mitä mieltä olette hipeistä?
hipit...
16
1166
Vastaukset
- DerWolf
hipit pitäs polttaa roviolla ja hippiaate pitäs kieltää lailla..että sitä mieltä
- Haba
Siis suoraan sanoen, en tyttöystäväksi ottais hippiä missään tapauksessa vaikka olis sisäisesti kuinka kaunis.. kyllä tyyliä pitää löytyy.
- Angelboy
Heillä on hienot aatteet, ja ihan hienot vaatteetkin. Ottaisin mielelläni tyttöystäväkseni hippitytön. Kunhan hän siis olisi oikeasti hippi, eli pyrkisi edistämään rauhaa, rakkautta, suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa, olisi vasemmistolainen, "vihreä", suhtautuisi mahdollisesti tavanomaista myönteisemmin psykedeelisiin huumeisiin, yms.
- asiasta enemmän tietäjä
Mistä lähtien vasemmistolaiset on edistäny rauhaa? Kommarit on tappanu tässä maailmassa eniten ihmisiä. Monta kertaa enemmän, kun natsit.
Et tiiä näköjään asiasta mitään - erika
asiasta enemmän tietäjä kirjoitti:
Mistä lähtien vasemmistolaiset on edistäny rauhaa? Kommarit on tappanu tässä maailmassa eniten ihmisiä. Monta kertaa enemmän, kun natsit.
Et tiiä näköjään asiasta mitään... eivät ole kommunisteja. sosialisteja kylläkin. Opettele ero!!!!
- Angelboy
asiasta enemmän tietäjä kirjoitti:
Et tiiä näköjään asiasta mitäänKaikki vasemmistolaiset eivät ole kommunisteja, eivät todellakaan. Kommunismi on yksi äärivasemmistolaisuuden muoto, toinen erilainen olisi esim. anarkismi (johon todellakin kuuluu myös sosialismi auktoriteetittomuuden ja lakien puuttumisen lisäksi). Osa äärivasemmistolaisista ei siis ole kommunisteja, ja enemmistö vasemmistolaisista ei ole äärivasemmistolaisia ollenkaan, vaan kannattavat sellaista demokratiaa, joka nykyään Suomessakin vallitsee, eivätkä kannata puhdasta sosialismia, vaan kapitalismia, mihin on sekoitettuna sosialismia, ja markkinataloutta, jolle on kuitenkin asetettu jotain rajoja. Kommunismiin markkinataloutta tai kapitalismia ei kuulu ollenkaan.
Jos siis luulet kaikkien vasemmistolaisten olevan kommunisteja, sinä olet se, joka ei tiedä asiasta mitään.
- anti-hippi
Hipit ovat epäisänmaallisia ja siksi vastustan niitä, enkä myöskään hyväksy huumeita.
- MissRock'nRoll
Ajatus vapaasta seksistä ja rakkaudesta ei ole
hyväksi nykypäivänä tälläisessä aidsien ja hepatiittien
maailmassa.... - Lilja
... epäaito kun kutsut itteäs hipiksi.... aito hippi ei halua kuulua mihinkään loossiin nimeltä "hipit". sitä paitsi tuota teinimpää nimeä kuin "hippigirl85" ei varmasti ole. ja vitunko sillä on väliä mitä muut aattelee. eikä vaatteet tee hippiä. sorry.
- punklove
...Perseestä
- Lilja
... teinipeipe kehtaat käytää nimimerkkiä PUNKLOVE? mä olen sataprosenttisen varma että sä et ole punkkari... sen päättelee jo tosta love-lopusta, ja ylipäätään siitä, että mainostat nimeäsi... paha sinun on mennä ketään toista haukkumaan...
mä olen niin kyllästynyt näihin feikkeihin.
- unelma hippinä
Mä oon monilta jätkiltä kysyny tota samaa ja useimpien vastaus on ollu jotain et "No joo no... Hyi vittu... Hipit on ihan törkeen näkösiä..." Että mikä niissä hipeissä on vikana? Mun mielestä on hienoo että on oma tyyli ja itekin olisin halunnu syntyä hippinä mutta minkäs teet, en viitti ruveta mikskään tekemällä tehdyks kun aate ei kuitenkaan luonnollisen vahvana oo verissä...
- popular
ei todellakaan oo mun makuu, mun mielest ne näyttää pelleiltä... sori=)
- ullakaisanen
...hippejä ei voi kaikissa asioissa yleistää. kyllä heillä oli paljon yhteistä (pasifismi yms.) mutta kaikki eivät olleet vasemmistolaisia tai uskovaisia eivätkä kaikki käyttäneet huumeita. tälläinen yleistäminen ei sovi hippikulttuuriin. eivät hipit 1960 luvullakaan tulleet toisilleen rähisemään että "sä et kyllä sori vaan oo hippi kun oot tollanen teennäinen". kuten heidän tunnuslauseensa peace and love kertoo hipit eivät olleet vihamielisiä vaan halusivat elää rauhassa ja antaa muidenkin elää rauhassa. se, että vastustaa sotaa ei tarkoita että on omaa maataan vastaan. jos joku tänäpäivänä haluaa olla hippi, niin mitä pahaa siinä on? ei hän itse voi sille mitään, että arvostaa hippien aatemaailmaa, mutta ei ole syntynyt 1940-luvun lopussa. antakaa hippien elää rauhassa!
- kato edelliset
luoja tälläne piti nostaa, tähä oli viimeks 2002 joku kirjottanu jotai LUOJA
- ...
Et sitten yhtään vanhempaa ketjua löytänyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897