkaosio olisi ollut pelkkä testi.

Äänestä
  • Omg kiitos munkiin mielestä matikka oli vaikea, en ymmärtää miten kaikki sano helpoksi! Etiikka oli nauratava ku en ymmärtänyt mitään!

Äänestä

Omasta mielestäni etiikan osio ei ollut sinällään vaikea, mutta tehtävän anto oli kehnosti selitetty ja muutenkin vastauksissa oli paljon tulkintaeroja. Itse luulin ennen koetta että pärjään englannin kielen osiossa parhaiten mutta kävikin päinvastoin. Muutenkin torstaina iskenyt flunssa verotti paljon perjantain pääsykokeessa itseäni. Normaalisti mulla ei ole mitään ongelmia esim. luetun ymmärtämisessä, mutta tuntui etten jaksanut keskittyä täysillä. Parhaani yritin, en tiedä riittääkö se. Olen kuullut monelta muultakin tuosta ajan loppumisesta kesken.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Miten meni? Minusta koe oli vaikea ja erikoinen. Etiikkaosio ihmetytti kaikenkaikkiaan ja enkku oli tosi vaikea.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu