Viime keväänä tuli vaihdettua liukunastat ja helix ampu jousineen päivineen tallin seinään kun ekaa kertaa sitä avasin joten jousen paikkakin vähän kysymysmerkki :D
1. A-3 on ilmeisesti tehtaalta tullessaan miten jousen kuuluu olla, jousi oli musta väriltään, nyt ongelma on että kelkka kiertää mutta ei kulje tai siis ei vaihda isommalle. Mitenkähän paljon tätä esijännitystä kuuluu olla? Laitoin A-2 kohtaan niin helixiä piti kiertää noin puoli sakaraa että meni kiila kohdalleen ja tuntu jo hieman paremmalta kun kävi kokeilemassa mutta vieläkin huutaa liikaa.
2. Mitenkä variaattorin linjaus kuuluu tehdä ja mistä tiedän että se on oikein?
3. Paljonko nämä variaattorit ja hihna lämpee normaalioloissa? Tuntuu kuumalta että melkein näppejä polttaa joten jokin on pielessä ilmeisesti.
4. Helix oli hangannut sen verran että ulkokehästä oli hioutunu melkein numerot kokonaan pois, mistähän tämä johtuu?
5. Mitä jos laitan helixin paikalleen että kiila menee lähes suoriltaan (ei tule esijännitystä) miten kelkka sitten käyttäytyy?
6. Variaattorin lautasissa on numerot kuin kellotaulussa 1-12 mitä nämä tarkottaa? laitoin lautaset silleen että numerot täsmää kummaltakin puolelta.
Kiitoksia jos joku jaksaa vastailla ja vähän antaa informaatiota.
Kelkkahan on siis ski-doo mxz 550f vm. 2006
2. Variaattorista kysymyksiä (BRP)
Anonyymi
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194187
- 1214036
- 483642
- 673049
- 2002751
- 492538
- 222538
- 202416
- 412299
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412255