Ostaisitteko pennun kasvattajalta, jolla tuomio eläinsuojelurikoksista ja eläintenpitokielto (joka ei koske koiria)?
Vaikka koirat onkin hoidettu riittävän hyvin, millainen on tämän kasvattajan moraali?
Eläinten kaltoinkohtelu
8
1074
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä ottaisi eikä kenenkään muunkaan pitäisi! Eläintenpitokieltoa ei anneta Suomessa kovinkaan heppoisin perustein, joten on jo tosi kyseessä, vaikka se koskisikin muita eläimiä. Välillä myös jostain käsittämättömästä syystä eläintenpitokieltoa ei kosketa välttämättä kaikkia eläimiä, vaikka olisikin olleet kaltoinkohtelun kohteena..
- Anonyymi
Miksi kukaan tietoisesti haluaisi ostaa pennun paikasta, jossa koiria väärin kohdellaan?
- Anonyymi
Ny kannattaa miettiä todella tarkkaan, et mitä toimintaa tukee! Onhan ne vasta syntyneet pennut tälläsel kasvattajallaki söpöi...
- Anonyymi
Kannattaa taas olla varovainen, kun pentuja tulossa taas tämmöseenkin paikkaan.
- Anonyymi
Mitä jos nyt pitäis oman huushollin kunnossa, ennenkuin tulee tänne muita mollaamaan. On se kumma et joku katsoo asiakseen kytätä toisten tekemisä koko ajan
- Anonyymi
Kyl on jokaisen asia hoitaa eläimensä ettei tarvi käräjillä tuomioita jaella!
- Anonyymi
Riittävä kurinpito kuuluu asiaan. Koira tai lapset. Kyllä se on hakattava, vaikka tuntuisikin pahalta. Kyllä mäki velkansa maksaa ja jos ei maksa, niinhakataan kettingillä
- Anonyymi
Jokainen tekee itse valinnan millaista eläintenpitoa tukee ja kannattaa. Omalla kohdalla eläinten (oli sitten koiria tai muita) elinolot ja kohtelu on se ensimmäinen askel kasvattajan valinnassa. Jos ei kaikki ole kunnossa, niin en todellakaan tue rahallisesti sellaista toimintaa.
Ja jos Suomessa onnistuu saamaan tuomion eläinsuojelurikoksesta, niin asiat on jo todella huonossa jamassa. Ei niitä turhasta, eikä edes lievistä syistä jaella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745