olipa pano

Anonyymi

sain eilen 70v naista ja se oli menoa en ikinä olisi uskonut kuinka kiimaisia voi olla vanhemmat naiset itse olen 41 ja olisi pitänyt olla viagraa että olisi pysynyt mukana

20

3789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä me olemme aika himokkaita. Vastakappaleita vaan hankala löytää.

      • Anonyymi

        Voi kuule, täällä olisi heti kiinnostunut kokelas, ikää 38v. Olisiko sinuun mahdollista tutustua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, täällä olisi heti kiinnostunut kokelas, ikää 38v. Olisiko sinuun mahdollista tutustua ?

        Kuule kultaseni, miksipäs ei ?
        Tajusithan ikäni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kultaseni, miksipäs ei ?
        Tajusithan ikäni?

        Tajusin hyvin, mitenkäs saisin yhteyden sinuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin hyvin, mitenkäs saisin yhteyden sinuun?

        Ihan vaan tähän laittelet adressisi, niin minä kirjoittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan tähän laittelet adressisi, niin minä kirjoittelen.

        sähköposti on : ukkomies (ät) suomi24.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sähköposti on : ukkomies (ät) suomi24.fi

        No hei, onhan sulla tuossa iässä vielä kotonakin kaikki tarvittava👍....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sähköposti on : ukkomies (ät) suomi24.fi

        ...mutta jos ei niin sitten menoks:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...mutta jos ei niin sitten menoks:)

        Laita sähköpostia niin jutellaan siellä lisää


      • Anonyymi
        ukkomies kirjoitti:

        Laita sähköpostia niin jutellaan siellä lisää

        Ok:) Heti aamulla, nyt vähän jo pätkii...


      • Anonyymi
        ukkomies kirjoitti:

        Laita sähköpostia niin jutellaan siellä lisää

        Laitettu:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok:) Heti aamulla, nyt vähän jo pätkii...

        Moi. Missä päin olitkaan. Itseä kiinnostaa kanssa. Mites kimppa. Itse olen vähän päälle 45v kiinnostaako? Itse kiinnostaa reilusti vanhempien kanssa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Missä päin olitkaan. Itseä kiinnostaa kanssa. Mites kimppa. Itse olen vähän päälle 45v kiinnostaako? Itse kiinnostaa reilusti vanhempien kanssa ;)

        Heitä meiliä jussi105 (ät) Hotmail.com


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin hyvin, mitenkäs saisin yhteyden sinuun?

        Hei olisin kiinnostunut harrastamaan seksiä kanssasi olen 44.v mies pidän ja ja ihailen vanhempia naisia kirjoita os [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olisin kiinnostunut harrastamaan seksiä kanssasi olen 44.v mies pidän ja ja ihailen vanhempia naisia kirjoita os [email protected]

        kirjoita sähköpostia os [email protected] niin jatketaan siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olisin kiinnostunut harrastamaan seksiä kanssasi olen 44.v mies pidän ja ja ihailen vanhempia naisia kirjoita os [email protected]

        kirjoita sähköpostia os [email protected] niin jatketaan siitä


      • Anonyymi

        No haluatko kirjoitella mulle? Petri


    • :) minulla ollut joskus samanlainen kokemus, ihanaa oli kyllä. Vieläkin välillä haaveilen, jos uuden varttuneemman leidin löytäisin :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe