Pattaya- oppaiden työllisyysaste.

En ole missään nähnyt tilastoja enkä edes arveluja oppaiden työttömyysasteista. Uskon että useimmat alan ammattilaiset ovat rajusti vajaatyöllistettyjä ja osa joutuu elämään 9:n euron satunnaisilla keikkapalkkioilla.

Huippuammattilaiset saavat joskus höynäytettyä jotain varakasta farangia mutta tämä on hyvin harvinaista.

Perustan väitteeni omakohtaisiin havaintoihin. Koskaan en ole joutunut jonottamaan tai varauslistalle opasta tarvitessani.
Kausisesongin aikanakaan tilanne ei parane sillä silloin toimitetaan maakunnista laumoittain amatöörejä "vajetta" paikkaamaan.

Lopuksi videonpätkä työttömistä työnhakijoista ja työvoimatoimistojen lohduttomista jonoista:
https://www.youtube.com/watch?v=ggjhSDcBF_Y

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sipilä ja Keppi, siinä aktiivimallia persuuksille

• Anonyymi

Joka ilta suuri osa oppaista joutuu lähtemään kotiin ilman asiakasta.

Suositummilla tosin on sitten vastaavasti useampi asiakas illassa.

• Anonyymi

Mitä siis voisimme tehdä Pattayan oppaiden työllisyystilanteen parantamiseksi?

• Anonyymi

Olen suosinut aina useamman vuokraamista kerralla.
        Oikein hauska kokemus.

• Anonyymi

Pidetään tytöistä ja työllisyysasteesta huolta, se on mukavaa hommaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidetään tytöistä ja työllisyysasteesta huolta, se on mukavaa hommaa.

Kaikki paitsi purjehdus ja puutarhurointi on resupeppujen hommia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki paitsi purjehdus ja puutarhurointi on resupeppujen hommia.

1) Rikkain prosentti omistaa 40% koko kansakunnan varallisuudesta.
        2) Rikkain prosentti saa 24% kaikista tuloista.
        3) Rikkain prosentti omistaa puolet kaikista maan osakkeista ja muista velkakirjoista jne.
        4) Rikkaimmalla prosentilla on vain 5% koko maan henkilökohtaisista veloista.",

"Tässä nyt kansa vihdoinkin alkaa tajuta mitä nämä Nalle Wahlroosit ovat. Finanssimaailman pelureita jotka käyttävät markkinoitten lainalaisuuksia hyväkseen ja kansalaisia ( reaalitalous ) vastaan ja tyhmät sopulit ja tuulipuvut ovat pitäneet häntä vain älykkäänä rahantekijänä jota on kunnioitettava.Totuus kuitenkin on, että kyse on perimmiltään täysimittaisesta huijauksesta tyylliin Maddoff. Nyt Nalle saa väistyä ja tilalle tulee uusi asento finanssimaailmassa juuri tätä olen jo pitkään odottanut, koska kansa saa tarpeekseen. Nyt se tuli loppu kusetukselle! Hyvä!",

"Mielenosottajat ovat oikeassa, ihmeen pitkään tätä ahneutta on katseltukin. Sama laulu on Suomessakin. Eivätkö ne onnettomat resupeput ymmärrä että kalikka voi kalahtaa omaan nilkkaan. Kyllä ahneudelle pitää olla jokin raja.".''

thaityttöset kunniaan, Suomi nousuun !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1) Rikkain prosentti omistaa 40% koko kansakunnan varallisuudesta.
        2) Rikkain prosentti saa 24% kaikista tuloista.
        3) Rikkain prosentti omistaa puolet kaikista maan osakkeista ja muista velkakirjoista jne.
        4) Rikkaimmalla prosentilla on vain 5% koko maan henkilökohtaisista veloista.",

"Tässä nyt kansa vihdoinkin alkaa tajuta mitä nämä Nalle Wahlroosit ovat. Finanssimaailman pelureita jotka käyttävät markkinoitten lainalaisuuksia hyväkseen ja kansalaisia ( reaalitalous ) vastaan ja tyhmät sopulit ja tuulipuvut ovat pitäneet häntä vain älykkäänä rahantekijänä jota on kunnioitettava.Totuus kuitenkin on, että kyse on perimmiltään täysimittaisesta huijauksesta tyylliin Maddoff. Nyt Nalle saa väistyä ja tilalle tulee uusi asento finanssimaailmassa juuri tätä olen jo pitkään odottanut, koska kansa saa tarpeekseen. Nyt se tuli loppu kusetukselle! Hyvä!",

"Mielenosottajat ovat oikeassa, ihmeen pitkään tätä ahneutta on katseltukin. Sama laulu on Suomessakin. Eivätkö ne onnettomat resupeput ymmärrä että kalikka voi kalahtaa omaan nilkkaan. Kyllä ahneudelle pitää olla jokin raja.".''

thaityttöset kunniaan, Suomi nousuun !

Thaityttöset kunniaan ja Suomi nousuun !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaityttöset kunniaan ja Suomi nousuun !

ai, onko se nykyään nimeltään Suomi, Tepsissä sitä sanotaan Jortikaksi

• Anonyymi

”En tuntenut yhtään suomalaista, kun perustin kolme vuotta sitten majoitusliikkeen”, sanoo Seahorse Travel -nimistä liikettä johtava Phantip ”Bee” Nattanicha.

”Nyt haluaisin, että sata prosenttia asiakkaista olisi suomalaisia.”

Nattanicha päätyi suomalaisten pariin sattumalta. Kun liike oli perustettu, heti ensimmäinen asiakas oli suomalainen.

”Hän suositteli liikettämme seuraavalle suomalaiselle, ja tämä suositteli seuraaville.”

Nattanicha oli yhtäkkiä verkostoitunut suomalaisturistien keskuudessa, vahingossa.

”Ensimmäinen asukkaamme antoi meille lahjaksi myös suomalaisen puisen juoma-astian.”

Se oli lappilainen kuksa.

• Anonyymi

Mutta kaikkein parhaimmat ravintolakonsernimme asiakkaat eivät ole suomalaisia vaan he ovat ihan tavallisia thaimaalaisia amerikkalaisesta elämäntyylistä kiinnostuneita prosenttiliivijengiläisiä, jotka eivät syö ravintoloissamme ruokaa eivätkä juo olutta.
        He vain istuvat katsellen ja kuunnellen youtubesta amerikkalaista 50-60 luvun musiikkia, parkkeeraavat harlikat ravintolan ulkopuolelle ja sitten minä käyn laskemassa ne montako niitä on. Välillä me kaikki tanssitaan kellohameet päällä.
        Tällä konseptilla olemme saaneet ravintolat täyteen 12 kuukautta vuodessa ilman vapaapäiviä ja lomia. Pallomahojen suomiräkälät joudutaan pitämään kiinni kun ei riitä asiakkaita kesällä. Meillä painetaan ympäri vuoden ja minä täytän juomakaapit jos en satu olemaan Phuketissa, Paraisissa, Hesassa, Chonburissa, Abu Dhabissa, Sundomissa, Saimaalla, Ateenassa, Roomassa, Venetsiassa tai Espanjan huvilalla tai jollakin meidän perheen saarista tai jahdeilla.

Olen motivoinut vaimon siskon veljien omistaman ravintolakonsernin 15 työntekijää ostamalla heille omakotitalot jossa he voivat käydä nukkumassa aamu neljästä aina puolillepäivin saakka.
        He ovat tosi onnellisia ja sitten jouluna laitan heille kolmetonniset lahjakuoriin. Euroja tietenkin. Onnellinen olen minäkin kun orvoista olen heidät kouluttanut siskon vaimon veljille.

Lopuksi suljen ravintolat ja kerään kassalippaat. Kivasti on taas tullut. Ajan sitten aamuviideltä kotiin nukkumaan eteerisen viereen sikaria tuprutellen ja nauran siinä vielä ennen nukahtamista pallomahoille rottalan pojille. Kun heräilen siinä kympin aikaan niin menen kuntohuoneeseen treenaamaan karatea terävien huutojen kaikuessa pitkin Chiang Main kolmikerroksisessa huvilassamme aiheuttaen vasta heräilevässä naapurustossa outoja väristyksiä. Annoin itselleni juuri seitsemännen danin karatevyöhöni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kaikkein parhaimmat ravintolakonsernimme asiakkaat eivät ole suomalaisia vaan he ovat ihan tavallisia thaimaalaisia amerikkalaisesta elämäntyylistä kiinnostuneita prosenttiliivijengiläisiä, jotka eivät syö ravintoloissamme ruokaa eivätkä juo olutta.
        He vain istuvat katsellen ja kuunnellen youtubesta amerikkalaista 50-60 luvun musiikkia, parkkeeraavat harlikat ravintolan ulkopuolelle ja sitten minä käyn laskemassa ne montako niitä on. Välillä me kaikki tanssitaan kellohameet päällä.
        Tällä konseptilla olemme saaneet ravintolat täyteen 12 kuukautta vuodessa ilman vapaapäiviä ja lomia. Pallomahojen suomiräkälät joudutaan pitämään kiinni kun ei riitä asiakkaita kesällä. Meillä painetaan ympäri vuoden ja minä täytän juomakaapit jos en satu olemaan Phuketissa, Paraisissa, Hesassa, Chonburissa, Abu Dhabissa, Sundomissa, Saimaalla, Ateenassa, Roomassa, Venetsiassa tai Espanjan huvilalla tai jollakin meidän perheen saarista tai jahdeilla.

Olen motivoinut vaimon siskon veljien omistaman ravintolakonsernin 15 työntekijää ostamalla heille omakotitalot jossa he voivat käydä nukkumassa aamu neljästä aina puolillepäivin saakka.
        He ovat tosi onnellisia ja sitten jouluna laitan heille kolmetonniset lahjakuoriin. Euroja tietenkin. Onnellinen olen minäkin kun orvoista olen heidät kouluttanut siskon vaimon veljille.

Lopuksi suljen ravintolat ja kerään kassalippaat. Kivasti on taas tullut. Ajan sitten aamuviideltä kotiin nukkumaan eteerisen viereen sikaria tuprutellen ja nauran siinä vielä ennen nukahtamista pallomahoille rottalan pojille. Kun heräilen siinä kympin aikaan niin menen kuntohuoneeseen treenaamaan karatea terävien huutojen kaikuessa pitkin Chiang Main kolmikerroksisessa huvilassamme aiheuttaen vasta heräilevässä naapurustossa outoja väristyksiä. Annoin itselleni juuri seitsemännen danin karatevyöhöni.

Niin ja tarjoilijat ja kokithan työskentelevät 12 kuukautta vuodessa. Vaikka ruokaa ja olutta meidän ravintoloissa ei tarjoillakkaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja tarjoilijat ja kokithan työskentelevät 12 kuukautta vuodessa. Vaikka ruokaa ja olutta meidän ravintoloissa ei tarjoillakkaan....

Niitä tarjoillaan vain räkälöissä. Meidän konsernissa on hienostunut tunnelma. Liivijengi ottaa pikkurilli pystyssä Salvatore’s Legacy -cocktaileja, Croizet 1858 Cuvee Leoniea, Grand Marnier Quintessencea sekä erityisen pitkään kypsytettyä Chartreuse-likööriä.
        Oikein maistuvia mutta ei sovi Pattayan pallomahoille.
        Pattayallahan juodaan thaimaalaista kaljaa köyhiä kun ovat. Meidän asiakkaat on sitä aitoa Thaimaata ja aitoja tavallisia thaimaalaisia eivätkä sellaista juo.
        Siemailen itse tässä juuri Baccarat-kristallilla koristeltua Hennesy 8 konjakkia kuksasta.
        Velipojan kanssa laitettiin kloriittia pontikkan sekaan ja annettiin sille tuollainen vähän kansainvälisempi laatu nimi. Rottalan pojat ei näistä tasoista tiedä mitään. En arvosta heitä. Meillä on ravintolatasoinen tunnelma tässä kynsitulilla Hiekkaharjun metsikössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä tarjoillaan vain räkälöissä. Meidän konsernissa on hienostunut tunnelma. Liivijengi ottaa pikkurilli pystyssä Salvatore’s Legacy -cocktaileja, Croizet 1858 Cuvee Leoniea, Grand Marnier Quintessencea sekä erityisen pitkään kypsytettyä Chartreuse-likööriä.
        Oikein maistuvia mutta ei sovi Pattayan pallomahoille.
        Pattayallahan juodaan thaimaalaista kaljaa köyhiä kun ovat. Meidän asiakkaat on sitä aitoa Thaimaata ja aitoja tavallisia thaimaalaisia eivätkä sellaista juo.
        Siemailen itse tässä juuri Baccarat-kristallilla koristeltua Hennesy 8 konjakkia kuksasta.
        Velipojan kanssa laitettiin kloriittia pontikkan sekaan ja annettiin sille tuollainen vähän kansainvälisempi laatu nimi. Rottalan pojat ei näistä tasoista tiedä mitään. En arvosta heitä. Meillä on ravintolatasoinen tunnelma tässä kynsitulilla Hiekkaharjun metsikössä.

Senssun perheen bistrot on parhaita koko Thaimaassa ja tosi suosittuja. Tietääkö kukaan missäpäin Chiang Maita ne sijaitsee ja minkä nimisiä ne on? Olisi mukava joskus käydä.
        Samalla matkalla voisin testata ratapyörää Chiang Main moottoriradalla. Tietääkö kukaan missäpäin Chiang Maita ja minkä niminen moottorirata on?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe