Iso ja vanha asunto, ei kuvia. Tämä trio toistuu koko ajan ilmoituksissa, onko todellinen asunto sitten niin paha oikeasti kuin miltä kuulostaa?
En tiedä, kun skippaan tuon trion siltä istumalta. Ehkä asunnossa ei olisikaan vikaa, mutta alanko todella käyttää vähän vapaa-aikani eri osoitteissa ravaamiseen vain todetakseni, että ei tämäkään, kun sen voisi tehdä sekunneissakin ilmaiseksi (matkakulut.)
Sinä joku siellä joka vuokraat jos et muuten tuon trion asuntoa niin ihan vaan ilman kuvia: miksi, miksi haaskata kaikkien osapuolten aikaa ja rahaa?
Kuinka iso vaiva on ottaa pari kuvaa, sisältä, ketään ei kiinnosta ensisijaisesti kuinka hieno julkisivu on saatu tehtyä photoshopilla tai ilman. Ei ketään.
Onkohan se kuvaton ilmoitus sitten todellakin yhtä kuin: älävaanmuutatänne? Onko joku jaksanut lähteä paikan päälle?
Vuokra-asuntojen kuvattomat ilmoitukset
Anonyymi
1
96
Vastaukset
Linkki? Ehkä jos tarvisin asunnon, niin pyytäisin kuvia. Kai ilmossa joku yhteysosoite oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401