Miten meni? Minusta koe oli vaikea ja erikoinen. Etiikkaosio ihmetytti kaikenkaikkiaan ja enkku oli tosi vaikea.
Amk pääsykoe
4
1509
Vastaukset
- Anonyymi
Matikka helppo. Äikässä liian vähän aikaa, enkku liian vaikea, ongelmanratkasu/päättely ihan ok. Eettinen osio täys farssi
- Anonyymi
Huonosti meni. En nää mitään syytä miksi pääsisin kouluun. Matikka oli mielestäni vaikein. Muutama matikantehtävä oli helppo, loppuja en osannut laskea ollenkaan. Äidinkielessä loppui aika kesken, ehdin vastata ainoastaan kahteen osioon ja niissäkin piti arvailla. Englannissa olen mielestäni hyvä, mutta sanasto oli niin vaikeaa etten tiedä saanko yhtä ainuttakaan pistettä siitä osiosta. Ongelmanratkaisut/päättelyt olivat osa helppoja. Etiikka oli todellakin farssi! Joukossahan oli myös testikysymyksiä. Tuntuu että koko etiikkaosio olisi ollut pelkkä testi.
- Anonyymi
Omg kiitos munkiin mielestä matikka oli vaikea, en ymmärtää miten kaikki sano helpoksi! Etiikka oli nauratava ku en ymmärtänyt mitään!
- Anonyymi
Omasta mielestäni etiikan osio ei ollut sinällään vaikea, mutta tehtävän anto oli kehnosti selitetty ja muutenkin vastauksissa oli paljon tulkintaeroja. Itse luulin ennen koetta että pärjään englannin kielen osiossa parhaiten mutta kävikin päinvastoin. Muutenkin torstaina iskenyt flunssa verotti paljon perjantain pääsykokeessa itseäni. Normaalisti mulla ei ole mitään ongelmia esim. luetun ymmärtämisessä, mutta tuntui etten jaksanut keskittyä täysillä. Parhaani yritin, en tiedä riittääkö se. Olen kuullut monelta muultakin tuosta ajan loppumisesta kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634