Mies Itäiseltä Uudeltamaalta etsii

Oletko Sinä (nainen) suhteessa johon kaipaisit pientä vaihtelua/jännitystä?
Ikää Sinulla saisi olla n. 50v
Nimimerkki toimii osoitteena.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan suhteessa oleva ei jakele lettua ympäri kyliä

      • Anonyymi

        Tuo nulikka se jaksaa :)) ei taida kaverilla olla olla ihan kaikki kotona.
        Sillä on varmaan joku ihan oma tekemä "valitut kommentit" kirja mistä se noita kommentteja heittelee. Kirjassa ei tosin montaa sivua voi olla kun nuo muutamat samat kommentit toistuu koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nulikka se jaksaa :)) ei taida kaverilla olla olla ihan kaikki kotona.
        Sillä on varmaan joku ihan oma tekemä "valitut kommentit" kirja mistä se noita kommentteja heittelee. Kirjassa ei tosin montaa sivua voi olla kun nuo muutamat samat kommentit toistuu koko ajan.

        Aivan, tuon kohdalla vanha sanonta
        HULLULLA ON HALVAT HUVIT
        pitää hyvin paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nulikka se jaksaa :)) ei taida kaverilla olla olla ihan kaikki kotona.
        Sillä on varmaan joku ihan oma tekemä "valitut kommentit" kirja mistä se noita kommentteja heittelee. Kirjassa ei tosin montaa sivua voi olla kun nuo muutamat samat kommentit toistuu koko ajan.

        Siinäpä taas yks puutteessa elävä Spede veti kilarit voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä taas yks puutteessa elävä Spede veti kilarit voi voi

        Puutteessa elävä?

        Oletko huomannut että lukijat näkevät ajan milloin olet lähetellyt tänne viestejäsi löylykauhoista, kurahousuista, mätänevistä suolista, kukkakaalimulkuista, huorista, eunukeista jne jne.

        Miten selität että viestejäsi tulee jatkuvasti tasaiseen tahtiin päivän aikana? Sinähän tässä puutteessa elät, vai väitätkö että suoraan naisen päältä lähettelet tänne kommentteja?

        Jos aiot olla uskottava panomies kannattaa välttää lähettämästä viestejä jatkuvalla syötöllä. Pidä selkeitä taukoja niinkuin esimerkiksi "Kutsuni" on oppinut tekemään säilyttääkseen uskottavuutensa. Esimerkiksi älä lähetä viestejä viikonloppuisin että lukijat kuvittelevat että olet hankkimassa naista. Sen lisäksi rajoita viikolla lähettämästä aikaisin aamulla ja normaalin työajan puitteissa etteivät lukijat muista että olet sairaseläkkeellä oleva sekopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutteessa elävä?

        Oletko huomannut että lukijat näkevät ajan milloin olet lähetellyt tänne viestejäsi löylykauhoista, kurahousuista, mätänevistä suolista, kukkakaalimulkuista, huorista, eunukeista jne jne.

        Miten selität että viestejäsi tulee jatkuvasti tasaiseen tahtiin päivän aikana? Sinähän tässä puutteessa elät, vai väitätkö että suoraan naisen päältä lähettelet tänne kommentteja?

        Jos aiot olla uskottava panomies kannattaa välttää lähettämästä viestejä jatkuvalla syötöllä. Pidä selkeitä taukoja niinkuin esimerkiksi "Kutsuni" on oppinut tekemään säilyttääkseen uskottavuutensa. Esimerkiksi älä lähetä viestejä viikonloppuisin että lukijat kuvittelevat että olet hankkimassa naista. Sen lisäksi rajoita viikolla lähettämästä aikaisin aamulla ja normaalin työajan puitteissa etteivät lukijat muista että olet sairaseläkkeellä oleva sekopää.

        Siinäpä tuli jälleen jonkun speden katkera vuodatus.. Minä lataan koko lähiöni kanssa totuuksia teistä pikku urpoista kaikkine tauteineen.. Vidurallaa sentään.. Kutsuni on betstikseni teemme tätä kimpassa uuuhh..


      • Anonyymi

        Asiaa! Ei tuolle vammaiselle kannata vastailla, ollaan vaan niinkuin sitä ei oisi olemassakaan.
        Se on varmasti tuolle kakkein pahinta ettei saa huomiota osakseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä taas yks puutteessa elävä Spede veti kilarit voi voi

        Haaa... täällähän on vilkasta ollut :)
        Sulla lahopäällä ei tosiaankaan näytä olevan minkäänlaista muuta elämää kuin kommentoida täällä, ja ymmärrän sen hyvin.
        Ei tuollaista latvasta lahoa kukaan livenä pystyisi kuuntelemaan saati katselemaan.

        Niin, ja tiedoksi että sain kolme asiallista vastausta joista yksi on sopivasti työmatkan varrella.
        Ja olenpa jo parikertaa poikennut "kahvilla" jos ymmärrät mitä tarkoitan, tuskin kuitenkaan ymmärrät. Mutta kysyppä vaikka mamilta :))
        Ja tuo TYÖmatkakin on varmasti sinulle vieras sana, joten voit samalla kysyä sitäkin....

        Nyt poistun täältä, olen etsimäni löytänyt.


      • Anonyymi
        Mviisviis kirjoitti:

        Haaa... täällähän on vilkasta ollut :)
        Sulla lahopäällä ei tosiaankaan näytä olevan minkäänlaista muuta elämää kuin kommentoida täällä, ja ymmärrän sen hyvin.
        Ei tuollaista latvasta lahoa kukaan livenä pystyisi kuuntelemaan saati katselemaan.

        Niin, ja tiedoksi että sain kolme asiallista vastausta joista yksi on sopivasti työmatkan varrella.
        Ja olenpa jo parikertaa poikennut "kahvilla" jos ymmärrät mitä tarkoitan, tuskin kuitenkaan ymmärrät. Mutta kysyppä vaikka mamilta :))
        Ja tuo TYÖmatkakin on varmasti sinulle vieras sana, joten voit samalla kysyä sitäkin....

        Nyt poistun täältä, olen etsimäni löytänyt.

        Eunukin päiväunia taas kerran


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe