Ite oon syöttänny kissalleni classic-sarjan märkäruokaa hyytelössä, ei sisällä viljaa, eikä sokeria, hyvin on kelvannu. Kiinostais kokeilla kuivaruuasta viljatonta lohi versiota. Koostumus: Tuore lohi 26%, dehydratoitu kana 26%, herne, peruna, dehydratoitu kalkkuna 12%, kananrasva, kuivattu omena, lohiöljy, panimohiiva, kananmaksa, prebiootit MOS & FOS ( 200mg/kg ), superfood-sekoitus 500mg/kg ( tyrni, karpalo, kissanminttu, rosmariini, levä ) Miltä vaikuttaa koostumus?
PrimaCat kissan kuiva ja märkäruuat
4
247
Vastaukset
- Anonyymi
Jos, kissalle tulee virtsatieongelmia, se johtuu siitä et kissa saa ruuastaan liian vähän nestettä.Eli,osa kissoista juo liian vähän syödessään kuivaraksuja, ja siitä johtuu virtsatieongelmat.
- Anonyymi
Mitä vähemmän, sitä parempi. Pätee kaikkiin kuivaruokiin. Elimistö kuivuu ja tulee monenlaista kremppaa. Pitemmällä aikavälillä monen raksuilla ruokitun kissan ja koiran munuaiaset pettävät.
- Anonyymi
Kissalla tulee aina olla tarjolla puhdasta vettä!
Myös monen märkäruoalla ruokitun kissan ja koiran munuaiset pettävät ikääntymisen myötä.
- Anonyymi
PrimaCat on siitä ongelmallinen merkki, että vaikka valmistaja on kotimainen, raaka-aineet tulevat ulkomailta. Ei pidä syöttää liiemmälti. Voi olla antibiootti- ja muita lääkejäämiä tai ympäristömyrkkyjä. Ainut oikeasti kotimainen kissanraksu on Oscar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976