Käytättekö tätä sivustoa Samsung-puhelimella?
Mä käytän ja puhelimessa Brave mainosestosovellus.
On ihmetyttänyt tämän sivun uudistuksen jälkeen tuo, kun keskustelujen aloitusteksti on pientä, eikä se suurene edes asetuksista säätämällä. Vastaukset taas ovat isommalla tekstillä.
Onko vika nyt sivustossa, puhelimessa vai Brave-sovelluksessa? Tätä ongelmaa ei ollu ennen uudistusta.
Miten muilla?
7
72
Vastaukset
- Anonyymi
Chrome vaan käyttöön. Muun viritykset aiheuttaa aina ongelmia..
- Anonyymi
Siis vika olisi Bravessa?
En haluaisi vaihtaa, sillä mainokset tekevät sivusta epämiellyttävän käyttää. Jatkuvaa sivun pomppimista ja hitautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vika olisi Bravessa?
En haluaisi vaihtaa, sillä mainokset tekevät sivusta epämiellyttävän käyttää. Jatkuvaa sivun pomppimista ja hitautta.Ei mulla pompi Chromella mainokset sen enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla pompi Chromella mainokset sen enempää.
Testasin tuon Chromen. Kyllä minulla tuli mainokset esiin. Toiseksi jotenkin jähmeästi availi jostain syystä sivuja.
Onko kaikilla tuo aloituksen teksti pienellä??? Oli myös tuossa Chromella. Isoni kyllä kun avasi koko aloituksen, mutta miksei se ole heti samankokoista kuin vaikkapa vastausten tekstikoko.
Jotenkin ärsyttää jokaisen jutun avauksen jälkeen tehdä nuo jutut. Bravella eka avaat aoituksen ja sitten näppäät kohtaa vanhimmat, niin sitten teksti suurenee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testasin tuon Chromen. Kyllä minulla tuli mainokset esiin. Toiseksi jotenkin jähmeästi availi jostain syystä sivuja.
Onko kaikilla tuo aloituksen teksti pienellä??? Oli myös tuossa Chromella. Isoni kyllä kun avasi koko aloituksen, mutta miksei se ole heti samankokoista kuin vaikkapa vastausten tekstikoko.
Jotenkin ärsyttää jokaisen jutun avauksen jälkeen tehdä nuo jutut. Bravella eka avaat aoituksen ja sitten näppäät kohtaa vanhimmat, niin sitten teksti suurenee.Mulle tulee mutta ei ne yhtään häiritse toisinkuin tietokoneilla.
- Anonyymi
Vapunen käyttää tätä sivua vain Samsung puhelimella, esim. windows pohjainen tietokone ei käy päinsä.
- Anonyymi
Nimenomaan Samsung puhelimella ja Ghromella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056