Miten käytännössä tapahtuu kun Virosta ostaa auton tai matkailuvaunun ja ajaa suomeen?
Voiko siirtokilvelvet jo etukäteen hakee suomesta konttorilta?
Miten vakuutukset ja muut hoituvat?
Saako tullista miten myös siirtokilvet?
Missä satamassa sijaitsee tullin konttori ku ennen oon tullu laivasta ni en oo nähnyt tullin konttoria?
Mitä kaikkee kuluja tulee? Rekistetöinti yms...
Aikeissa hakee muutaman tonnin auto.
Kiitos paljon.
Auton osto Virosta?kokemuksia?
10
198
Vastaukset
- Anonyymi
Auton ostaminen Virosta saattaa kuulostaa monimutkaiselta, mutta Autovirosta.net auttaa sinua löytämään ja hankkimaan auton Virosta.
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti ostaa Euroopassa kolaroitu ja virossa korjattu auto virosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti ostaa Euroopassa kolaroitu ja virossa korjattu auto virosta.
Ostin Virosta auton, olin ajamassa laivaan niin auto katkes, oli niin tökerösti korjattu kolariauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin Virosta auton, olin ajamassa laivaan niin auto katkes, oli niin tökerösti korjattu kolariauto.
Kovassa kännissä kun nukahtaa niin unet on yhtä sekoja kuin kirjoittaja.
- Anonyymi
Helpoin tapa on pyytaa Eestin omistajaa ajamaan se sun talliin. Tai parempi; katsastus asemalle jossa katsastat ja saat uudet kilvet tai tarrakilvet. Suostuvat halvalla tahan. Laivalippu ja 50 egee riittaa heille.
PS. Mina ajan itse mutta en suosittele muille :-)- Anonyymi
Parenpi kun ei kusekkaan Viroon päin😣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parenpi kun ei kusekkaan Viroon päin😣
Äidinkielen opinnoista tuli hylsy, vai Virostako karkasit?
- Anonyymi
Virossa on tosivanhat autot, ei kannata vaivautua.
- Anonyymi
Miksi lähteä Virosta ostamaan ruosteista itäautoa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475139- 783486
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212128Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2821152