Niinhän se on lähes joka kerta ollut. He sitten saman
kaltaisena toivovat sen transun voittavan.
Koska taloon on haalittu paljon sukupuolivähemmistöjä, niin se ohjelma ei todellakaan ole tarkoitettu heteroitten katsottavaksi.
Miksi Vehviläisen ja Alman vieraat on aina homoja tai lesboja
15
106
Vastaukset
- Anonyymi
Koko eilinen keskustelu Almalla ja vieraalla oli vain Kevinin hehkutusta. Yritetäänkö siitä väkisin voittajaa????.
- Anonyymi
Ja taas eilen Kevin ja Ville nostettiin positiivisesti esiin.
Yritetäänkö vaikuttaa äänestäjiin?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas eilen Kevin ja Ville nostettiin positiivisesti esiin.
Yritetäänkö vaikuttaa äänestäjiin??Olen päättänyt, että jos koen jossakin huonoa palvelua tms. sylkäisen heti RAISISTI.
Ehkä tästä maasta ei enää löydy muita kuin homoja ja muunsukupuolisia, siksi määrätty poppoo miehittää kaikki paikat.
- Anonyymi
Mistä Kevin on pahoittanut mielensä tänä aamuna??? Tietääkö kukaan??
Kuka päästi sammakon suustaan? ;)))- Anonyymi
Ville ja Kevin ovat ainoat sivistyneet ja käytöstavat omaavat henkilöt tuolla sottapyttyjen seassa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ville ja Kevin ovat ainoat sivistyneet ja käytöstavat omaavat henkilöt tuolla sottapyttyjen seassa!!
Tämä ei ole mikään sivistysoppikoulu.
Toisekseen, kun ihmiset varmaan kotinsa pitävät siistinä, niin tuollahan ei sellaista pakkoa olr.
Itse petaan sängyn joka aamu, mutta jos oisin tuolla, niin olisi mukava kerrankin jättää petaamatta:))
- Anonyymi
Minua ei ainakaan yhtään kiinnosta katsella homoja, käännänkin usein kanavaa,
kun joku homo on telkkarissa.
En muuten koskaan äänestä missään homoa, en sellaista, mikä olisi homolle eduksi.
Kaveri piiriini ei kuulu homoja, eikä tule kuulumaan, ainakin ne on entisiä kavereitani. - Anonyymi
Miksi extrassa on usein vaan radio ääniä, tai sitten bb.n toiminnassa muuten mukana olleita. Tavallisia kansalaisia ei ketään. Kaikki vieraat oletettavasti kuitenkin uskoisin niin, pride kulkueessa olleita.
Uskonkin, että ohjelma ei ole suunnattu heidän laisilleen, ei millekkään tavalliselle metsän miehelle.- Anonyymi
Tuotanto on niin halpa että siellä on kierrätetty vieraita, joista mukana on ollut ainoastaan mediassa suosituimmat BB tyypit, sekä Sanoman median (nelonen, jne) omat työntekijät (esimerkiksi suplan podcastien juontajat) Ei BB mikään rasististen perussuomalaisten ohjelma ole.
- Anonyymi
Eilen Alman vieras nyt odottaa, että tulisi ensimmäinen muunsukupuolisen BB-voitto.
Siis oikeasti?? Kyllä minusta tuon voiton saamiseen pitää olla muut meriitit, kuin sukupuolijutut!!!
KRISULLE ÄÄNIÄ!
.- Anonyymi
Me kaikki kunnon suomalaiset äänestämme Krisun voittoon.
Suomalainen voittaa aina.
- Anonyymi
Samoja vieraita on jatkuvasti ollut Hätösellä ja Vehviläisellä. Talosta
häädettyjä ja muuten ohjelman kanssa touhuilevia. Kaikki muka, niin suuria bb-faneja. Tosi kierrättämistä ohjelma, vieraita myöden. Amanda Harkimo vetää jo tokaa kierrostaan siellä sohvalla.- Anonyymi
Amanda Harkimo? Mun telkkarissa ei oo näkyny vai oonko katsonut jotain toista ohjelmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amanda Harkimo? Mun telkkarissa ei oo näkyny vai oonko katsonut jotain toista ohjelmaa?
On Amanda ollu jo kerran.
- Anonyymi
No onneksi Amanda on Krisun kannattaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082