Remonttimies

Eli voisin auttaa pienissä remonteissa iltaisin ja viikonloppuisin Kainuun alueella. Olen pienituloinen joten lisät ois paikallaan. Olen 48v mies ja olen rakennusalan ihmisiä. Ota yhteyttä ja sovitaan. Minulle käy työ kuin työ lumen luonnista lähtien. Mitä vain et yksin pysty tekemään.

0

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        48
        4149
      2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
        Maailman menoa
        286
        4067
      3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
        Maailman menoa
        139
        3563
      4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        92
        3515
      5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
        Suomussalmi
        30
        2407
      6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
        Maailman menoa
        36
        1855
      7. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        60
        1819
      8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        65
        1758
      9. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
        Ikävä
        37
        1660
      10. Meidän täytyy tavata

Siis se on välttämättömyys.
        Ikävä
        99