Vanhassa puuveneessä on näyttövikainen VDO Sumlog mekaaninen loki 0-15 kn näytöllä.
Olisin kiinnostunut ostamaan vastaavan mittarin jos sellainen löytyy ylomääräisenä.
Toinen vaihtoehto voisi olla Sumlog 2 loki antureineen.
Löytyisikö VDO Sumlog tai Sumlog 2 lokia?
14
115
Vastaukset
- Anonyymi
Historian hämärästä muistuu mieleeni yksi " näyttövika". Nimittäin viisarin lisääntyvä viipottaminen- kunnes vaijeri katkeaa. Voisi korjaantua vaijerin vaihdolla jos siitä on kyse ja vaijeri löytyisi.
seppomarttiVanhat mekaaniset taksamittarit käyttivät samaa vaijeria kun Sumlogit . Vuoden 1971 Honda CB 350 kierroslukumittari käytti samaa vaijeria (minulla on tämä pyörä vielä tallella).
- Anonyymi
lihamylly1 kirjoitti:
Vanhat mekaaniset taksamittarit käyttivät samaa vaijeria kun Sumlogit . Vuoden 1971 Honda CB 350 kierroslukumittari käytti samaa vaijeria (minulla on tämä pyörä vielä tallella).
Onko Hondan vaijeri ruostumaton? Ulkomaisella venepalstalla joku kertoi vaihtaneensa VDO:hon vaijerin, mutta se uusi vaijeri ruostui poikki jo parissa vuodessa. VDO:n vaijeri ui kuoressaan merivedessä.
- Anonyymi
lihamylly1 kirjoitti:
Vanhat mekaaniset taksamittarit käyttivät samaa vaijeria kun Sumlogit . Vuoden 1971 Honda CB 350 kierroslukumittari käytti samaa vaijeria (minulla on tämä pyörä vielä tallella).
Mulla oli vuoden 1971 CB 450
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli vuoden 1971 CB 450
Ne oli silloin hienoja pelejä. Nyt ne on mopoja. Näin se maailma muuttuu ...Kaverilla oli CB 450, muistan vielä miten kohdatessa erotti CB 350 CB 450:sta äänen perusteella.
Anonyymi kirjoitti:
Onko Hondan vaijeri ruostumaton? Ulkomaisella venepalstalla joku kertoi vaihtaneensa VDO:hon vaijerin, mutta se uusi vaijeri ruostui poikki jo parissa vuodessa. VDO:n vaijeri ui kuoressaan merivedessä.
En kyllä muista onko ruostumaton vai ei, mutta mielestäni se ei ollut kiiltävä kuten rosteriosat yleensä. Muistan vain sen miten kävin jossakin Tikkurilassa taksamittarihuollossa ja uusin kierroslukumittarin vaijerin. Sama firma teki vaijerin päät neliskulmaisiksi. Tämä on siis tapahtunut 1970 luvun alkuvuosina. Hitto miten aika rientää.
P.S. Onko sinulle tieto tärkeä onko Hondan vaijeri ruostumaton vai ei ?- Anonyymi
lihamylly1 kirjoitti:
Ne oli silloin hienoja pelejä. Nyt ne on mopoja. Näin se maailma muuttuu ...Kaverilla oli CB 450, muistan vielä miten kohdatessa erotti CB 350 CB 450:sta äänen perusteella.
CB 450 :ssä dohc-sylinterikansi, ja sen jälkeen CB 750, vaan ei se ollut sen nopeampi, mutta ZZ-R 1100 oli paljonkin, ja se tallessa yhä.
Anonyymi kirjoitti:
CB 450 :ssä dohc-sylinterikansi, ja sen jälkeen CB 750, vaan ei se ollut sen nopeampi, mutta ZZ-R 1100 oli paljonkin, ja se tallessa yhä.
Menee " hiukan"aiheen ohi mutta oliko ZZ-R 1100 Suzuki ? Vieläkö ajat sillä ? Meillä oli moottoripyörä kulkuneuvona käytössä peräti 14 vuotta. 1986 ostettiin auto ja asunto ja siitä saakka pyörä on seissyt tallissa. Kaikki kumiosat ovat murentuneet, jos ottaa kunnon otteen bensaletkusta niin se murenee käsiin.
- Anonyymi
lihamylly1 kirjoitti:
Menee " hiukan"aiheen ohi mutta oliko ZZ-R 1100 Suzuki ? Vieläkö ajat sillä ? Meillä oli moottoripyörä kulkuneuvona käytössä peräti 14 vuotta. 1986 ostettiin auto ja asunto ja siitä saakka pyörä on seissyt tallissa. Kaikki kumiosat ovat murentuneet, jos ottaa kunnon otteen bensaletkusta niin se murenee käsiin.
On Kawasaki, ja ei oo seissyt tallissa kuin puolet siitä mitä sulla. Mutta huomasin että museorekisteröinti mahdollsta ensi vuonna, olis nopein museopyörä, ja jo muutenkin.
Anonyymi kirjoitti:
On Kawasaki, ja ei oo seissyt tallissa kuin puolet siitä mitä sulla. Mutta huomasin että museorekisteröinti mahdollsta ensi vuonna, olis nopein museopyörä, ja jo muutenkin.
Tee se, laita museorekisteriin. Olen miettinyt samaa.
- Anonyymi
Miksi et googlaisi "VDO Sumlog Cable" ?
- Anonyymi
Koska näin avautuu mahdollisuus lokivaijerien ja muidenkin vaijerien sielunmaiseman kartoittamiseen?
Siimajalka
- Anonyymi
Mulla on ylimääräinen mekaaninen 0-15 solmun VDO Sumlog, siis pelkkä näyttöinstrumentti.
Laita viestiä: [email protected] - Anonyymi
Aloittaja, luepa viimeisin viesti, jos tarviit laitetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435