Pitkään seuranneena olen tullut seuraavaan johtopäätökseen: nuo "venäläiset?" trolliviestit ovat vastauksia ketjuissa, missä on jo sääntöjen vastaista seuralaishakua. Jos seuraa ei etsitä, ei niihin viesteihin myöskään heitellä trollauksia. Joten jos ylläpito olisi töittensä tasalla, ei koko trollausongelmaakaan olisi.
Tuosta voisi tietenkin vetää vaikka mimmoista salaliittoteoriaa, mutta kun siitä ei olisi hyötyä. Ylläpito ei hoida valvontaa ja muut kärsivät moderoinnin puuttumisesta.
Yksi näkökulma trolliviesteihin
2
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se tosiaankin tuollaiselta vaikuttaa.
Moi! Suomi24:ssä ei ole palstakohtaisia moderaattoreita. Moderointi tehdään pääasiallisesti käyttäjien tekemien ilmoitusten perusteella, joten jokainen voi siis omalta osaltaan vaikuttaa palstojen siisteyteen tekemällä ilmoituksia. Siihen en valitettavasti osaa kommentoida, millä perusteella spämmerit valitsevat tietyt palstat, mutta voisi kuvitella, että seksisivustojen "mainostajille" Seksi-kategoria olisi hedelmällinen maaperä saada klikkejä. Suomi24:än kirjoitettuja viestejä ei tarkisteta ennakkoon.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5942341Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101862Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221700Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641438JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191306- 641257
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka19927Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16918Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843