Tarvitsen laitteen jolla saan nappien painallukset muutettua midi muotoon ja siten soitettua mitä tahansa laitetta joka kytkettynä, erillisillä napeilla.
Purin jo yhden keyboardin keyt ja kytkin sinne omat kytkimeni, mutta tarvitsen väliosan joka osaa puhua suoraan midiä ilman urkua välissä. Urussa kun ei ole mitään midi kanavan säätöjä tms hienouksia.
Midi interface /breikboard
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laitapa googleen hakusanoiksi: arduino midi controller
Joku näistä todennäköisesti kelpaa sinulle suoraan tai pienellä ohjelmakoodiin koskemisella.- Anonyymi
Kiitos, näitähän (atduino nano) löytyi 8€/kpl, eikähön näillä saa tehtyä.. Tosin olisin halunnut tehdä laitteen ilman kännykkä - koon osia ja tietokoneita, mutta jollei muutakaan nykyään enää ole olemassa.. Uskon kyllä että jostain löytyy joku joka on tehnyt ihan parilla ic piirillä ja diy diodeilla, vastuksilla ja - komponenteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, näitähän (atduino nano) löytyi 8€/kpl, eikähön näillä saa tehtyä.. Tosin olisin halunnut tehdä laitteen ilman kännykkä - koon osia ja tietokoneita, mutta jollei muutakaan nykyään enää ole olemassa.. Uskon kyllä että jostain löytyy joku joka on tehnyt ihan parilla ic piirillä ja diy diodeilla, vastuksilla ja - komponenteilla.
No no, eipäs tuhlata! Halvin avr mihin olen törmännyt -pelkkä piiri- on tainnut olla tiny25. Sen sai muistaakseni 85 sentillä. Ja 8 pinnisenä siinä on midiin ja virtoihin tarvittavien nastojen jälkeen vielä jäljellä 4 kpl nastoja eli 15 nappiako sillä sitten saisi? Tai 7 nappia näppäimistö keskeytys:
https://electronics.stackexchange.com/questions/376438/creating-a-5x5-keypad-without-using-micro-controllers?rq=1
Diodilogiikka on koeteltua näppäinmatriiseissa, vanhoissa puhelimissa voi olla valmis matriisi ja joissakin on varsin käyttökelpoinen käyttötuntuma ja näkö edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782