Ite oon syöttänny kissalleni classic-sarjan märkäruokaa hyytelössä, ei sisällä viljaa, eikä sokeria, hyvin on kelvannu. Kiinostais kokeilla kuivaruuasta viljatonta lohi versiota. Koostumus: Tuore lohi 26%, dehydratoitu kana 26%, herne, peruna, dehydratoitu kalkkuna 12%, kananrasva, kuivattu omena, lohiöljy, panimohiiva, kananmaksa, prebiootit MOS & FOS ( 200mg/kg ), superfood-sekoitus 500mg/kg ( tyrni, karpalo, kissanminttu, rosmariini, levä ) Miltä vaikuttaa koostumus?
PrimaCat kissan kuiva ja märkäruuat
4
447
Vastaukset
- Anonyymi
Jos, kissalle tulee virtsatieongelmia, se johtuu siitä et kissa saa ruuastaan liian vähän nestettä.Eli,osa kissoista juo liian vähän syödessään kuivaraksuja, ja siitä johtuu virtsatieongelmat.
- Anonyymi
Mitä vähemmän, sitä parempi. Pätee kaikkiin kuivaruokiin. Elimistö kuivuu ja tulee monenlaista kremppaa. Pitemmällä aikavälillä monen raksuilla ruokitun kissan ja koiran munuaiaset pettävät.
- Anonyymi
Kissalla tulee aina olla tarjolla puhdasta vettä!
Myös monen märkäruoalla ruokitun kissan ja koiran munuaiset pettävät ikääntymisen myötä.
- Anonyymi
PrimaCat on siitä ongelmallinen merkki, että vaikka valmistaja on kotimainen, raaka-aineet tulevat ulkomailta. Ei pidä syöttää liiemmälti. Voi olla antibiootti- ja muita lääkejäämiä tai ympäristömyrkkyjä. Ainut oikeasti kotimainen kissanraksu on Oscar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181120- 211016
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114878Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46868- 18806
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72662