Aihe

Anu ja Helmer

Anonyymi

Nyt Anu pihalle,alkanut suoraansanoen hatuttaa tuo kun kokoajan ovat kiinni toisissaan,Helmeri on kuin narulla kiinni Anussa.

8

126

Vastaukset

• Nytkö vasta alkoi tulla mitta täyteen. Minulle tuli jo silloin kuin kellivät areenalla voimistellen, pellehemmi kannatteli tätä Anuaan ja yleisö hurrasi.

• Olen nähnyt Anun kieron pelin alusta asti ja oksennan sitä. En voi sietää, kun vedättää Helmeriä ja emme näe oikeaa Helmeriä yhtään, varmaan olis hauska tyyppi ilman tuota eukkoa. Anu ketuttaa vietävästi.

• Siksi äänestän villeä

• Nunnakaulus ja kylpytakki, eikö niillä muuta ole? Tuon ikäisellä tuollainen kaulus?

• Anu teeskentelee niiiiiiiin suloista, ja pyllistelee pikkuhousuissa useammin, kuin oikeasti olisi tarvis! Epäsiisti ja laiska nainen! Anu ULOS!!

• Anonyymi kirjoitti:

Anu teeskentelee niiiiiiiin suloista, ja pyllistelee pikkuhousuissa useammin, kuin oikeasti olisi tarvis! Epäsiisti ja laiska nainen! Anu ULOS!!

Ensin Ville ulos, sitten on vasta Anun ja Helmerin vuoro.

• Iskä kiitän anusta!
      Tämä on lause minkä tulen muistamaan bb 2019

Toinen on Krisun 30.000€ kännissä sanottu: jos mulla olis ase niin lopettaisin teidät kaikki!

• anu ulos ville taloon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      5427
    2. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      48
      4222
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      239
      3020
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      46
      2075