Helmerin käytöstavat

Anonyymi

Jos olisin BB talossa itse niin minua inhottaisi kun Helmeri pitää jalkojaan ruokapöydällä. Inhottaa jo televisiotakin katsoessa mutta kyllä vereni kuohahtaisi jos se tapahtuisi konkreettisesti samassa huoneessa.

En ole elämäni aikana nähnyt että ihminen pitää ruokapöydällä jalkoja!? Olen työskennellyt ulkomaillakin mutta ei tuollaista ole vastaan tullut.

En tiedä onko hän adoptoitu vai miten hän on Islannista Suomeen tullut. Jotenkin kuvittelisi että adoptiovanhemmat opettaisivat käytöstapojen alkeet.

12

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytöstapoja ei ollenkaan.

• Anonyymi

Mielelläänhän tuo "tyttöystävä" Anukin pyllynsä pöydälle asettaa.
        Ei varmasti ole mikään siisti äiti, koska tuo ällöttävä sekamelska ei tunnu häntä lainkaan vaivaavan.

• Anonyymi

Kaikkihan noi on alusta asti maannu, istunut ja pitäny jalkoja ruokapöydällä ja keittiön työpöydällä. On varmaan tottunut noihin bakteereihin ja eihän se sillon muuta kun lisää vastustuskykyä.

• Anonyymi

Mitä tuo nainen tekee, istuu työpöydällä ja nojailee kun toiset yrittävät valmistaa leivonnaisia! Voi v..tu, menee hermot, huomenna ULOS! Sitten suursyömäripariskunta syö kaiken. Sika siistiä!

• Anonyymi

Ja nyt viikko tuota kylpytakkia! Kiitos!

• Anonyymi

Ärsyttää tuo Helmerin kylpytakki niin paljon ja tosiaan se jalkojen nostaminen keittiön pöydälle!!! Yäk!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttää tuo Helmerin kylpytakki niin paljon ja tosiaan se jalkojen nostaminen keittiön pöydälle!!! Yäk!!!

Huvittaa, ovat Anun kanssa nysvänneet viikkoja ja miehessä ei ole mitään ytyä, että suutelisi naistaan kunnolla.
        Aivan outoa pikkupojan suukottelua ja väliin painaa päänsä Anun kaulakuoppaan, kiesus sentään ei tuo ole miehen puuhia lainkaan. Meinaa ostaa samanlaisen sängyn himaan, hehe hehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittaa, ovat Anun kanssa nysvänneet viikkoja ja miehessä ei ole mitään ytyä, että suutelisi naistaan kunnolla.
        Aivan outoa pikkupojan suukottelua ja väliin painaa päänsä Anun kaulakuoppaan, kiesus sentään ei tuo ole miehen puuhia lainkaan. Meinaa ostaa samanlaisen sängyn himaan, hehe hehe

Anu ulos!!! Että on ärsyttävä, epäsiisti, laiska keikistelijä. Kyllä esiintyy nyt mielellään vähissä vaatteissa, kun nuoremmat poistuivat. Lapsellista diivaamista ton Helmerinkin kanssa. Toivottavasti poistuu!! (Onkohan pojat ylpeitä äidistään?)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anua on mahdotonta suudella niinkuin yleensä ihmiset suutelee. Silloin treffi viikollahan Hemmi sanoi Anulle että sä et osaa suudella. Sitten se näytti miten Anu pitää suutaan kiinni "suudellessa". Se on kyllä lystikästä romantiikkaa kun muija roikottaa käsiään alaspäin ja pitää suutaan kiinni suudellessa. Aika tyhmä tuo Hemmi on kun ei tajua ettei Anu ole siitä oikeesti kiinnostunut.

• Anonyymi

Ilkeävätköhän liikkua "äidin" kanssa? Ilkeääkö itse keikistelijä liikkua ihmisten ilmoilla?

• Anonyymi

Oletteko tosiaan noin katseita toisten onnesta?

• Anonyymi

"Onnesta"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4247
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3080
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2227
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1999
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1328
    Aihe