Otsikko ehkä hieman provosoiva... Mutta yritän selittää. Olen reilu 4kymppinen mies ja olen kärsinyt uniongelmista jo pitkään. Pahimmillaan voi mennä parikin yötä täysin nukkumatta. Ja mikä hulluinta, niin tuntuu että osa minusta "haluaa" pitää minua hereillä, jotta minulla on jokin ns. tekosyy saada sääliä/huomiota tms ulkopuolisilta. Tämä on varmasti mahdottoman hankala ymmärtää sellaisen, joka ei vastaavaa koe. Onkohan samoja tuntemuksia kokevia muita?
"nautin" unettomuudesta
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin on.
- Anonyymi
Hyvä... Rakentava kommenttisi on varmasti erittäin tarpeellinen👍
- Anonyymi
Olisitko turhautunut, silloin keksii ongelmia, kun muillakin näyttää olevan. Muistaisin että joskus nuorempana keksin vaikka todellisuudessa ei ollut mikään elämässä vialla. Siinä on jotain draamahakuisuutta. Ja ehkä en tullut riittävästi huomatuksi ja huomioiduksi. Puoliso oli aika viileä näyttämään tunteita.
Kerrotko sitten muulle kotiväelle, työpaikalla vai muille tutuille unettomuudestasi ja odotat myötätuntoa.
Nukun vähän ja huonosti, mutta unen puutteesta mainitsen siitä vain jos tulee porukassa puheeksi enkä valita sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984