Löytyisikö VDO Sumlog tai Sumlog 2 lokia?

Anonyymi

Vanhassa puuveneessä on näyttövikainen VDO Sumlog mekaaninen loki 0-15 kn näytöllä.

Olisin kiinnostunut ostamaan vastaavan mittarin jos sellainen löytyy ylomääräisenä.

Toinen vaihtoehto voisi olla Sumlog 2 loki antureineen.

14

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Historian hämärästä muistuu mieleeni yksi " näyttövika". Nimittäin viisarin lisääntyvä viipottaminen- kunnes vaijeri katkeaa. Voisi korjaantua vaijerin vaihdolla jos siitä on kyse ja vaijeri löytyisi.
      seppomartti

      • Vanhat mekaaniset taksamittarit käyttivät samaa vaijeria kun Sumlogit . Vuoden 1971 Honda CB 350 kierroslukumittari käytti samaa vaijeria (minulla on tämä pyörä vielä tallella).


      • Anonyymi
        lihamylly1 kirjoitti:

        Vanhat mekaaniset taksamittarit käyttivät samaa vaijeria kun Sumlogit . Vuoden 1971 Honda CB 350 kierroslukumittari käytti samaa vaijeria (minulla on tämä pyörä vielä tallella).

        Onko Hondan vaijeri ruostumaton? Ulkomaisella venepalstalla joku kertoi vaihtaneensa VDO:hon vaijerin, mutta se uusi vaijeri ruostui poikki jo parissa vuodessa. VDO:n vaijeri ui kuoressaan merivedessä.


      • Anonyymi
        lihamylly1 kirjoitti:

        Vanhat mekaaniset taksamittarit käyttivät samaa vaijeria kun Sumlogit . Vuoden 1971 Honda CB 350 kierroslukumittari käytti samaa vaijeria (minulla on tämä pyörä vielä tallella).

        Mulla oli vuoden 1971 CB 450


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli vuoden 1971 CB 450

        Ne oli silloin hienoja pelejä. Nyt ne on mopoja. Näin se maailma muuttuu ...Kaverilla oli CB 450, muistan vielä miten kohdatessa erotti CB 350 CB 450:sta äänen perusteella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Hondan vaijeri ruostumaton? Ulkomaisella venepalstalla joku kertoi vaihtaneensa VDO:hon vaijerin, mutta se uusi vaijeri ruostui poikki jo parissa vuodessa. VDO:n vaijeri ui kuoressaan merivedessä.

        En kyllä muista onko ruostumaton vai ei, mutta mielestäni se ei ollut kiiltävä kuten rosteriosat yleensä. Muistan vain sen miten kävin jossakin Tikkurilassa taksamittarihuollossa ja uusin kierroslukumittarin vaijerin. Sama firma teki vaijerin päät neliskulmaisiksi. Tämä on siis tapahtunut 1970 luvun alkuvuosina. Hitto miten aika rientää.
        P.S. Onko sinulle tieto tärkeä onko Hondan vaijeri ruostumaton vai ei ?


      • Anonyymi
        lihamylly1 kirjoitti:

        Ne oli silloin hienoja pelejä. Nyt ne on mopoja. Näin se maailma muuttuu ...Kaverilla oli CB 450, muistan vielä miten kohdatessa erotti CB 350 CB 450:sta äänen perusteella.

        CB 450 :ssä dohc-sylinterikansi, ja sen jälkeen CB 750, vaan ei se ollut sen nopeampi, mutta ZZ-R 1100 oli paljonkin, ja se tallessa yhä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        CB 450 :ssä dohc-sylinterikansi, ja sen jälkeen CB 750, vaan ei se ollut sen nopeampi, mutta ZZ-R 1100 oli paljonkin, ja se tallessa yhä.

        Menee " hiukan"aiheen ohi mutta oliko ZZ-R 1100 Suzuki ? Vieläkö ajat sillä ? Meillä oli moottoripyörä kulkuneuvona käytössä peräti 14 vuotta. 1986 ostettiin auto ja asunto ja siitä saakka pyörä on seissyt tallissa. Kaikki kumiosat ovat murentuneet, jos ottaa kunnon otteen bensaletkusta niin se murenee käsiin.


      • Anonyymi
        lihamylly1 kirjoitti:

        Menee " hiukan"aiheen ohi mutta oliko ZZ-R 1100 Suzuki ? Vieläkö ajat sillä ? Meillä oli moottoripyörä kulkuneuvona käytössä peräti 14 vuotta. 1986 ostettiin auto ja asunto ja siitä saakka pyörä on seissyt tallissa. Kaikki kumiosat ovat murentuneet, jos ottaa kunnon otteen bensaletkusta niin se murenee käsiin.

        On Kawasaki, ja ei oo seissyt tallissa kuin puolet siitä mitä sulla. Mutta huomasin että museorekisteröinti mahdollsta ensi vuonna, olis nopein museopyörä, ja jo muutenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On Kawasaki, ja ei oo seissyt tallissa kuin puolet siitä mitä sulla. Mutta huomasin että museorekisteröinti mahdollsta ensi vuonna, olis nopein museopyörä, ja jo muutenkin.

        Tee se, laita museorekisteriin. Olen miettinyt samaa.


    • Anonyymi

      Miksi et googlaisi "VDO Sumlog Cable" ?

      • Anonyymi

        Koska näin avautuu mahdollisuus lokivaijerien ja muidenkin vaijerien sielunmaiseman kartoittamiseen?

        Siimajalka


    • Anonyymi

      Mulla on ylimääräinen mekaaninen 0-15 solmun VDO Sumlog, siis pelkkä näyttöinstrumentti.

      Laita viestiä: [email protected]

    • Anonyymi

      Aloittaja, luepa viimeisin viesti, jos tarviit laitetta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe