Lillbacka Global Transport

Tiellä nähnyt

Tietääkö kukaan, millainen talo Lillbacka Global Transport on. Työntekijöitä haetaan oikein suuren maailman tyyliin mahtipontisilla lehti-ilmoituksilla.

31

22034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohittaja

      Siellä ei tunneta mikäälaisia työehtosopimusksia olet siellä alipakattuna ja päivät on pitkiä.Niille on tullu pulaa kuskeista kun ovat potkineet päähän edellisiä ovat lähteneet pois.

      • Vain kuuntelija

        Onko se Peltonen vielä pomona? Lehti-ilmoitukset on tosiaan suuren maailman tyyliä.


      • ja...

        siälä on helikopteri sen takia että voi kulkea ilmateitse ettei köyhät kuse kintuille


      • täälä

        naapuri paikkakunas on otettu monesti naisia hitsaus kursseille ja sen jälkeen ne ovat päässeet lilpakalle töihin (alipalkattuna)


      • Asioinut
        Vain kuuntelija kirjoitti:

        Onko se Peltonen vielä pomona? Lehti-ilmoitukset on tosiaan suuren maailman tyyliä.

        Liikennepäällikkö Kari Peltonen on edelleen pomo


    • Rekka-Julli

      Tunnen talon ja monia kuskeja. Palkat tulee ajallaan ja hyvälle kuljettajalle hyvä kohtelu.

    • Sope
      • oikein et

        joku rakentaa suomeen suurta ja mahtavaa.
        ja vielä muuallekkin kuin hesaan.


      • entinen yritäjä
        oikein et kirjoitti:

        joku rakentaa suomeen suurta ja mahtavaa.
        ja vielä muuallekkin kuin hesaan.

        tuntuu että te kaikki jotka haukutte työn antajaa olette joko saaneet loparit tai olette holisteja
        kyseinen yritys toimii pelisääntöjen mukaan ja noudattaa lakia kaikikilta osin


      • MaNi
        entinen yritäjä kirjoitti:

        tuntuu että te kaikki jotka haukutte työn antajaa olette joko saaneet loparit tai olette holisteja
        kyseinen yritys toimii pelisääntöjen mukaan ja noudattaa lakia kaikikilta osin

        Komeet on ainakin autot firmassa! Palkoista enkä mistään muistakaan faktoista mitään tiedä, mutta uskoisin että Lillbackan Jorma ihan reilusti pelaa! Tottakai täällä suomenniemellä aina kateellisia juoppoja riittää, joilta hommat ei suju ja kaikki on aina pomojen syytä jne. jne...


      • Ei Lillbackalalainen
        MaNi kirjoitti:

        Komeet on ainakin autot firmassa! Palkoista enkä mistään muistakaan faktoista mitään tiedä, mutta uskoisin että Lillbackan Jorma ihan reilusti pelaa! Tottakai täällä suomenniemellä aina kateellisia juoppoja riittää, joilta hommat ei suju ja kaikki on aina pomojen syytä jne. jne...

        Paljon ajavat huonotaksaista tavaraa, kuten rautaa. Lähinnä massatavaraksi luokiteltavaa rahdiltaan. Kai silläkin ajolla voi pärjätä. Ongelmia varmasti riittää, jos meinaavat jatkaa tavalla, jolla kuljetusliikkeet toimivat 80-luvun alussa. Joutuvat jossain vaiheessa miettimään tulevaisuutta. Terveisiä vain heille.


      • Ex-kuski
        Ei Lillbackalalainen kirjoitti:

        Paljon ajavat huonotaksaista tavaraa, kuten rautaa. Lähinnä massatavaraksi luokiteltavaa rahdiltaan. Kai silläkin ajolla voi pärjätä. Ongelmia varmasti riittää, jos meinaavat jatkaa tavalla, jolla kuljetusliikkeet toimivat 80-luvun alussa. Joutuvat jossain vaiheessa miettimään tulevaisuutta. Terveisiä vain heille.

        Lillbackan tuntien on kaikki jo mietitty tarkkaan.
        Mies on nousi yhden sorvin voimalla ulos-ottomiesten puristuksesta 70-luvulta yhdeksi Suomen rikkaimmista ja pystyy ajamaan rahteja vaikka ilmaiseksi loppu-elämänsä jos huvittaa.


      • Asioinut
        Ex-kuski kirjoitti:

        Lillbackan tuntien on kaikki jo mietitty tarkkaan.
        Mies on nousi yhden sorvin voimalla ulos-ottomiesten puristuksesta 70-luvulta yhdeksi Suomen rikkaimmista ja pystyy ajamaan rahteja vaikka ilmaiseksi loppu-elämänsä jos huvittaa.

        Kyllä Lillbackan kukkaro autoilun kestää, mutta kuinka kauan viitsii pyörittää touhua, jos ei ole oikein bisnes. Tuskinpa Jorma niin henkeen ja vereen on kuljetusyrittäjä, että pyörittää huonoa bisnestä. Lillbackan kuljetusliike on pahan kokoinen. Ei mikään ihan pikkuyritys, mutta jää kättelyssä isojen varjoon. Näkyy mm. siinä, että ajavat joitain isojen talojen "ei toivomia" ajoja.


      • Etelä-Pohjanmaalta
        Asioinut kirjoitti:

        Kyllä Lillbackan kukkaro autoilun kestää, mutta kuinka kauan viitsii pyörittää touhua, jos ei ole oikein bisnes. Tuskinpa Jorma niin henkeen ja vereen on kuljetusyrittäjä, että pyörittää huonoa bisnestä. Lillbackan kuljetusliike on pahan kokoinen. Ei mikään ihan pikkuyritys, mutta jää kättelyssä isojen varjoon. Näkyy mm. siinä, että ajavat joitain isojen talojen "ei toivomia" ajoja.

        Totta puhut. Lillbacka on ainakin ajanut joitain ajoja, jotka ei tahdo kellekään kelvata.


      • Wiljonka
        Asioinut kirjoitti:

        Kyllä Lillbackan kukkaro autoilun kestää, mutta kuinka kauan viitsii pyörittää touhua, jos ei ole oikein bisnes. Tuskinpa Jorma niin henkeen ja vereen on kuljetusyrittäjä, että pyörittää huonoa bisnestä. Lillbackan kuljetusliike on pahan kokoinen. Ei mikään ihan pikkuyritys, mutta jää kättelyssä isojen varjoon. Näkyy mm. siinä, että ajavat joitain isojen talojen "ei toivomia" ajoja.

        Jos Lillbacka tykkää harrastaa. Jotkuthan harrastavat jopa gofia, miksi ei sitten kuljetusliike toimintaa?


      • paska firma
        entinen yritäjä kirjoitti:

        tuntuu että te kaikki jotka haukutte työn antajaa olette joko saaneet loparit tai olette holisteja
        kyseinen yritys toimii pelisääntöjen mukaan ja noudattaa lakia kaikikilta osin

        en ole holisti ja olen kova tekemään töitä se talo on paska. hyvä kuljetusyrittäjä ymmärtää työ tekijöitä ja on itsekkin ajanut. kuski haluaa toimivan työalun, hyvän soittimen , la puhelimen ja oikean palkan ajallaan. yksikään firma ei kärsi kuljettaja pulasta jos kalusto on hyvää ja maksaa palkan tessin mukaan.


      • paska firma
        Ei Lillbackalalainen kirjoitti:

        Paljon ajavat huonotaksaista tavaraa, kuten rautaa. Lähinnä massatavaraksi luokiteltavaa rahdiltaan. Kai silläkin ajolla voi pärjätä. Ongelmia varmasti riittää, jos meinaavat jatkaa tavalla, jolla kuljetusliikkeet toimivat 80-luvun alussa. Joutuvat jossain vaiheessa miettimään tulevaisuutta. Terveisiä vain heille.

        raudan ajo on hyvää hommaa jos on jako paikkoja paljon ja raudasta tulee äkkiä painoa.


      • Anonyymi
        paska firma kirjoitti:

        en ole holisti ja olen kova tekemään töitä se talo on paska. hyvä kuljetusyrittäjä ymmärtää työ tekijöitä ja on itsekkin ajanut. kuski haluaa toimivan työalun, hyvän soittimen , la puhelimen ja oikean palkan ajallaan. yksikään firma ei kärsi kuljettaja pulasta jos kalusto on hyvää ja maksaa palkan tessin mukaan.

        Hyvän soittimen😆


    • hegguli

      Lillbackan perustaja Jorma on luun kova äijä ja vielä kaiken lisäksi perusjätkä, joka tekee mitä tahtoo.

    • mene

      Älä vaan mene siihen taloon omalla veturilla ajoon,aina tilitykset myöhässä,eli rahaa saa aina odottaa,jos joku muuta väitää,se valehtelee..

    • paikka

      tiedoksi että kuljetusliike ja finnpower helikoptereineen on ihan eri asioita...
      monessa kuljetusliikkeessä asiat tehdään tietyllä tavalla, joillekkin ne sopii joillekkin ei, sitä varten on olemassa esim. koeaika, jolloin hyvä katsoa, miten henkilösuhteet ym. toimii.
      ..samoin jos menee oman auton kera hommiin, se on vähän suomalainen tapa, että joka paikassa rahoja saa odottaa, ei ainoastaan lilbackan, olen huomannut.
      ps. suomessa aina näitä kateellisia piisaa

      • Volvofh16 520

        Mulle Lillbackan raudan jako on ihan tuttua puuhaa.Mutta tyypit jotka tuijottaa kelloa,ja miettii milloin ilta lisä alkaa pyöriä,ja ovat tottuneet purkaa kuormat perä ovista lavojen päällä,eivät siellä pärjää...Suurimmillaan jako-paikkoja voi olla 20-25,ja kaikki vaatii kyljen aukaisun,6 ketjua auki,ja paljon hikeä...Lillbackan homma toimii erittäin hyvin,ja juitsarit on hyvin perillä mitä ajetaan ja miten!


      • sitten
        Volvofh16 520 kirjoitti:

        Mulle Lillbackan raudan jako on ihan tuttua puuhaa.Mutta tyypit jotka tuijottaa kelloa,ja miettii milloin ilta lisä alkaa pyöriä,ja ovat tottuneet purkaa kuormat perä ovista lavojen päällä,eivät siellä pärjää...Suurimmillaan jako-paikkoja voi olla 20-25,ja kaikki vaatii kyljen aukaisun,6 ketjua auki,ja paljon hikeä...Lillbackan homma toimii erittäin hyvin,ja juitsarit on hyvin perillä mitä ajetaan ja miten!

        Näyttää siellä ainakin juitsareiden vaihtuvuus olevan suuri ja homman toimivuudestakin on monenlaista tietoa. Turha yrittää kehua.


    • paska firma

      kiekoista häviää tunteja, tunti pankki jossa 100% muuttuu normi tunneiksi, kalustoa ei pidetä kunnossa eikä huolleta ajallaan. purkupaikkoja parhaimmillaan yli 20kpl. (kiitolinjan mies kävi koittamassa heitti yhden reissun ja sano ittensä irti. ei pellet pärjää raudan ajossa!

    • Anonyymi

      Ei haeta enään.. Viimme viikon torstaina tuli ilmoitus et kuljetustoiminta ajetaan alas. Tämä tarkoittaa sitä et kaikki kuskit ja toimihenkilöt saavat kenkää. Turha sitä firmaa on moittia rahat ja lisät tuli kaikki niin kuin pitääkin. Kertaakaan ei ollut palkka myöhässä. Mutta fakta on se että siniset lillbackan autot häviää suomenteiltä ens kesään mennessä. Harmi!!

      • Anonyymi

        Hyvä uutinen että loppuu luuseri firma.


      • Anonyymi

        13 vuotta vanhaan ketjuun päätit sitten kommentoida


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13 vuotta vanhaan ketjuun päätit sitten kommentoida

        Ja saman teit sinäkin 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja saman teit sinäkin 😅

        Eli vanha sanonta ei omena kauas puusta putoa pitää edelleen paikkansa. Kuski on mikä on . Kun kuskin poika aloittaa oman uransa samalla alalla mistä isä jo poikansa lapsuudesta asti varoitti ja sanoi,että poika hommaa kunnollinen ammatti. Perkele..... niin poika lankeaa ihan samoihin ansoihin kuin tuo surkea isä poloinen. pitää vastata viestiketjuun kun " veri vetää tienpäälle" Jos viestiketju huhuilee jatkoa niin poika poloinen kyllä jatkaa ja haluaa kommentoida vaikka isäpappa kyllä viheltäisi pelin poikki. vain idiootti hyväksyy ,että oma poika jatkaa kuljetusalalla tänä päivänä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vanha sanonta ei omena kauas puusta putoa pitää edelleen paikkansa. Kuski on mikä on . Kun kuskin poika aloittaa oman uransa samalla alalla mistä isä jo poikansa lapsuudesta asti varoitti ja sanoi,että poika hommaa kunnollinen ammatti. Perkele..... niin poika lankeaa ihan samoihin ansoihin kuin tuo surkea isä poloinen. pitää vastata viestiketjuun kun " veri vetää tienpäälle" Jos viestiketju huhuilee jatkoa niin poika poloinen kyllä jatkaa ja haluaa kommentoida vaikka isäpappa kyllä viheltäisi pelin poikki. vain idiootti hyväksyy ,että oma poika jatkaa kuljetusalalla tänä päivänä,

        Tiukkaa tekstiä vailla totuuspohjaa. Riippuu kuljetustehtävistä suositteleeko isäpappa omalle pojalleen/tyttärelleen kuljetusalaa ammatiksi. Varsinkin jos on menestynyt yrittäjä niin mielellään suo seuraavalle sukupolvelle mahdollisuuden jatkaa isän viitoittamalla tiellä.


    • Anonyymi

      Lillbacka Global Transportilla on bensa loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe