Mikä on uusperhe?

Anonyymi

Täällä on monenlaisia juttuja heistä. Oikea uusiperhe on nuoripari jolla on yhteinen lapsi.

Täällä on jutuja niin että se käsittäisi muka kaksi eronnutta haahkaa joilla on omia kersoja ja lisää tulee vaikka entisistäkkään ei ostata huolehtia.
Vanrsinkin naissutturat inoissaan alkaa suututtamaan miehen sukua ja perhettä ja riitauttamaan heitä. Perheenrikkojat leikkii kotia, vaikka todellisuudessa ovat siivoojia ja kotiapulaisia miehelle ja hänen lapsilleen.

6

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Googleta , jos osaat tännekin kirjoittaa, niin luulis sun osata kysyä Googlesta.
      Mitä sulla on siivoojia ja kodinhoitajia vastaan , ne on ihan hyödyllisiä ammatteja.

• Anonyymi

Ei mikään, siksihän on hyvä että miehet hommaa siivoojia kun eivät osaaa mitään itse tehdä. Ei kukaan äiti antaisi lapsiaan isälle jolla on sotkunen koti. Kun osaa vielä siivooja siivota itsensäkin pihalle kun miehen rakkaat exä ja lapset tulevat niin siivooja on täydellinen suttura.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mikään, siksihän on hyvä että miehet hommaa siivoojia kun eivät osaaa mitään itse tehdä. Ei kukaan äiti antaisi lapsiaan isälle jolla on sotkunen koti. Kun osaa vielä siivooja siivota itsensäkin pihalle kun miehen rakkaat exä ja lapset tulevat niin siivooja on täydellinen suttura.

No, työllistävät kodinhoitajia ja siivoojia se on hyvä ,ei ihmisiä noin vain irtisanota , pitää olla hyvät perusteet ja jos irtisanotaan ilman syytä, niin sitte mennään ison kellon alle eli käräjille , ammattiliitot puolustaa työläisiä.
        Sinulla ei ole mitään asiaa kenenkään kotiin mennä irtisanomaan ketään työntekijää.
        Mikä rakas sinä olet exällesi sehän jätti ja petti sinut, se vihaa tuolaista katkeraa vanhaa akkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, työllistävät kodinhoitajia ja siivoojia se on hyvä ,ei ihmisiä noin vain irtisanota , pitää olla hyvät perusteet ja jos irtisanotaan ilman syytä, niin sitte mennään ison kellon alle eli käräjille , ammattiliitot puolustaa työläisiä.
        Sinulla ei ole mitään asiaa kenenkään kotiin mennä irtisanomaan ketään työntekijää.
        Mikä rakas sinä olet exällesi sehän jätti ja petti sinut, se vihaa tuolaista katkeraa vanhaa akkaa.

Ei kunnon mies lapsiaan hylkäisi, kyllä siinä pitää olla siivooja joka painostaa ja pakottaa miestä hykäämään lapsensa ja vaimonsa.
        Kurjinta että lapset jäävät ilman isää, mutta parempi sekin kuin huono isä. Eniten se kärsii mies itse, ei näe enää lapsiaan ja vaimoaan eikä sukuaan eikä ystääiään, kaikkihan tuommosen juntin jättää joka perheelleen tekee tuollaista sutturoiden pakottamana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kunnon mies lapsiaan hylkäisi, kyllä siinä pitää olla siivooja joka painostaa ja pakottaa miestä hykäämään lapsensa ja vaimonsa.
        Kurjinta että lapset jäävät ilman isää, mutta parempi sekin kuin huono isä. Eniten se kärsii mies itse, ei näe enää lapsiaan ja vaimoaan eikä sukuaan eikä ystääiään, kaikkihan tuommosen juntin jättää joka perheelleen tekee tuollaista sutturoiden pakottamana.

Ööööö mitä siivooja pakottaa ja painostaa, oletko hullu ,ei kukaan työntekijä puutu työnantajan perhesuhteisiin, olet kyllä ihan pihalla.
        Kyllä se exäsi on ihan itse päättänyt jättää kakaransa, ex vaimoaan tuskin kaipaa, koska sen jätti.
        Voiko itsenäistä täysissä järjissään olevaa mihinkään painostaa, sinä yksinkertaisena ihmisenä haluat ajatella niin, koska et uskalla kohdata totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kunnon mies se muka oli, täys paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe