Kokeilen, saanko viestiäni palstalle ja miten.
Äsken ei onnistunut, vaan sain herjan, joka ilmoittaa, ettei tämä onnistu kuin rekisteröidylle käyttäjälle. Rekisteröidyin uudelleen ja kokeilen.
Äskeistä viestiä en saanut perille anonyyminä enkä nimmarilla.
Kokeilen vain
15
<50
Vastaukset
No nyt on kaikki hyvin, kunpa nyt muistaisin, mitä olin halunnut kirjoittaa!
- Anonyymi
No en tiedä minäkään, mutta hymy kyllä irtosi.
- Anonyymi
Tuliko viesti ei onnistunut yritä uudelleen.
Makriina2 kirjoitti:
Ei tullut. Nyt puuttuu vain kirjoituksen aihe.
Wanha on saanut demetentian.Ei mitään väliä mitä kirjoittaa, kunhan kirjoittaa, ettei Suomi24 huolestu, että ollaanko sitä hengissäkään enää.
Pidin yhden netittömän päivän. Seuraavana päivänä menin pankkini sivulle maksamaan yhtä laskua. Pankin sivun alakulmaan ilmestyi ilmoitus, että Suomi24 kaipailee minua, kun en ole käynyr vähään aikaan täällä.
Onhan se kiva, että joku köyhääkin kaipailee, muutkin kuin velkojat.
- Anonyymi
Minäkin kokeilen, koska en ole kirjautunut. No, nyt on edessäni se teksti, en ole roboti.
On jännät paikat, kuinka tässä käy. Hyvinhän tuossa kävi, koska viesti lähti, eikä yhtään kuva-arvoitusta edes tullut. Miksi se ei siis toisillakin onnistuisi?
Hetken jo oletin tuosta jutustasi, että täytyykö kaikkien anonyymienkin olla rekattuja, mutta ilmeisesti ei, koska onhan sinullakin voimassa oleva rekattu nimmari.
Se on vielläkin arvoitus, jos ei ole ollenkaan rekattu nimmari, niin tuleeko heille joku "herja"?- Anonyymi
Evästeillä---- on heillä yhteys on annoin evästeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evästeillä---- on heillä yhteys on annoin evästeitä.
Evästeet tarkoittaa ruokaa, jos nälkä niin evästä
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit! Hyvä! Minulla on aina ruokaa, joten en ole kaivannut noita "evästeitä", koska ne on niin salaperäisiä eväitä, joita en tohdi syödäD
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit! Hyvä! Minulla on aina ruokaa, joten en ole kaivannut noita "evästeitä", koska ne on niin salaperäisiä eväitä, joita en tohdi syödäD
- Anonyymi
Moneen kuukauteen ei aloituksissa ole kenellekään tullut kuvapilipalia.
Aloituksia S24 kaipaa, muuten ei ole jengiä palstallakaan ( muita kuin pertsa hölöttämässä mielikuvitusjuttujaan ja muutama rouva innosta kirkuen heittelemässä alushousujaan tälle ).Mikäs kummajainen sinä olet, joka laitat heti vihaviestiä "pertsalle", mikäli tarkoitat tätä Pertikkiä.
Minusta hän on oikein asiallinen "savolainen", kuten asian on itse ilmaissut, muusta en tiedä.
No, tuo loppu kirjoituksesi jo osoittaa, kuinka olet asian ymmärtänyt. Eikö sinun aluspöksyjäsi ole kukaan huolinut? Harmi, että tämä Frederitkin lopetti esiintymisesnä. Olisithan voinnut sinne heitellä omasi, koska se noin ottaa koville.
Ja, mistä sinä tiedät kaikki, kenelle mitkäkin kuvat ja pähkinät tulee viestin lähettämiseen, koska itse ounastelen, että eri koneissa ja selaimissakin on omat kommerverkkinsä.Onkos tällä palstalla rouvia montakaan?
Eikö nämä ole suurin osa leskiä, eronneita, vanhojapiikoja, susipareja ...
Mutta kai nekin alushousuja käyttävät, minä ainakin. En heitä niitä Pertikille, kun tarvitsen itsekin. Hankkikoon omia. Talvikin tulossa ...
Minä en koskaan hyväksy näitä "evästeitä" ja on tietenkin muitakin omituisia "liitännäisiä", joita en hyväksy, vaikka ohjeetkin lukisin.
Ja hitsi, jos haluaa riviä ylöspäin kesken viestinsä ja painaa tuolta laitimaisesta oikealta, niin sinnehän livahtaa teksi, mutta palautuu kun painaa sitä saaperin liidokkia, joka on ilmeisesti joku isompi nuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1417211Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694432TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3151850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241746Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91629- 671505
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458