Jos olisin BB talossa itse niin minua inhottaisi kun Helmeri pitää jalkojaan ruokapöydällä. Inhottaa jo televisiotakin katsoessa mutta kyllä vereni kuohahtaisi jos se tapahtuisi konkreettisesti samassa huoneessa.
En ole elämäni aikana nähnyt että ihminen pitää ruokapöydällä jalkoja!? Olen työskennellyt ulkomaillakin mutta ei tuollaista ole vastaan tullut.
En tiedä onko hän adoptoitu vai miten hän on Islannista Suomeen tullut. Jotenkin kuvittelisi että adoptiovanhemmat opettaisivat käytöstapojen alkeet.
Helmerin käytöstavat
12
278
Vastaukset
- Anonyymi
Käytöstapoja ei ollenkaan.
- Anonyymi
Mielelläänhän tuo "tyttöystävä" Anukin pyllynsä pöydälle asettaa.
Ei varmasti ole mikään siisti äiti, koska tuo ällöttävä sekamelska ei tunnu häntä lainkaan vaivaavan.
- Anonyymi
Kaikkihan noi on alusta asti maannu, istunut ja pitäny jalkoja ruokapöydällä ja keittiön työpöydällä. On varmaan tottunut noihin bakteereihin ja eihän se sillon muuta kun lisää vastustuskykyä.
- Anonyymi
Mitä tuo nainen tekee, istuu työpöydällä ja nojailee kun toiset yrittävät valmistaa leivonnaisia! Voi v..tu, menee hermot, huomenna ULOS! Sitten suursyömäripariskunta syö kaiken. Sika siistiä!
- Anonyymi
Ja nyt viikko tuota kylpytakkia! Kiitos!
- Anonyymi
Ärsyttää tuo Helmerin kylpytakki niin paljon ja tosiaan se jalkojen nostaminen keittiön pöydälle!!! Yäk!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttää tuo Helmerin kylpytakki niin paljon ja tosiaan se jalkojen nostaminen keittiön pöydälle!!! Yäk!!!
Huvittaa, ovat Anun kanssa nysvänneet viikkoja ja miehessä ei ole mitään ytyä, että suutelisi naistaan kunnolla.
Aivan outoa pikkupojan suukottelua ja väliin painaa päänsä Anun kaulakuoppaan, kiesus sentään ei tuo ole miehen puuhia lainkaan. Meinaa ostaa samanlaisen sängyn himaan, hehe hehe - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittaa, ovat Anun kanssa nysvänneet viikkoja ja miehessä ei ole mitään ytyä, että suutelisi naistaan kunnolla.
Aivan outoa pikkupojan suukottelua ja väliin painaa päänsä Anun kaulakuoppaan, kiesus sentään ei tuo ole miehen puuhia lainkaan. Meinaa ostaa samanlaisen sängyn himaan, hehe heheAnu ulos!!! Että on ärsyttävä, epäsiisti, laiska keikistelijä. Kyllä esiintyy nyt mielellään vähissä vaatteissa, kun nuoremmat poistuivat. Lapsellista diivaamista ton Helmerinkin kanssa. Toivottavasti poistuu!! (Onkohan pojat ylpeitä äidistään?)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan outoa pikkupojan suukottelua ja väliin painaa päänsä Anun kaulakuoppaan, kiesus sentään ei tuo ole miehen puuhia lainkaan. Meinaa ostaa samanlaisen sängyn himaan, hehe heheAnua on mahdotonta suudella niinkuin yleensä ihmiset suutelee. Silloin treffi viikollahan Hemmi sanoi Anulle että sä et osaa suudella. Sitten se näytti miten Anu pitää suutaan kiinni "suudellessa". Se on kyllä lystikästä romantiikkaa kun muija roikottaa käsiään alaspäin ja pitää suutaan kiinni suudellessa. Aika tyhmä tuo Hemmi on kun ei tajua ettei Anu ole siitä oikeesti kiinnostunut.
- Anonyymi
Ilkeävätköhän liikkua "äidin" kanssa? Ilkeääkö itse keikistelijä liikkua ihmisten ilmoilla?
- Anonyymi
Oletteko tosiaan noin katseita toisten onnesta?
- Anonyymi
"Onnesta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705