Ville pilasi viikkotehtävän

Anonyymi

Kimmo ja Krisu ehdottivat että laskettu määrä pyöristettäisiin ylöspäin, jotta 32 dinon marginaaliin päästäisiin.

Heidän perustelunsa oli se että joitain dinoja oli jäänyt kuitenkin näkemättä ja laskematta esimerkiksi televisiossa tai ulkona pihalla kun heidän piti särkeä dinopinatoja, jolloin laskemisen tulos tulee olemaan alle oikean määrän. Joten puolen lisääminen saatuun laskutulokseen voisi pitää tuloksen marginaalissa ja viikkotehtävä onnistuisi.

No miten kävi kun perusteltu idea kerrottiin VIllelle? Hän kaikessa jumalan tarjoamassa viisaudessaan TIESI ettei tulosta kannata nostaa ylöspäin, kun tulokset on pyöristetty ylöspäin jo.

Krisu ja Kimmo protestoivat ja sanoivat että kaikki olohuoneessa ja muissa huoneissa on jo laskettu ja oikea tulos saatu niistä, mutta television tai pihan pinatojen tuloksia ei ole pyöristetty ylöspäin. Mutta tämä ei tietenkään herra kaikkitietävälle jeesukselle sopinut.

No, mites kävi?

Viikkotehtävä jäi 3 dinon päähän oikeasta tuloksesta! Jos olisi tehty niinkuin Kimmo ja Krisu sanoivat, olisi viikkotehtävä mennyt läpi! Että sellaista viisautta Villellä jälleen kerran!

2

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja taas Villeä mustamaalataan. Ei se noin mennyt. Siinä oli muutkin samaa mieltä kuin Ville, tekivät sitten yhteisymmärryksessä korotuksen. Satuin tämän katsomaan 24/7

• Anonyymi

Älä valehtele. Luuletko että minä katsoin tämän jostain koosteesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      259
      3161
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      73
      1232
    3. 66
      1163
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      948
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      866
    6. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      799
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      799
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      701
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      682
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39