osallistun hänen ja miehen lasten juhliin? On outoa jos ei äitipuoli ole miehen lasten mukana juhlissa? Ennenkuulumatonta ettei äitipuoli olisi isän vierellä kun lapset juhlii.
Minusta exän ei kuulu olla siellä sillä hän on menneen talven lumia ja lastenon hyvä tietää että uusi äiti on äiti ja entinen äiti on entinen.
Minä meinaan olla joka juhlissa vaikka väkisin, se paikka on minun ei exä äidin.
Olen jopa ostanut karuille pitsimekot oranssit heille joulun juhliin joten katson että ne ovat päällä, ex äiti ei ole ostanut mitään, työtön kun on.
Minä kuulun jopa häissä miehen vierelle ja olla miehen tyttären kaasona, ex äiti voi mennä vaikka kapakkaan. Ei häntä enää tarvi kun olen pyörittänyt tätä huushollia jo kaksi kuukautta.
Exät siirtykää sivuun kun uudet äidit mullistaa koko perheen.
Miehen exä ei halua että
Anonyymi
1
189
Vastaukset 1
- Anonyymi
Sinulla on pakkomielle kertoa "oletetun miehen lapsista", miksi , joka päivä keksit uuden tarinan "miehen lapsista".MIKSI? Mikä sinua vaivaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3432748
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782164- 361774
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791567- 531095
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 63719
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571