Tietääkö kukaan, millainen talo Lillbacka Global Transport on. Työntekijöitä haetaan oikein suuren maailman tyyliin mahtipontisilla lehti-ilmoituksilla.
Lillbacka Global Transport
31
22514
Vastaukset
- Ohittaja
Siellä ei tunneta mikäälaisia työehtosopimusksia olet siellä alipakattuna ja päivät on pitkiä.Niille on tullu pulaa kuskeista kun ovat potkineet päähän edellisiä ovat lähteneet pois.
- Vain kuuntelija
Onko se Peltonen vielä pomona? Lehti-ilmoitukset on tosiaan suuren maailman tyyliä.
- ja...
siälä on helikopteri sen takia että voi kulkea ilmateitse ettei köyhät kuse kintuille
- täälä
naapuri paikkakunas on otettu monesti naisia hitsaus kursseille ja sen jälkeen ne ovat päässeet lilpakalle töihin (alipalkattuna)
- Asioinut
Vain kuuntelija kirjoitti:
Onko se Peltonen vielä pomona? Lehti-ilmoitukset on tosiaan suuren maailman tyyliä.
Liikennepäällikkö Kari Peltonen on edelleen pomo
- Rekka-Julli
Tunnen talon ja monia kuskeja. Palkat tulee ajallaan ja hyvälle kuljettajalle hyvä kohtelu.
- Sope
Lillbackalla on kaikki suuren maailman tyyliä. Esim. Lillbackan omistamaan "Powerpark" huvipuistoon nousee Euroopan pisin vuoristorata.
http://www.powerparkkart.com/index.html- oikein et
joku rakentaa suomeen suurta ja mahtavaa.
ja vielä muuallekkin kuin hesaan. - entinen yritäjä
oikein et kirjoitti:
joku rakentaa suomeen suurta ja mahtavaa.
ja vielä muuallekkin kuin hesaan.tuntuu että te kaikki jotka haukutte työn antajaa olette joko saaneet loparit tai olette holisteja
kyseinen yritys toimii pelisääntöjen mukaan ja noudattaa lakia kaikikilta osin - MaNi
entinen yritäjä kirjoitti:
tuntuu että te kaikki jotka haukutte työn antajaa olette joko saaneet loparit tai olette holisteja
kyseinen yritys toimii pelisääntöjen mukaan ja noudattaa lakia kaikikilta osinKomeet on ainakin autot firmassa! Palkoista enkä mistään muistakaan faktoista mitään tiedä, mutta uskoisin että Lillbackan Jorma ihan reilusti pelaa! Tottakai täällä suomenniemellä aina kateellisia juoppoja riittää, joilta hommat ei suju ja kaikki on aina pomojen syytä jne. jne...
- Ei Lillbackalalainen
MaNi kirjoitti:
Komeet on ainakin autot firmassa! Palkoista enkä mistään muistakaan faktoista mitään tiedä, mutta uskoisin että Lillbackan Jorma ihan reilusti pelaa! Tottakai täällä suomenniemellä aina kateellisia juoppoja riittää, joilta hommat ei suju ja kaikki on aina pomojen syytä jne. jne...
Paljon ajavat huonotaksaista tavaraa, kuten rautaa. Lähinnä massatavaraksi luokiteltavaa rahdiltaan. Kai silläkin ajolla voi pärjätä. Ongelmia varmasti riittää, jos meinaavat jatkaa tavalla, jolla kuljetusliikkeet toimivat 80-luvun alussa. Joutuvat jossain vaiheessa miettimään tulevaisuutta. Terveisiä vain heille.
- Ex-kuski
Ei Lillbackalalainen kirjoitti:
Paljon ajavat huonotaksaista tavaraa, kuten rautaa. Lähinnä massatavaraksi luokiteltavaa rahdiltaan. Kai silläkin ajolla voi pärjätä. Ongelmia varmasti riittää, jos meinaavat jatkaa tavalla, jolla kuljetusliikkeet toimivat 80-luvun alussa. Joutuvat jossain vaiheessa miettimään tulevaisuutta. Terveisiä vain heille.
Lillbackan tuntien on kaikki jo mietitty tarkkaan.
Mies on nousi yhden sorvin voimalla ulos-ottomiesten puristuksesta 70-luvulta yhdeksi Suomen rikkaimmista ja pystyy ajamaan rahteja vaikka ilmaiseksi loppu-elämänsä jos huvittaa. - Asioinut
Ex-kuski kirjoitti:
Lillbackan tuntien on kaikki jo mietitty tarkkaan.
Mies on nousi yhden sorvin voimalla ulos-ottomiesten puristuksesta 70-luvulta yhdeksi Suomen rikkaimmista ja pystyy ajamaan rahteja vaikka ilmaiseksi loppu-elämänsä jos huvittaa.Kyllä Lillbackan kukkaro autoilun kestää, mutta kuinka kauan viitsii pyörittää touhua, jos ei ole oikein bisnes. Tuskinpa Jorma niin henkeen ja vereen on kuljetusyrittäjä, että pyörittää huonoa bisnestä. Lillbackan kuljetusliike on pahan kokoinen. Ei mikään ihan pikkuyritys, mutta jää kättelyssä isojen varjoon. Näkyy mm. siinä, että ajavat joitain isojen talojen "ei toivomia" ajoja.
- Etelä-Pohjanmaalta
Asioinut kirjoitti:
Kyllä Lillbackan kukkaro autoilun kestää, mutta kuinka kauan viitsii pyörittää touhua, jos ei ole oikein bisnes. Tuskinpa Jorma niin henkeen ja vereen on kuljetusyrittäjä, että pyörittää huonoa bisnestä. Lillbackan kuljetusliike on pahan kokoinen. Ei mikään ihan pikkuyritys, mutta jää kättelyssä isojen varjoon. Näkyy mm. siinä, että ajavat joitain isojen talojen "ei toivomia" ajoja.
Totta puhut. Lillbacka on ainakin ajanut joitain ajoja, jotka ei tahdo kellekään kelvata.
- Wiljonka
Asioinut kirjoitti:
Kyllä Lillbackan kukkaro autoilun kestää, mutta kuinka kauan viitsii pyörittää touhua, jos ei ole oikein bisnes. Tuskinpa Jorma niin henkeen ja vereen on kuljetusyrittäjä, että pyörittää huonoa bisnestä. Lillbackan kuljetusliike on pahan kokoinen. Ei mikään ihan pikkuyritys, mutta jää kättelyssä isojen varjoon. Näkyy mm. siinä, että ajavat joitain isojen talojen "ei toivomia" ajoja.
Jos Lillbacka tykkää harrastaa. Jotkuthan harrastavat jopa gofia, miksi ei sitten kuljetusliike toimintaa?
- paska firma
entinen yritäjä kirjoitti:
tuntuu että te kaikki jotka haukutte työn antajaa olette joko saaneet loparit tai olette holisteja
kyseinen yritys toimii pelisääntöjen mukaan ja noudattaa lakia kaikikilta osinen ole holisti ja olen kova tekemään töitä se talo on paska. hyvä kuljetusyrittäjä ymmärtää työ tekijöitä ja on itsekkin ajanut. kuski haluaa toimivan työalun, hyvän soittimen , la puhelimen ja oikean palkan ajallaan. yksikään firma ei kärsi kuljettaja pulasta jos kalusto on hyvää ja maksaa palkan tessin mukaan.
- paska firma
Ei Lillbackalalainen kirjoitti:
Paljon ajavat huonotaksaista tavaraa, kuten rautaa. Lähinnä massatavaraksi luokiteltavaa rahdiltaan. Kai silläkin ajolla voi pärjätä. Ongelmia varmasti riittää, jos meinaavat jatkaa tavalla, jolla kuljetusliikkeet toimivat 80-luvun alussa. Joutuvat jossain vaiheessa miettimään tulevaisuutta. Terveisiä vain heille.
raudan ajo on hyvää hommaa jos on jako paikkoja paljon ja raudasta tulee äkkiä painoa.
- Anonyymi
paska firma kirjoitti:
en ole holisti ja olen kova tekemään töitä se talo on paska. hyvä kuljetusyrittäjä ymmärtää työ tekijöitä ja on itsekkin ajanut. kuski haluaa toimivan työalun, hyvän soittimen , la puhelimen ja oikean palkan ajallaan. yksikään firma ei kärsi kuljettaja pulasta jos kalusto on hyvää ja maksaa palkan tessin mukaan.
Hyvän soittimen😆
- hegguli
Lillbackan perustaja Jorma on luun kova äijä ja vielä kaiken lisäksi perusjätkä, joka tekee mitä tahtoo.
- mene
Älä vaan mene siihen taloon omalla veturilla ajoon,aina tilitykset myöhässä,eli rahaa saa aina odottaa,jos joku muuta väitää,se valehtelee..
- paikka
tiedoksi että kuljetusliike ja finnpower helikoptereineen on ihan eri asioita...
monessa kuljetusliikkeessä asiat tehdään tietyllä tavalla, joillekkin ne sopii joillekkin ei, sitä varten on olemassa esim. koeaika, jolloin hyvä katsoa, miten henkilösuhteet ym. toimii.
..samoin jos menee oman auton kera hommiin, se on vähän suomalainen tapa, että joka paikassa rahoja saa odottaa, ei ainoastaan lilbackan, olen huomannut.
ps. suomessa aina näitä kateellisia piisaa- Volvofh16 520
Mulle Lillbackan raudan jako on ihan tuttua puuhaa.Mutta tyypit jotka tuijottaa kelloa,ja miettii milloin ilta lisä alkaa pyöriä,ja ovat tottuneet purkaa kuormat perä ovista lavojen päällä,eivät siellä pärjää...Suurimmillaan jako-paikkoja voi olla 20-25,ja kaikki vaatii kyljen aukaisun,6 ketjua auki,ja paljon hikeä...Lillbackan homma toimii erittäin hyvin,ja juitsarit on hyvin perillä mitä ajetaan ja miten!
- sitten
Volvofh16 520 kirjoitti:
Mulle Lillbackan raudan jako on ihan tuttua puuhaa.Mutta tyypit jotka tuijottaa kelloa,ja miettii milloin ilta lisä alkaa pyöriä,ja ovat tottuneet purkaa kuormat perä ovista lavojen päällä,eivät siellä pärjää...Suurimmillaan jako-paikkoja voi olla 20-25,ja kaikki vaatii kyljen aukaisun,6 ketjua auki,ja paljon hikeä...Lillbackan homma toimii erittäin hyvin,ja juitsarit on hyvin perillä mitä ajetaan ja miten!
Näyttää siellä ainakin juitsareiden vaihtuvuus olevan suuri ja homman toimivuudestakin on monenlaista tietoa. Turha yrittää kehua.
- paska firma
kiekoista häviää tunteja, tunti pankki jossa 100% muuttuu normi tunneiksi, kalustoa ei pidetä kunnossa eikä huolleta ajallaan. purkupaikkoja parhaimmillaan yli 20kpl. (kiitolinjan mies kävi koittamassa heitti yhden reissun ja sano ittensä irti. ei pellet pärjää raudan ajossa!
- Anonyymi
Ei haeta enään.. Viimme viikon torstaina tuli ilmoitus et kuljetustoiminta ajetaan alas. Tämä tarkoittaa sitä et kaikki kuskit ja toimihenkilöt saavat kenkää. Turha sitä firmaa on moittia rahat ja lisät tuli kaikki niin kuin pitääkin. Kertaakaan ei ollut palkka myöhässä. Mutta fakta on se että siniset lillbackan autot häviää suomenteiltä ens kesään mennessä. Harmi!!
- Anonyymi
Hyvä uutinen että loppuu luuseri firma.
- Anonyymi
13 vuotta vanhaan ketjuun päätit sitten kommentoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13 vuotta vanhaan ketjuun päätit sitten kommentoida
Ja saman teit sinäkin 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saman teit sinäkin 😅
Eli vanha sanonta ei omena kauas puusta putoa pitää edelleen paikkansa. Kuski on mikä on . Kun kuskin poika aloittaa oman uransa samalla alalla mistä isä jo poikansa lapsuudesta asti varoitti ja sanoi,että poika hommaa kunnollinen ammatti. Perkele..... niin poika lankeaa ihan samoihin ansoihin kuin tuo surkea isä poloinen. pitää vastata viestiketjuun kun " veri vetää tienpäälle" Jos viestiketju huhuilee jatkoa niin poika poloinen kyllä jatkaa ja haluaa kommentoida vaikka isäpappa kyllä viheltäisi pelin poikki. vain idiootti hyväksyy ,että oma poika jatkaa kuljetusalalla tänä päivänä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vanha sanonta ei omena kauas puusta putoa pitää edelleen paikkansa. Kuski on mikä on . Kun kuskin poika aloittaa oman uransa samalla alalla mistä isä jo poikansa lapsuudesta asti varoitti ja sanoi,että poika hommaa kunnollinen ammatti. Perkele..... niin poika lankeaa ihan samoihin ansoihin kuin tuo surkea isä poloinen. pitää vastata viestiketjuun kun " veri vetää tienpäälle" Jos viestiketju huhuilee jatkoa niin poika poloinen kyllä jatkaa ja haluaa kommentoida vaikka isäpappa kyllä viheltäisi pelin poikki. vain idiootti hyväksyy ,että oma poika jatkaa kuljetusalalla tänä päivänä,
Tiukkaa tekstiä vailla totuuspohjaa. Riippuu kuljetustehtävistä suositteleeko isäpappa omalle pojalleen/tyttärelleen kuljetusalaa ammatiksi. Varsinkin jos on menestynyt yrittäjä niin mielellään suo seuraavalle sukupolvelle mahdollisuuden jatkaa isän viitoittamalla tiellä.
- Anonyymi
Lillbacka Global Transportilla on bensa loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246