Menkat koulussa

Anonyymi

Olen tässä miettinyt. Tiiän ettei menkoissa ole mitään noloa ja on aivan luonnollinen asia. Eli älkää tulko lässyttämään tätä. Eiköhön kaikki oo joutunu koulun vessassa avaamaan side pakettia mahdollisimman hiljaa ettei vaan kukaan kuule. Aivan turhaa mutta silti.
Käytän tampponeja. Ja koulussa on huonot vessat. Ylhäältä ja alhaala näkyy ja kaikki kuuluu. Ja mulla oli kerran kotona tamppooni ehkä noin vähä yli 5 tuntii ja ku otin pois oli ihan täys. Mutta kun meen kouluu menkat on jo loppu vaiheessa eli vuoto on ehkä niukempaa nii pärjäisinkö n.6 ja puol tuntii yhel tampoonil nii ettei tarttis vaihtaa auttakaa pliis?!

15

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko näin uusavuttomia tosiaan olla olemassa?

      • Mitä takoitat olen vasta nuori seskaluokkalainen tyttö jolla alkoi mekat pari viikoo sitte?


      • Anonyymi
        E.pö kirjoitti:

        Mitä takoitat olen vasta nuori seskaluokkalainen tyttö jolla alkoi mekat pari viikoo sitte?

        Tulla nyt nettiin kyselemään tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulla nyt nettiin kyselemään tuollaisia.

        Mitä pahaa siinä on? Oon montakertaa saannu hyviä vastaukia kysymyksiini netissä. Ilmiset nykyään etsii ja saa tietoa netistä miksi muka en kysyisi? Mun iskä ei paljoo menkoista tiiä kaverilta en voi tähän hätään kysyä ja mun äiti ei asu mun naa


    • Anonyymi

      jos joku sanoo että hyppää kaivoon niin sä hyppäät.Sä ite teet sen päätöksen tartteeko sun vaihtaa tampooni.Ja sä ite voit vaan sen vaihtaa.Täältä ei kukaan tuu sitä vaihtaa,

      • Anonyymi

        Ei vittu täällä on törkeetä porukkaa. Nuori kokematon tyttö kysyy neuvoa ja saa tollaista vaan.
        Suosittelen että menet vessaan ja tunnustelet ja katot et oisko se täynnä ja jos on nii vaihadat jos koulua on sopivasti jäljellä ja eioo täys nii mikäs siinä anna olla. Kokemuksesta tiiän miten istuttiin koulun vessassa koko välkkä nypräämässä sidettä auki tsemppiä sule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu täällä on törkeetä porukkaa. Nuori kokematon tyttö kysyy neuvoa ja saa tollaista vaan.
        Suosittelen että menet vessaan ja tunnustelet ja katot et oisko se täynnä ja jos on nii vaihadat jos koulua on sopivasti jäljellä ja eioo täys nii mikäs siinä anna olla. Kokemuksesta tiiän miten istuttiin koulun vessassa koko välkkä nypräämässä sidettä auki tsemppiä sule

        Rapisiko kauheesti ja jokainen toinen veskissäolija kuuli, kun tamponiputken paperia avasit?


      • Anonyymi

        Varmaan kaikki tietää sen mutta niinkuin itse sanoit jokainen tekee omat valintansa joten tyttö saa kysyä apua ja tehdä mitä huvittaa!! Minusta tuntuu että et ole hänen äiti.


    • Anonyymi

      On näillä penskoilla suuret murheet.

    • Anonyymi

      Säälin tätä tyttöä joka kysyi. Menkoista voi olla mutenkin vaikea puhua ja sittenkun joku uskaltautuu kysyä jotaikin niin vastaukset ovat törkeitä. Tämä tyttö ei tuskin paljoo menkoista tiedä ja sen ikäisenä kun menkat alkoi ja kaikki oli uutta ja ihmeellistä niin tottahan jostain on tietoa saatava itse en osaa vastata kysymykseen kun koulu ajat on unohtunut ja menkat alkoi mulla vasta perus koulun jälkeen. Mutta oikeesti jos joku kysyy niin kannattako mennä huutelemaan mitä ties juttuja mielummin näkisi asian toisen näkö kulmasta ja koittaisi vastata.

    • Anonyymi

      Ihana ja tärkeä kysymys. Suosittelen ehdottomasti kuukuppia. Tamppoonin liian pitkä yhtäjaksoinen pitäminen sisällä saattaa aiheuttaa sen jonkun kolmi kirjaimisen oireyhtymän tjs. Muistan itse miten noloa ylä asteella oli availla tamppooni/side käärettä. Kuukuppi sopii kun kouluun menee se mukana/paikoillaan ja vessassa vain tyhjentää, putsaa/huuhtelee ja asentaa takaisin. Toki on nämä kesto siteet myös kun eivät rapise, mutta itsellä ei ole kokemusta näkyykö housujen läpi, kuinka hiostavat jne.

      • Anonyymi

        Hei tosi hyvä vinkki täytyykin ruveta katselemaan että kävisikö kuukuppi minullekkin


    • Anonyymi

      Avaa side paperi jo kotona, tietty kun ottaa siteen housuista ni pitää ääntä. Laita kaksi sidettä aamulla päällekkäin tai käytä kestosidettä ei pidä ääntä.

    • Anonyymi

      en usko että kukaan enää tässä keskustelussa käy mutta jos käy niin sitten tässä vinkki. MENKAT ON PUOLELLA MAAILMAN VÄESTÖSTÄ. Ihan oikeesti. Ja se on silti tabu. Oon ite joskus menny vessaan rapistelemaan siteitä ja tamponeja ihan vaan että tietäisin miten ihmiset reagoi (yläasteen vessat). Ja loppu tulokseen olin pettynyt. Jotkut nauroi ja suurin osa kattoi vinoon (ite siis 14 nyt). Siis ihan oikeesti ihmiset. Aikuistukaa ja ottakaa itteenne niskasta kiinni. Menkkojen takia ja avulla me ollaan kaikki tänne maailmaan tultu. Kaikilla naisilla on menkat. Ja se ei oo noloo tai outoo jos joku rapistelee siteitä vessassa. Antakaa rapistella. MENKAT EI OO NOLOO

      • Anonyymi

        tiedätkö kun sun ikäset on vielä lapsia ei aikuisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe