Vituttaa oikeestaa kaikki pikku terrierin koiraset. Haukkuu ja räksyttää viimestä päivää ohi mennessä aina.
vituttaa terrierit
13
370
Vastaukset
- Anonyymi
No ompa sulla pinna kireä.Tuskin johtuu vaan terriereistä, eihän niitä missään kokokoajan vastaan tule!
Mulla on koira, ja monet pikkukoirat haukkuu sitä ohituksissa.Ei haittaa yhtään.Voin kuvitella, et häiritsevintä se on omistajille, hehän on jatkuvasti siellä missä haukkuvat koiransakin.
Eikä terierit edes aina ohituksissakaan hauku, pienet pystykorvat haukkuu paljon enemmän.
Mut ei ihme, nehän on varoittavia vahtikoiria, haukullaan varoittavat muista liikkujista.
Jos haukku häiritsee, kierrä koirat kauempaa, tai hommaa kuulokkeet ja kuuntele musiikkia.Helppoa ongelman ratkaisua, olehyvä😁- Anonyymi
" eihän niitä missään kokokoajan vastaan tule!"
Helsingin kantakaupungissa vartin välein - Anonyymi
"nehän on varoittavia vahtikoiria, haukullaan varoittavat muista liikkujista."
Tällainen koira ei sovi kaupunkiympäristöön, jossa muita tielläliikkujia on käytännössä jatkuvasti. En ihan ymmärrä, miksi muista liikkujista pitäisi ylipäätään varoittaa. Lääkärin määräämät opaskoirat ovat erikseen. - Anonyymi
"Jos haukku häiritsee, kierrä koirat kauempaa, tai hommaa kuulokkeet ja kuuntele musiikkia."
Ei kenelläkään ole velvollisuutta varautua erinäisiä asioita harrastavien harrastuksellaan tuottamiin häiriöihin.
Se menee niin päin että mitä hyvänsä asiaa harrastavan kuuluu huolehtia siitä että harrastus ei haittaa harrastuksen ulkopuolisia ihmisiä.
Monissa asioissa se pelaakin hienosti, ei esimerkiksi ole koskaan tarvinnut väistellä ratsastajia jalkakäytävillä. Koiraharrastuksen kanssa, ikävä kyllä, tahtoo olla asiat huonommin. - Anonyymi
Oikein. Ei ole tullut terrieriä vastaan pitkään aikaan. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...
- Anonyymi
No kyl se pinna kiristyy kun kuuntelee sitä räksytystä ja miten ne muka varottaa muista liikkujista. Haukkuvat varmaan kun omistajan kanssa on niin huono olla?!
- Anonyymi
Mä räksytän niille takas samalla äänellä. Hahha oikeesti ne hämmentyy täysin, vaikenee heti ja kattoo vaan että toi haukkuu kovempaa kuin mä ja on noin paljon isompikin. Kantsii kokeilla! Ja ennenkuin joku alkaa inttämään että ei pidä paikkaansa, niin kyllä pitää. Syytä en tiedä, voihan myös ola että ne pelästyy, mutta ainakin ne vaikenee heti.
- Anonyymi
Tuntuu kyllä että jokaikinen pikkukoira räkyttää vastaantullessa, vituttaa kosmisesti kun oma iso koira hermostuu noihin räkyttäjiin ja antaa takaisin, sitten nää idiootit jää vielä niiden pikkukoirien kanssa seisomaan siihen tilanteeseen kun voisi jatkaa vaan matkaa ohi, niin joudun yksin raahaamaan isoa koiraa pois tilanteesta ja hoitamaan ohituksen yksin. Oma koira ei koskaan hauku muille ja ohitukset menisivät leppoisasti jos vastaantuleva ei alottaisi tuota provoräkytystään. Veikkaan että noi pikkukoirien omistajat kohtelee niitä kuin kissoja ja koulutus jäänyt puolitiehen, ne ku on vielä niin pieniä ettei niiden veto/riekkuminen tunnu hihnassa ollenkaan, senkus vetelee vaan koiraa mihin haluaa. Ja eiköhän noilla ole myös johtajuusongelmaa eli koira pitää itseään pomona lenkeillä ja tekee omat päätökset muiden tullessa vastaan, eli remmirähjää.
- Anonyymi
No, se on sinun ongelma. Koirat haukkuu. Meidän ihana ja upea terrieri haukkuu myös joskus pihalla ja aiheesta. Joten menehän vähän sivumalta, kun se ei taida pitää sinusta, kun et tykkää siitä. Voi, että kun joku haukkuu. Kukahan täällä haukkuu. Hau hau sulle.
- Anonyymi
Terrierit tajuaa idiootit ja haukkuu niitä...
- Anonyymi
Meidän terrieri voi haukkua ja välillä taas sitten ei, mutta se ei kyllä haittaa sinua ja ei kuulu sinulle pätkän vertaa. Koita ymmärtää muuta kuin itseäsikin. Itse haukut nyt, joten en ihmettele vaikka terrieri sinut myös haukkuu.
- Anonyymi
Tää oli hyvä , mielenkiintoinen kirjoitus.
https://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/terve-lapsi-heltyy-nahdessaan-koiranpennun-mita-tekee-psykopaatti-1.1127017- Anonyymi
Juu,kertoo ihmisistä paljon,opettaa karttamaan ongelmatapauksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514