Käytättekö tätä sivustoa Samsung-puhelimella?
Mä käytän ja puhelimessa Brave mainosestosovellus.
On ihmetyttänyt tämän sivun uudistuksen jälkeen tuo, kun keskustelujen aloitusteksti on pientä, eikä se suurene edes asetuksista säätämällä. Vastaukset taas ovat isommalla tekstillä.
Onko vika nyt sivustossa, puhelimessa vai Brave-sovelluksessa? Tätä ongelmaa ei ollu ennen uudistusta.
Miten muilla?
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Chrome vaan käyttöön. Muun viritykset aiheuttaa aina ongelmia..
- Anonyymi
Siis vika olisi Bravessa?
En haluaisi vaihtaa, sillä mainokset tekevät sivusta epämiellyttävän käyttää. Jatkuvaa sivun pomppimista ja hitautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vika olisi Bravessa?
En haluaisi vaihtaa, sillä mainokset tekevät sivusta epämiellyttävän käyttää. Jatkuvaa sivun pomppimista ja hitautta.Ei mulla pompi Chromella mainokset sen enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla pompi Chromella mainokset sen enempää.
Testasin tuon Chromen. Kyllä minulla tuli mainokset esiin. Toiseksi jotenkin jähmeästi availi jostain syystä sivuja.
Onko kaikilla tuo aloituksen teksti pienellä??? Oli myös tuossa Chromella. Isoni kyllä kun avasi koko aloituksen, mutta miksei se ole heti samankokoista kuin vaikkapa vastausten tekstikoko.
Jotenkin ärsyttää jokaisen jutun avauksen jälkeen tehdä nuo jutut. Bravella eka avaat aoituksen ja sitten näppäät kohtaa vanhimmat, niin sitten teksti suurenee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Testasin tuon Chromen. Kyllä minulla tuli mainokset esiin. Toiseksi jotenkin jähmeästi availi jostain syystä sivuja.
Onko kaikilla tuo aloituksen teksti pienellä??? Oli myös tuossa Chromella. Isoni kyllä kun avasi koko aloituksen, mutta miksei se ole heti samankokoista kuin vaikkapa vastausten tekstikoko.
Jotenkin ärsyttää jokaisen jutun avauksen jälkeen tehdä nuo jutut. Bravella eka avaat aoituksen ja sitten näppäät kohtaa vanhimmat, niin sitten teksti suurenee.Mulle tulee mutta ei ne yhtään häiritse toisinkuin tietokoneilla.
- Anonyymi
Vapunen käyttää tätä sivua vain Samsung puhelimella, esim. windows pohjainen tietokone ei käy päinsä.
- Anonyymi
Nimenomaan Samsung puhelimella ja Ghromella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618308Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165721Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1174722Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2304641Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli384533Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554043Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793782Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava453715SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1533653