Pattayan Suomi- seura ry.

Mr Fatman esittelee paikan:
https://www.youtube.com/watch?v=E8_VCNPz_r4

Nyt vain odottelemme palstarouvan ivaa ja pilkkaa tästä kohteesta.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstarouva katsoi Nasun aamunaloituksen, ihan hyvä, voisi Pattayanrakkaat ottaa käytösmallia Herrasta, siis ei Nasusta.

Aiheutti kuitenkin kysymyksen jos sallitaan, mikä lienee syy että yksikään Pattayan rakas ei koskaan ole sanallakaan mainitusta seurasta maininnut.

Minun tietojeni mukaan seura palvelee suomalaisia, jotka ei tällä palstalla vaivaudu vaikuttamaan.

• Anonyymi

12 minuuttia!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Todennäköisesti hän kertoo että "ensin matkustetaan Suomesta 10000km ja sitten mennään suomalaisten kanssa saunaan syömään lihapullia".
      Mainitsee varmaan myös "kun Suomessa ei saa" ja lopuksi kertoo olevansa lämmittämässä savusaunaa Phuketissa arvovaltaisille amerikkalaisille vieraille.

Jotakuinkin noin se on mennyt muutaman vuoden.

• Anonyymi

Siinäpä sitä Mörri Mussukan käytösmallia tulikin laakista, perjantaikiukuttelu aloitettu.

• Tuli tuosta Pattayan Suomiseuran ohi ajettua (olin aivan sattumalta tuota aluetta tutkimassa skootterilla ajellen) viimeksi kun olin Pattayalla (Touko-kesäkuun vaihteessa), pitää ehdottomasti mennä käymään kun seuraavan kerran loma Pattayan suuntaan ohjautuu.
      Vaikuttaa kyseisen esittelyn perusteella ihan mukavalta paikalta (vaikka yleensä Thaimaan lomillani en mitenkään kovin herkästi ”Suomi paikkoihin” etsiydy.

• Anonyymi

Aloittajalle tiedoksi että me seuran jäsenet koemme sinun ns. matkakertomuksien aiheiden ja nyt seuramme esittelyn olevan niin suuressa ristiriidassa, joten esitämme ratkaisuna sinun pysyvän toisaalla toiminnastamme, johon todellakaan ei kuulu opasaiheesi, saatika huumeet, puhumattakaan uusnatsismista.
      Kiitos.

• Anonyymi

Läskit ällöt Kela-juopot matkustavat 9000 km Thaimaahan syömään hernekeitoa ja karjalanpiirakoita ja sitten menevät saunaan!

Voi luojani.

K. Eräs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läskit ällöt Kela-juopot matkustavat 9000 km Thaimaahan syömään hernekeitoa ja karjalanpiirakoita ja sitten menevät saunaan!

Voi luojani.

K. Eräs

Ihanat thaimaalaiset naiset matkustavat 9000 km Suomeen.
        Syövät hernekeittoa (possun lihalla) ja karjalanpiirakoita, ja...
        Opettelevat näitä omaehtoisesti kokkailemaan.
        Syövät myös esim. Somtamia ja opettavat suomalaisia Somtamia kokkailemaan.
        Saunomisesta alastomina aidosti nauttivat ja suomalaisten miestensä selät pakottamatta vuorovaikutteisesti tasa-arvoisesti pesevät ja... ja.... kröhöm ;)

Voi luojani!

Voi luojani sentään, kerro minulle miksi jonkun Senssu-Amalian mielenrauhaa järkyttää tämä tällainen haram meininki täällä suomi24 Pattayan matkailu foorumilla, kerro?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2461
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      1984
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1664
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      116
      1496
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1391
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1062
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1003
    8. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      12
      1002
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      888
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      875
    Aihe