Olen tässä nyt miettinyt pakettikoneen päivittämistä ja päivitän kaiken muun paitsi massamuistini ja ssd. Minulla on käyttäjärjestelmä window 10 home ssd sisällä. Riittääkö että nyppään irti ja laitan kiinni uuteen emolevyyn ja kone on valmis käyttöön vai potäåkö minun asentaa uusi käyttöjärjestelmä jos tämän hetkinen on minun ssd essä.?
Auttakaaaminua
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Kloonaa se levy toiselle levylle. Silloin siirtyy kaikki mahdollinen data siltä levyltä uudelle. Koneen käynnistyttyä käyt laajentamassa osion koon sellaiseksi, että koko levy on käytössä.
- Anonyymi
Windows 10 on konekohtainen käyttöjärjestelmä joten ongelmia tulee jos kone tai kaikki tavarat sisällä vaihtuu.
- Anonyymi
Menetät Win 10 lisenssisi tuolla tavalla. Varaudu ostamaan retail. Hinta jotain 250 €.
- Anonyymi
Alle 5 euroa Ebayssa ja täysin toimivia.. Nytkin sellainen ollut käytössä vuoden ja ei minkäänlaisia aktivointivirheitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs162577100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381582Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281204
- 261151