Vituttaa oikeestaa kaikki pikku terrierin koiraset. Haukkuu ja räksyttää viimestä päivää ohi mennessä aina.
vituttaa terrierit
Anonyymi
13374
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 13
Vanhimmat
No ompa sulla pinna kireä.Tuskin johtuu vaan terriereistä, eihän niitä missään kokokoajan vastaan tule!
Mulla on koira, ja monet pikkukoirat haukkuu sitä ohituksissa.Ei haittaa yhtään.Voin kuvitella, et häiritsevintä se on omistajille, hehän on jatkuvasti siellä missä haukkuvat koiransakin.
Eikä terierit edes aina ohituksissakaan hauku, pienet pystykorvat haukkuu paljon enemmän.
Mut ei ihme, nehän on varoittavia vahtikoiria, haukullaan varoittavat muista liikkujista.
Jos haukku häiritsee, kierrä koirat kauempaa, tai hommaa kuulokkeet ja kuuntele musiikkia.Helppoa ongelman ratkaisua, olehyvä😁
" eihän niitä missään kokokoajan vastaan tule!"
Helsingin kantakaupungissa vartin välein
"nehän on varoittavia vahtikoiria, haukullaan varoittavat muista liikkujista."
Tällainen koira ei sovi kaupunkiympäristöön, jossa muita tielläliikkujia on käytännössä jatkuvasti. En ihan ymmärrä, miksi muista liikkujista pitäisi ylipäätään varoittaa. Lääkärin määräämät opaskoirat ovat erikseen.
"Jos haukku häiritsee, kierrä koirat kauempaa, tai hommaa kuulokkeet ja kuuntele musiikkia."
Ei kenelläkään ole velvollisuutta varautua erinäisiä asioita harrastavien harrastuksellaan tuottamiin häiriöihin.
Se menee niin päin että mitä hyvänsä asiaa harrastavan kuuluu huolehtia siitä että harrastus ei haittaa harrastuksen ulkopuolisia ihmisiä.
Monissa asioissa se pelaakin hienosti, ei esimerkiksi ole koskaan tarvinnut väistellä ratsastajia jalkakäytävillä. Koiraharrastuksen kanssa, ikävä kyllä, tahtoo olla asiat huonommin.
Oikein. Ei ole tullut terrieriä vastaan pitkään aikaan. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...
No kyl se pinna kiristyy kun kuuntelee sitä räksytystä ja miten ne muka varottaa muista liikkujista. Haukkuvat varmaan kun omistajan kanssa on niin huono olla?!
Mä räksytän niille takas samalla äänellä. Hahha oikeesti ne hämmentyy täysin, vaikenee heti ja kattoo vaan että toi haukkuu kovempaa kuin mä ja on noin paljon isompikin. Kantsii kokeilla! Ja ennenkuin joku alkaa inttämään että ei pidä paikkaansa, niin kyllä pitää. Syytä en tiedä, voihan myös ola että ne pelästyy, mutta ainakin ne vaikenee heti.
Tuntuu kyllä että jokaikinen pikkukoira räkyttää vastaantullessa, vituttaa kosmisesti kun oma iso koira hermostuu noihin räkyttäjiin ja antaa takaisin, sitten nää idiootit jää vielä niiden pikkukoirien kanssa seisomaan siihen tilanteeseen kun voisi jatkaa vaan matkaa ohi, niin joudun yksin raahaamaan isoa koiraa pois tilanteesta ja hoitamaan ohituksen yksin. Oma koira ei koskaan hauku muille ja ohitukset menisivät leppoisasti jos vastaantuleva ei alottaisi tuota provoräkytystään. Veikkaan että noi pikkukoirien omistajat kohtelee niitä kuin kissoja ja koulutus jäänyt puolitiehen, ne ku on vielä niin pieniä ettei niiden veto/riekkuminen tunnu hihnassa ollenkaan, senkus vetelee vaan koiraa mihin haluaa. Ja eiköhän noilla ole myös johtajuusongelmaa eli koira pitää itseään pomona lenkeillä ja tekee omat päätökset muiden tullessa vastaan, eli remmirähjää.
No, se on sinun ongelma. Koirat haukkuu. Meidän ihana ja upea terrieri haukkuu myös joskus pihalla ja aiheesta. Joten menehän vähän sivumalta, kun se ei taida pitää sinusta, kun et tykkää siitä. Voi, että kun joku haukkuu. Kukahan täällä haukkuu. Hau hau sulle.
Terrierit tajuaa idiootit ja haukkuu niitä...
Meidän terrieri voi haukkua ja välillä taas sitten ei, mutta se ei kyllä haittaa sinua ja ei kuulu sinulle pätkän vertaa. Koita ymmärtää muuta kuin itseäsikin. Itse haukut nyt, joten en ihmettele vaikka terrieri sinut myös haukkuu.
Tää oli hyvä , mielenkiintoinen kirjoitus.
https://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/terve-lapsi-heltyy-nahdessaan-koiranpennun-mita-tekee-psykopaatti-1.1127017
Juu,kertoo ihmisistä paljon,opettaa karttamaan ongelmatapauksia.