Kimmo ja Krisu ehdottivat että laskettu määrä pyöristettäisiin ylöspäin, jotta 32 dinon marginaaliin päästäisiin.
Heidän perustelunsa oli se että joitain dinoja oli jäänyt kuitenkin näkemättä ja laskematta esimerkiksi televisiossa tai ulkona pihalla kun heidän piti särkeä dinopinatoja, jolloin laskemisen tulos tulee olemaan alle oikean määrän. Joten puolen lisääminen saatuun laskutulokseen voisi pitää tuloksen marginaalissa ja viikkotehtävä onnistuisi.
No miten kävi kun perusteltu idea kerrottiin VIllelle? Hän kaikessa jumalan tarjoamassa viisaudessaan TIESI ettei tulosta kannata nostaa ylöspäin, kun tulokset on pyöristetty ylöspäin jo.
Krisu ja Kimmo protestoivat ja sanoivat että kaikki olohuoneessa ja muissa huoneissa on jo laskettu ja oikea tulos saatu niistä, mutta television tai pihan pinatojen tuloksia ei ole pyöristetty ylöspäin. Mutta tämä ei tietenkään herra kaikkitietävälle jeesukselle sopinut.
No, mites kävi?
Viikkotehtävä jäi 3 dinon päähän oikeasta tuloksesta! Jos olisi tehty niinkuin Kimmo ja Krisu sanoivat, olisi viikkotehtävä mennyt läpi! Että sellaista viisautta Villellä jälleen kerran!
Ville pilasi viikkotehtävän
Anonyymi
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas Villeä mustamaalataan. Ei se noin mennyt. Siinä oli muutkin samaa mieltä kuin Ville, tekivät sitten yhteisymmärryksessä korotuksen. Satuin tämän katsomaan 24/7
- Anonyymi
Älä valehtele. Luuletko että minä katsoin tämän jostain koosteesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079